Onlineverf.nl

1.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Toen ik de bus opende zat er een best wel dikke “gestolde” laag op de verf. Alsof hij aan de buitenlucht was blootgesteld. Ik bedoel zo’ n laag die er op komt als de bus geopend is geweest en een jaar in de schuur staat. Voor zulke dure verf zou dat niet moeten bij een nieuwe bus. En deze prijs. Heb ik bij jullie ook niet eerder gehad en ik bestel dit best wel regelmatig bij jullie. Groet Marco
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedank voor je review. Vervelend om te lezen dat de verf niet helemaal naar wens is. Helaas zien wij dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Uiteraard willen wij dit graag voor je oplossen en adviseren om contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Goede service en snelle levering. Verf was niet echt dekkend. Moest 3x verven, waardoor het op was. Nu heb ik een lelijke plek over.
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review. Ik heb even naar je bestelling gekeken en zie dat je de Jotun Demidekk Terrasslasyr bij ons hebt aangekocht. Dit is een transparantie beits waarbij je de houtnerven en de houtkleur nog licht doorheen gaat zien. Hierdoor kan het inderdaad kloppen dat het product geen dekkend resultaat heeft gegeven bij het aanbrengen van 2 of zelfs 3 lagen. Het beste resultaat wordt bereikt door 1 à 2 lagen aan te brengen over de gehele lengte. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
18 apr 2024
Snel opgestuurd en netjes verpakt. Er wordt helaas niet meer met je meegedacht als je een artikel bent vergeten.
SV
s. v.
stap
18 apr 2024

Beits niet op voorraad, ooh toch wel!

Bij mijn bestelling wilde ik 3 blinken van 2,5 L beits bestellen De site gaf aan dat er niet zoveel op voorraad was dus uiteindelijk 1 blik besteld met toebehoren om boven de 50€ te komen. Na vijf minuten weer dezelfde beits besteld en kon er maar een bestellen echter ik had nog een korting code en toen ik deze op het tweede blik toevoegde kon ik wel 2 blikken bestellen. Er is dus iets gaande dat niet klopt, wel op voorraad maar niet te bestellen 😩
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Via Whatsapp heb je ons een bericht gedaan over dat het inderdaad niet lukte om je bestelling met meerdere producten af te ronden. Mijn collega wilde graag met je meekijken wat betreft het vastlopen van de bestelling maar heeft helaas geen reactie meer mogen ontvangen van je. Ons is namelijk niet bekend dat je producten dan weer wel en dan weer niet kunt bestellen. Wij werken met een voorraadsysteem op onze website waardoor je altijd het maximale kunt bestellen van wat op voorraad is. Mocht de inkoop weer nieuwe voorraad ontvangen, zullen wij dan ook de inhoud weer direct verhogen op de website. Dit is wat er wellicht heeft kunnen gebeuren. Mocht je graag willen dat we dit voor je nakijken, mag je het bericht van mijn collega natuurlijk altijd beantwoorden.. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.

Gekozen verfkleur niet mengbaar

De verfkleur die ik via de webshop kon kiezen, bleek door de machine niet te kunnen gemengd. Dat is natuurlijk niet handig. Hier werd wel heel adequaat en snel over gemaild. Order geannuleerd en het geld werd snel terugbetaald.

Levering is goed, maar het geneuzel achteraf

Levering is goed, maar dat gezeur achteraf met beoordelen enzo. Stop daarmee!

Besteld maar nog niets ontvangen

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Onlineverf.nl! Helaas heb ik deze kleur niet op voorraad. We gaan hem uiterlijk volgende week maandag voor u bestellen! Waarom pas na 1 week bestellen en niet direct
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. We zien in je bestelling dat je een Painting The Past product hebt besteld. Bij dit product is echter aangegeven dat er een levertijd kan zijn van 3-5 werkdagen. Bij dit merk moeten wij spijtig aan een bepaald bedrag komen om een bestelling te plaatsen. Om die reden konden hij helaas niet direct je gewenste product bestellen. Onderhand is je gewenste product al besteld en verwachten wij spoedig binnen te krijgen. Excuse voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Als bij een bestelling aangegeven word dat op een bepaalde dag word geleverd moet dat wel gebeuren.
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. De bestelling is op zaterdag 13 januari gereed gemaakt en vervolgens verzonden. PostNL heeft vervolgens op de afgesproken leverdatum, 15 januari, je pakket aangeboden. Helaas geven zij aan dat de bezorging bij je gewenste adres niet gelukt is. Om die reden hebben dezelfde dat je pakket niet afgegeven bij een PickUp Point bij je in de buurt. Daar ligt je bestelling klaar om afgehaald te worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
De verzending is erg jammer, maar dit ligt voornamelijk ook aan PostNL…
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de verzending niet gelopen is als verwacht. Wij gaan dit uiteraard melden bij PostNL en hopen dat de leveringen in de toekomst beter zullen zijn. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
9 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Supersnel maar niet voldoende gemengd.

03/08.De levering en afhandeling was supersnel. Dikke pluim. Maar bij de Tele grijs hadden we nog kleurpigmenten in de verf, nl, zwarte en rode. . Liever een dagje later geleverd en voldoende gemengde of geschud. 23/08 Er bleken toch wat problemen te zijn door dat de verf niet goed gemengd was. Na een mailtje en wat duidelijke foto's uitgewisseld te hebben is het probleem netjes op gelost door Renee van de klantendienst. Top.
VS
De onlangs bestelde muurverf was niet gemengd. Kleurpigment lag nog bovenop de verf en zat op het deksel. Ondanks de vele goede leveringen vindt ik deze minder. Contact opgenomen met OnlineVerf en voorgesteld of ik bij dichtst bij zijnde servicepunt (HengeloOV) kon laten mengen. Dit kon en zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk dus toch de verf op kleur gekregen. Wellicht moet de eindcontrole beter.
6 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Orderafhandeling is perfect kwast te duur

Orderafhandeling is perfect, prijstelling van de verf prima maar de prijs voor de kwast ver boven de maat. Kwast gekocht bij onlineverf: € 5,92 Exact dezelfde kwast (merk, serie en grootte) elders € 1,99. Geeft een nare bijsmaak.
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niet op tijd geleverd en daardoor een klusweekend verspilt. Normaal genomen had ik een zwaar onvoldoende gegeven, maar als compensatie 20% korting gekregen. Blijft toch steken op net een voldoende.
15 jul 2023

Gesplitste levering

Ik belde omdat levering in 2 delen zou komen! Jullie konden me niet (goed) vertellen wat in welke levering zat. Uiteindelijk kwam het spoed benodigde het eerst en oo aangegeven tijd
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het is de moeite niet waard maar toch wil ik het aangeven Als er staat dat je roerhoutjes gratis geleverd krijgt en je krijgt ze niet,zou ik het niet vermelden als extra Gr Bram
14 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik weet niet of het aan verf online of PTT ligt maar levering was dag later dan afgesproken. Normaal heb ik de levering altijd binnen een dag deze keer helaas niet
15 mei 2023
Beste Peter, Dank voor het plaatsen van je review. We zien dat je bestelling op tijd ons logistiek centrum heeft verlaten. Helaas is er bij PostNL een vertraging opgetreden waardoor je bestelling één dag later is afgeleverd dan gepland. Onze excuses hiervoor. We willen je in ieder geval veel succes wensen met de klus. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl

De snelle levering vond ik goed, dat alles onder de (natte) muurverf zat iets minder. Emmer leek wel dicht te zijn, misschien geknoeid tijdens het vullen?
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat de bestelling beschadigd bij je is binnengekomen. Uiteraard gaan wij zorgvuldig met de producten en het mengproces om waardoor dit niet ontstaat. De verwacht is dat het product door het vervoeren is gaan lekken rondom de deksel rand. Graag komen we met je in contact op een passende oplossing aan te bieden. Je kunt ons bereiken via 085 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
13 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles goed geregeld op één ding na. Helaas werden er super slechte kwaliteit viltrollers geadviseerd zodat veel pluizen in de verf kwamen vast te zitten.