Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

de kleur groen blijkt lichtgroen te zijn, reseda , een zeer ongebruikelijke kleur bij huizen. Ik had dan nog beter wart kunnen bestellen. Makkelijker dekkend. Slechte voorlichting dus.
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat de kleur niet is zoals verwacht. Sudwest is een kant- en klaar product. Om die reden zijn kleuren al door Sudwest zelf vast gesteld en kunnen dan ook niet veranderd worden. Wel zijn wij het met je eens dat de groenen kleur een zeer ongebruikelijke kleur is. Tevens gaan mijn collega's direct bekijken of wij de kleuren duidelijker op de website kunnen tonen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Als iets niet op voorraad is graag tijdens het bestellen aan geven. Niet via de mail een dag later. Hier kunnen wij niet mee plannen met vriendelijke groet, Andries Huisman
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service niet als goed hebt ervaren. We zijn bezig om onze klanten sneller op de hoogte te stellen als een product niet op voorraad blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een blik verf gekocht van 5 liter en boven op de verf zat een dik vlies wat we weg konden gooien vandaar mijn lage waardering hiervoor.
27 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Twee blikken in een deuk.

Twee blikken professionele verf besteld, beide zijn behoorlijk ingedeukt. Net niet lek. In de toekomst gewoon bij leverancier om de hoek kopen.
28 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet in de juist stat hebt ontvangen. Helaas hebben wij hier geen bericht over mogen ontvangen om dit probleem op te lossen. Dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Als je wilt dat er nog naar dit probleem gekeken wordt kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
17 dec 2023
Kwasten gewoon meeleveren ipv kortingscode laten invullen. Onduidelijkheid in bestelproces geeft zeer ontevreden gevoel.
TR
Theo R.
Lichtenvoorde
29 sep 2023
Helaas waren beide blikken gedeukt. Beter verpakken lijkt mij de oplossing
29 sep 2023
Beste Wilma, Dank voor het plaatsen van je review. Wij proberen onze producten zo goed mogelijk te verpakken, helaas zijn wij ook afhankelijk van het transport waarbij het pakket soms veel te verduren krijgt en we schade niet altijd kunnen voorkomen. Gelukkig lijkt er geen verf verloren te zijn gegaan en sluiten de blikken nog goed af, anders horen wij dit uiteraard graag. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
7 okt 2023
kleur is heel anders dan eenzelfde verf met zelfde ral nummer
7 okt 2023
Beste Maja, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat de kleur niet naar wens is. Mocht je de kleurklacht nog niet hebben gemeld bij onze collega's van de klantenservice, dan ontvangen we graag foto's waarop het kleurverschil zichtbaar is. Uiteraard kijken we graag met je mee. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
19 sep 2023

Levering niet volgens afspraak

De verf op tijd leveren volgens afspraak.
20 sep 2023
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Wij zien terug dat je bestelling op tijd verzonden is en meegegeven met PostNL. Mogelijk dat er bij PostNL vertraging heeft oopgelopen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
30 sep 2023
Geen flexibiliteit
2 okt 2023
Beste Jaap, Bedankt voor je review. Vervelend om te zien dat je niet tevreden bent met de service die wij bieden. In het onderlinge mailcontact dat heeft plaatsgevonden heb je aan ons gevraagd om een product te wijzigen in je geplaatste bestelling. Helaas was vanaf dat moment je bestelling al verzonden en meegegeven met PostNL. Om die reden was het voor ons niet meer mogelijk om een wijziging aan te brengen in je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl