Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Antwoord van Onlineverf.nl
Beste Leon, Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Als we je ergens bij kunnen helpen of vragen hebt, horen wij het uiteraard graag. Je kunt ons benaderen via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Maandag besteld vrijdag pas gekregen,door drukte door Hemelvaart op donderdag (sorry hoor).maak da geen reclame andere dag in huis
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat je de bestelling later hebt gekregen dan door ons op de website is aangegeven. Hier willen wij dan ook graag onze excuses voor aanbieden. Door de ineens oplopende drukte bij onze vervoerder is je pakket helaas niet op het beloofde moment geleverd. Inmiddels heb je de zending mogen ontvangen. Veel succes met je schildersklus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Als we je ergens bij kunnen helpen of vragen hebt, horen wij het uiteraard graag. klantenservice@onlineverf.nl met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Vandaag besteld morgen in huis.... week verder en nog steeds niks
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Ik heb even naar de Track&Trace van je bestelling gekeken en zie dat je bestelling is afgeleverd op 28 maart. Mogelijk dat deze bestelling op een andere locatie rond om het huis is afgeleverd door PostNL. Als dat niet zo is mag en altijd een bericht gestuurd worden naar klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Retourbeleid is bagger. Een nieuwe pot met gangbare kleur moet retour kunnen!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste Tim, Dank voor het plaatsen van je review. Je hebt verf op kleur besteld, dit wordt zoals aangegeven op onze website speciaal voor jou gemaakt waardoor het onder maatwerk valt. Maatwerk producten kunnen daarom helaas niet retour, welke kleur het ook is. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
Jullie zeggen online op voorraad nog niets in huis
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas heeft een product uit je bestelling vertraging opgelopen met de levering. Hierover is op 11 maart een mail verzonden. Wij verwachten het gewenste product vandaag of morgen binnen te krijgen en zullen je bestelling dan spoedig verwerken. Als deze levering niet meer gewenst of te laat zal aankomen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Mijn bestelling is nog niet aangekomen.
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. We hebben je bestelling even nagekeken en zien in de track&trace dat PostNL je bestelling heeft afgeleverd bij de buren. Als de buren je bestelling niet hebben ontvangen horen wij het uiteraard graag om je verder te helpen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Er werd geleverd maar een gedeelte ontbrak. Na contactname werd beloofd dat het saldo zou worden geleverd. Tot op heden niets ontvangen!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Er is met onze klantenservice contact geweest over de BTW teruggave. Deze terugbetaling is in behandeling en zal zoals woensdag vermeld is binnen 1/4 werkdagen uitbetaald worden. Verder is er spijtig geen contact geweest over ontbrekende artikelen. Dit willen wij uiteraard graag oppakken en adviseren dan ook om contact op te nemen met onze klantenservice om dit verder op te lossen, klanteservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
3 feb 2024
De verfbak plastic houder groot schiet bij het rollen van de verf steeds uit de verfbak groot. De plastic houder zit er niet strak in. Dit werkt totaal niet prettig!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het inzetbakje niet naar wens is. Helaas is dit product niet strak in de bak aangezien het makkelijk verwijderd kan worden na gebruiken. Een mogelijke oplossing voor dit probleem is het vast tapen met 2 stukken aan de kopstekanten. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Jullie zegt volgende dag in thuis, maar was niet zo! Daarom ik anuleer de bestellingen
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas was er een product niet bij ons op voorraad. Dit is via de mail gecommuniceerd waardoor er vervolgens telefonisch contact is geweest. Hierin is besloten de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je niet volledig tevreden bent met onze service. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Ik de track&trace van je bestelling kan ik zien dat PostNL enige vertraging heeft opgelopen. Onze excuses hiervoor. Ze geven aan je bestelling vandaag bij je te bezorgen. Als deze bezorging nog meer vertraging oploopt verzoek ik om contact op te nemen met onze klantenservice klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlinverf.nl
31 dec 2023

Misleidende kleurstalen

Ik begrijp niet goed als ik op zoek ben naar BUITENLAK en er wordt door de site kleurenproefjes 'aangeraden en aangeboden' dan ik dan potjes met MUURVEF ontvang? Dan had ik toch ook nooit een wittint gekozen. Hoe kan ik die testen op het hout van de schuur? Dit is absoluut misleidend. Kleuren hebben toch een totaaaaale andere uitstraling op hout dan op een muur?? En waar ga ik deze verf dan nu op aanbrengen? Wat een miskoop
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de proefpotjes niet naar wens waren. Echter bestaan er tot nu toe nog geen testpotjes in lakverf voor buiten. Om die reden kunnen wij muurverfpotjes en lakpotjes voor binnen aanbevelen. Dit is ook alleen om de kleur te testen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
24 dec 2023
Kan t nog niet beoordelen omdat t niet bezorgd is
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Helaas is op de track&trace van je bestelling terug te vinden dat PostNL je bestelling heeft afgeleverd bij een PostNL punt. We hopen dat je je bestelling alsnog kunt ontvangen. Wil je meer weten over je bestelling, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Niet gekregen zoals verwacht
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor het plaatsen van een review. Vervelend om te lezen dat je je bestelling niet hebt binnen gekregen zoals verwacht. Echter is er in het onderlinge contact verteld dat bij ons de verharder spijtig niet in een fles verkrijgbaar is maar in een zakje. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Men weet ervan, gaat om kortingcodes
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Echter is het bij ons helaas niet mogelijk om alle active kortingscodes op te geven voor 1 bestelling. We hopen uiteraard dat je gebruik hebt kunnen maken van de kortingscode waar je het meeste aan hebt. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
NM
N M.
Zeist
1 nov 2023
Jullie acties beter omschrijven. Je laat nu een klant lopen vanwege een bakje en een rollertje. Er zijn meer leveranciers, dombo’s
1 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas konden wij geen bakje en rolletje naleveren omdat in onze actie vermeld stond dat er een kortingscode gebruikt moest worden vóór afrekenen. Ook stond er vermeld dat deze actie achteraf net verrekend kon worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
14 okt 2023
Belofte van levering in 1 dag wordt niet waargemaakt.
14 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je bestelling is op 11 oktober via onze website geplaatst. Mijn collega's hebben je order diezelfde dag verwerkt en verzonden. De order heb je dan ook mogen ontvangen op 12 oktober. Hierbij geeft PostNL aan dat het gaat om 2 zendingen. Over zending 3 komen we graag met je in contact. Je mag ons bereiken via klantenservice@onlineverf.nl of 058 112 02 02. Wij helpen je namelijk vervolgens graag met de status van dit pakket. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
13 okt 2023
Niet vragen om feedback
Retourneren is helaas niet mogelijk
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat het gekozen product helaas niet naar ons retour kan. Dit komt doordat wij elk gemengde product speciaal per bestelling op de gewenste kleur mengen waardoor het een maatwerk product wordt. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
26 sep 2023

ral kleur gezocht, andere kleurcode ontvangen

28 sep 2023
Beste Toon, Bedankt voor je review. Zoals wij telefonisch al hebben proberen uit te leggen heb je niet de Ral 3022 besteld maar 3022 AUTHENTIC GREY van Flexa Creations. Bij het uitzoeken van de kleur staat de kleurnaam met waaier aangegeven + een referentie van de kleur. Dit staat ook aangegeven in je winkelmandje en op de ontvangen factuur. Omdat wij geleverd hebben wat er is besteld kunnen wij niet zomaar een product retour nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl