Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Een kleur uitgezocht die te vinden was op de site. Besteld en geld overgemaakt. Dag later een mail dat de gekozen kleur niet met de Sigma mengmachine gemaakt kon worden. Waarom dan de kleur op de site zetten ??
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review, Helaas is het voor ons niet mogelijk om een bepaalde kleur uit te sluiten voor een product type. Om die reden stond de gewenste kleur open. Wij producten zo snel mogelijk de klant te informeren over dit ongemak zodat wij dit ook snel kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl

Meestal tevreden over de service, maar ….

Altijd tevreden over de service van onlineverf.nl Alleen het grote prijsverschil van 10 € voor de Sikkens Rubbol XD HIGH Gloss voor 1 ltr vergeleken met een andere online verfzaak (De Verfmenger) is een beetje wrang.
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review. In het eerder contact is vermeld dat wij spijtig niet zelf onze prijzen kunnen bepalen. De prijzen zijn afhankelijk van leverancier, inkoophoeveelheid en service die wij kunnen beiden. Ook wordt er een advies prijs meegegeven voor de verkoop van onze producten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
5 mei 2024
6 mei 2024
Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Als we je ergens bij kunnen helpen of vragen hebt, horen wij het uiteraard graag. Je kunt ons benaderen via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
5 mei 2024
We wensen een gevelverf te kopen en kopen hiervoor een testpakket om het kleureffect op de buitengevel te bekijken. Er wordt ons een muurverf geleverd die enkel voor binnengebruik geschikt is.
6 mei 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Bij ons is de Sigma Colour Tester besteld. Zoals de product omschrijving aangeeft het een product om een kleur te kunnen testen. Het product is voor binnen gebruik en geschikt voor een muur. Helaas bestaan er geen kleine testers welke een buitenverf samenstelling hebben. Onze excuses. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
Te late levering
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je de bestelling met enige vertraging hebt ontvangen. Door de drukte rondom het Paasweekend is er helaas bij PostNL bij enkele zendingen een vertraging ontstaan. Hopelijk heb je inmiddels kunnen starten met je klus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 mrt 2024
Optijd leveren
30 mrt 2024
Levering matig
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Door onvoldoende voorraad van de Porex 2000 Isolerende Voorstrijk - 2,5 liter is je bestelling helaas een dag later verzonden. Per mail ben je hier door de klantenservice van op de hoogte gesteld. Wij vinden het zelf ook erg vervelend dat onze voorraad niet toereikend was. Onze excuses hiervoor. Inmiddels heb je het product ontvangen, veel succes met je klus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
24 mrt 2024
Ik ontving een behoorlijk ingedeukt verfblik wat ik in een winkel niet zou accepteren
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je het product ingedeukt van ons hebt ontvangen. Wij proberen onze producten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken zodat ze tijdens bezorging geen beschadiging oplopen. Op de afbeelding is inderdaad een deuk te zien, echter verwachten wij niet dat deze verdere gevolgen heeft voor de kwaliteit van de verf. In elk geval zullen wij PostNL op de hoogte stellen van de deuk welke het blik heeft opgelopen. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
20 mrt 2024

Te laat geleverd

Ik had mijn bestelling hier geplaatst omdat zij next day delivery garandeerden. De levering werd niet op tijd door de webwinkel overgedragen aan postNL, waardoor de levering pas 2 dagen later aankwam.
20 mrt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je bestelling is op 11 maart bij ons binnen gekomen. Die dag is je bestelling verwerkt en overgedragen aan PostNL. PostNL heeft de bestelling in de nacht van 11 op 12 maart verwerkt maar heeft helaas later die dag aangegeven je zending niet te kunnen bezorgen. Je bestelling is dan door de vertraging welke is ontstaan bij PostNL, één dag later later geleverd, op 13 maart. Wij betreuren dat je de zending helaas één dag te laat hebt ontvangen. Dit is inderdaad niet volgens onze leverbelofte maar ook onze vervoerders hebben het drukker gehad die periode. Hier willen wij dan ook onze excuses voor aanbieden. Hopelijk heb je inmiddels je klus kunnen starten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Nog steeds de bestelling niet ontvangen
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Volgens onze gegevens ligt het pakket klaar bij het aangegeven afleverpunt. Namelijk: Thuisin Ernes 5232BZ Den Bosch De bestelling ligt sinds 6 maart klaar en kan je bij gelegenheid afhalen. Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben over de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Onlineverf.nl
Pot met kapot hengsel geleverd. Was bij versturen al kapot.
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het hengsel van het blik kapot is geleverd. Onze excuses hiervoor. We hopen uiteraard dat de aangekomen verf wel juist is aangekomen en de volledige inhoud is geleverd. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Als iets niet op voorraad is graag tijdens het bestellen aan geven. Niet via de mail een dag later. Hier kunnen wij niet mee plannen met vriendelijke groet, Andries Huisman
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service niet als goed hebt ervaren. We zijn bezig om onze klanten sneller op de hoogte te stellen als een product niet op voorraad blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
17 dec 2023
Kwasten gewoon meeleveren ipv kortingscode laten invullen. Onduidelijkheid in bestelproces geeft zeer ontevreden gevoel.
de kleur groen blijkt lichtgroen te zijn, reseda , een zeer ongebruikelijke kleur bij huizen. Ik had dan nog beter wart kunnen bestellen. Makkelijker dekkend. Slechte voorlichting dus.
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat de kleur niet is zoals verwacht. Sudwest is een kant- en klaar product. Om die reden zijn kleuren al door Sudwest zelf vast gesteld en kunnen dan ook niet veranderd worden. Wel zijn wij het met je eens dat de groenen kleur een zeer ongebruikelijke kleur is. Tevens gaan mijn collega's direct bekijken of wij de kleuren duidelijker op de website kunnen tonen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
7 okt 2023
kleur is heel anders dan eenzelfde verf met zelfde ral nummer
7 okt 2023
Beste Maja, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat de kleur niet naar wens is. Mocht je de kleurklacht nog niet hebben gemeld bij onze collega's van de klantenservice, dan ontvangen we graag foto's waarop het kleurverschil zichtbaar is. Uiteraard kijken we graag met je mee. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
30 sep 2023
Geen flexibiliteit
2 okt 2023
Beste Jaap, Bedankt voor je review. Vervelend om te zien dat je niet tevreden bent met de service die wij bieden. In het onderlinge mailcontact dat heeft plaatsgevonden heb je aan ons gevraagd om een product te wijzigen in je geplaatste bestelling. Helaas was vanaf dat moment je bestelling al verzonden en meegegeven met PostNL. Om die reden was het voor ons niet meer mogelijk om een wijziging aan te brengen in je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
TR
Theo R.
Lichtenvoorde
29 sep 2023
Helaas waren beide blikken gedeukt. Beter verpakken lijkt mij de oplossing
29 sep 2023
Beste Wilma, Dank voor het plaatsen van je review. Wij proberen onze producten zo goed mogelijk te verpakken, helaas zijn wij ook afhankelijk van het transport waarbij het pakket soms veel te verduren krijgt en we schade niet altijd kunnen voorkomen. Gelukkig lijkt er geen verf verloren te zijn gegaan en sluiten de blikken nog goed af, anders horen wij dit uiteraard graag. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
19 sep 2023

Levering niet volgens afspraak

De verf op tijd leveren volgens afspraak.
20 sep 2023
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Wij zien terug dat je bestelling op tijd verzonden is en meegegeven met PostNL. Mogelijk dat er bij PostNL vertraging heeft oopgelopen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
16 sep 2023

LITER Benar olie gekocht/0,75 LITER gekregen!

Benar UVR olie gekocht op 15 september 23. Prijs duidelijk vermeld voor 1 LITER INHOUD en inclusief btw. Bij levering blijkt dit een 0,75 LITER verpakking te zijn. Dat maakt het geheel flink duurder! In reactie op melding hiervan wordt er gezegd: oeps foutje kan gebeuren; that's it.... Geen enkel gebaar om bijvoorbeeld wat korting te geven of terugsturen te betalen. Kruideniersmentaliteit! Heb terug gestuurd en via andere website besteld. Ook nog eens voor 60% van de prijs! Ben dus uiteindelijk met terugsturen nog steeds veel goedkoper uit. Duur en slechte service. Ik ga hier niet meer kopen!