Onlineverf.nl

1.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Meestal tevreden over de service, maar ….

Altijd tevreden over de service van onlineverf.nl Alleen het grote prijsverschil van 10 € voor de Sikkens Rubbol XD HIGH Gloss voor 1 ltr vergeleken met een andere online verfzaak (De Verfmenger) is een beetje wrang.
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review. In het eerder contact is vermeld dat wij spijtig niet zelf onze prijzen kunnen bepalen. De prijzen zijn afhankelijk van leverancier, inkoophoeveelheid en service die wij kunnen beiden. Ook wordt er een advies prijs meegegeven voor de verkoop van onze producten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Een kleur uitgezocht die te vinden was op de site. Besteld en geld overgemaakt. Dag later een mail dat de gekozen kleur niet met de Sigma mengmachine gemaakt kon worden. Waarom dan de kleur op de site zetten ??
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review, Helaas is het voor ons niet mogelijk om een bepaalde kleur uit te sluiten voor een product type. Om die reden stond de gewenste kleur open. Wij producten zo snel mogelijk de klant te informeren over dit ongemak zodat wij dit ook snel kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
We wensen een gevelverf te kopen en kopen hiervoor een testpakket om het kleureffect op de buitengevel te bekijken. Er wordt ons een muurverf geleverd die enkel voor binnengebruik geschikt is.
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Bij ons is de Sigma Colour Tester besteld. Zoals de product omschrijving aangeeft het een product om een kleur te kunnen testen. Het product is voor binnen gebruik en geschikt voor een muur. Helaas bestaan er geen kleine testers welke een buitenverf samenstelling hebben. Onze excuses. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Als we je ergens bij kunnen helpen of vragen hebt, horen wij het uiteraard graag. Je kunt ons benaderen via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
20 mrt 2024

Te laat geleverd

Ik had mijn bestelling hier geplaatst omdat zij next day delivery garandeerden. De levering werd niet op tijd door de webwinkel overgedragen aan postNL, waardoor de levering pas 2 dagen later aankwam.
20 mrt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je bestelling is op 11 maart bij ons binnen gekomen. Die dag is je bestelling verwerkt en overgedragen aan PostNL. PostNL heeft de bestelling in de nacht van 11 op 12 maart verwerkt maar heeft helaas later die dag aangegeven je zending niet te kunnen bezorgen. Je bestelling is dan door de vertraging welke is ontstaan bij PostNL, één dag later later geleverd, op 13 maart. Wij betreuren dat je de zending helaas één dag te laat hebt ontvangen. Dit is inderdaad niet volgens onze leverbelofte maar ook onze vervoerders hebben het drukker gehad die periode. Hier willen wij dan ook onze excuses voor aanbieden. Hopelijk heb je inmiddels je klus kunnen starten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
24 mrt 2024
Ik ontving een behoorlijk ingedeukt verfblik wat ik in een winkel niet zou accepteren
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je het product ingedeukt van ons hebt ontvangen. Wij proberen onze producten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken zodat ze tijdens bezorging geen beschadiging oplopen. Op de afbeelding is inderdaad een deuk te zien, echter verwachten wij niet dat deze verdere gevolgen heeft voor de kwaliteit van de verf. In elk geval zullen wij PostNL op de hoogte stellen van de deuk welke het blik heeft opgelopen. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Te late levering
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je de bestelling met enige vertraging hebt ontvangen. Door de drukte rondom het Paasweekend is er helaas bij PostNL bij enkele zendingen een vertraging ontstaan. Hopelijk heb je inmiddels kunnen starten met je klus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 mrt 2024
Optijd leveren
30 mrt 2024
Levering matig
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Door onvoldoende voorraad van de Porex 2000 Isolerende Voorstrijk - 2,5 liter is je bestelling helaas een dag later verzonden. Per mail ben je hier door de klantenservice van op de hoogte gesteld. Wij vinden het zelf ook erg vervelend dat onze voorraad niet toereikend was. Onze excuses hiervoor. Inmiddels heb je het product ontvangen, veel succes met je klus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Nog steeds de bestelling niet ontvangen
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Volgens onze gegevens ligt het pakket klaar bij het aangegeven afleverpunt. Namelijk: Thuisin Ernes 5232BZ Den Bosch De bestelling ligt sinds 6 maart klaar en kan je bij gelegenheid afhalen. Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben over de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Onlineverf.nl
Pot met kapot hengsel geleverd. Was bij versturen al kapot.
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het hengsel van het blik kapot is geleverd. Onze excuses hiervoor. We hopen uiteraard dat de aangekomen verf wel juist is aangekomen en de volledige inhoud is geleverd. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
7 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Onbetrouwbare info op de website.

Ook ik heb kennis mogen maken met de valse beloftes en onbereikbaarheid van de klantenservice. Woensdagavond bestel ik beits zodat ik in het weekend lekker kan gaan beitsen. Product staat op direct leverbaar, tel daarbij de belofte "vandaag besteld morgen geleverd" bij op en ik dacht ruim op tijd om de boel zaterdag ochtend uiterlijk in ontvangst te mogen nemen. De werkelijkheid bleek weerbarstiger, het product was (ondanks de bewering op de website) NIET direct leverbaar en dat werd mij op vrijdag einde middag om 16:45 per mail medegedeeld. Bij toeval zag ik de mail direct binnenkomen en ben gaan bellen. Maar de klantenservice "ik vermoed precies 1 persoon" was druk en of ik een mail wilde sturen. Dat deed ik al tijdens het wachten en na ruim 30 minuten in de wacht te staan kreeg ik een dame van inkoop aan de lijn. Deze dame heeft uiteindelijk super klant gericht het broddelwerk van haar collega's opgelost (vandaar de 2 sterren) en mijn complimenten gaan uit naar haar en haar alleen. Deze club adverteert met spullen die ze niet op voorraad hebben, en zijn zo handig om je dan op het ALLERLAATSTE moment over te informeren. Ik handel altijd te goeder trouw en vertrouw erop dat de voorraad info anno 2023 op de website gewoon up to date is. Blijkbaar niet bij deze club en is het dus meer een gok of je je spulletjes op tijd krijgt, en klantenservice is behalve onbereikbaar ook niet genegen om je hier tijdig over te informeren. U bent af, onbetrouwbaar ondanks het feit dat ik door mijn geduld (ruim 45 minuten aan de lijn gehangen om iemand te spreken) en de doortastendheid van een dame van inkoop heb ik op de drempel op tijd mijn beits mogen ontvangen. Had ik niet gebeld had ik de spullen niet tijdig geleverd gekregen wellicht lang op mijn geld kunnen wachten (kleine 200 euro). Nogmaals onbetrouwbare webshop vooral niet geloven wat men op de website zet.
16 sep 2023

LITER Benar olie gekocht/0,75 LITER gekregen!

Benar UVR olie gekocht op 15 september 23. Prijs duidelijk vermeld voor 1 LITER INHOUD en inclusief btw. Bij levering blijkt dit een 0,75 LITER verpakking te zijn. Dat maakt het geheel flink duurder! In reactie op melding hiervan wordt er gezegd: oeps foutje kan gebeuren; that's it.... Geen enkel gebaar om bijvoorbeeld wat korting te geven of terugsturen te betalen. Kruideniersmentaliteit! Heb terug gestuurd en via andere website besteld. Ook nog eens voor 60% van de prijs! Ben dus uiteindelijk met terugsturen nog steeds veel goedkoper uit. Duur en slechte service. Ik ga hier niet meer kopen!

lachend verbaasd!…

Ik heb in het verleden al vaker verf bij "Onlineverf" gekocht en de 1 ltr. blikken waren goed verpakt met rondom de blikken de met lucht gevulde stootkussentjes! het nu gekocht blik met 250 Ml. met teak kleurvernis/beits zat in een kleine doos welke zich weer bevond in een doos waar het eerste doosje wel 8 keer paste en daarbij ook nog eens van de stootkussentjes was voorzien! Niet echt duurzaam te noemen!
17 aug 2023

Fouten bij retourafhandeling

Product was prima en zoals beschreven. Retourafhandeling ging niet goed. In de winkel namen ze het niet aan. Dit bleek achteraf een fout te zijn. Hierdoor een retourlabel moeten aanmaken. Op dit label kon maar 1 blik verf. Waardoor ik niet alles heb kunnen terugsturen. Contact met klantenservice was snel alleen niet oplossingsgericht. Probleem blijft bij de klant liggen.
17 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Helaas door een miscommunicatie heeft ons Servicepunt je bestelling niet correct retour genomen. Nogmaals uiteraard onze excuses hiervoor. Onze Servicepunten zijn allemaal correct ingelicht over het retourproces zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het betreft hier de bezorging van de verf waar ik om verlegen zit en op 09/06 heb besteld en op dit moment op 14/06 nog niet is bezorgd door Post.nl. Inmiddels is de bezorgdatum drie keer verzet wat zéér vervelend is als je op je bestelling die je nodig hebt zit te wachten. Verder keurige afwikkeling van de bestelling met de daarbij behorende documenten.
26 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet op de aangegeven dag bij je geleverd is. Hopelijk heb je inmiddels je bestelling mogen ontvangen en heb je de verfklus kunnen starten. Mocht je de zending nog niet hebben ontvangen, dan horen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons benaderen via 058 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
4 jul 2023

Ik kreeg mijn 2,5l perkoleum…beschadigd en lekkend aan

Ik kreeg mijn 2,5l perkoleum grachtengroen in beschadigde vorm bezorgd. Op zich netjes verpakt in een doos. Na het openen van de doos zag ik dat het blik verf gelekt had hoewel het blik wel in blaasjes plastic omgeven was behalve bodem en deksel welke ingedrukt was en daardoor verf er uitgelopen was
5 jul 2023
Goedemorgen Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Erg vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigt geleverd is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je bestelling in die staat thuis geleverd krijgt. Helaas kan ik geen contact terug vinden met de klantenservice. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan kan je ons bereiken via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 mei 2023

Service van Onlineverf is goed, helaas vertraging met PostNL

Zoals gewoonlijk een prima ervaring met Onlineverf.nl Helaas is het pakketje 3 a 4 dagen onderweg geweest en niet de beloofde next-day-delivery. Ik kreeg er een melding over via PostNL dus t ligt denk ik niet aan Onlineverf, en tegelijkertijd gooide het wel mijn planning flink in de war.
26 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het vervelend dat de vertraging bij PostNL ervoor heeft gezorgd dat je planning in de war is geraakt. Uiteraard onze excuses hiervoor. Hopelijk heb je inmiddels de producten ontvangen en heb je kunnen starten met je verfklus 😊' Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
22 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het blik was beschadigd geraakt tijdens de bezorging en de binnenkant van de doos zat vol verf. Misschien is het een tip om tape te gebruiken net tekst breekbaar! want postnl gaat er op deze manier niet voorzichtig mee om.
24 jul 2023
Beste Esther, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet in de juist stat hebt ontvangen. Helaas hebben wij hier geen bericht over mogen ontvangen om dit probleem op te lossen. Dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Als je wilt dat er nog naar dit probleem gekeken wordt kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
de kleur groen blijkt lichtgroen te zijn, reseda , een zeer ongebruikelijke kleur bij huizen. Ik had dan nog beter wart kunnen bestellen. Makkelijker dekkend. Slechte voorlichting dus.
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat de kleur niet is zoals verwacht. Sudwest is een kant- en klaar product. Om die reden zijn kleuren al door Sudwest zelf vast gesteld en kunnen dan ook niet veranderd worden. Wel zijn wij het met je eens dat de groenen kleur een zeer ongebruikelijke kleur is. Tevens gaan mijn collega's direct bekijken of wij de kleuren duidelijker op de website kunnen tonen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl