Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Nadat de eerste bestelling niet goed ging ( verkeerde kleur ) is het naar tevredenheid opgelost door kosteloos de verf in juiste kleur te leveren.
3 okt 2023
Snelle levering. Bestellen ging gemakkelijk maar helaas emmer voorstrijk had gelekt. Kan online verf waarschijnlijk niets aan doen. Post NL wel.
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
ben niet zo te vrede daar ik niet de juiste kleur gekregen heb en ruilen is niet mogelijk Bentheim geel is in mijn ogen geen Bentheim wit
17 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi assortiment tegen nette prijzen. Helaas was levering bij depot niet op toegezegde tijd, waardoor we werk moesten herplannen
17 jun 2023
Beste Philip, Dank voor je review. PostNL heeft te maken met extreme drukte waardoor een aantal zendingen vertraging hebben opgelopen. Gelukkig heb je je bestelling inmiddels ontvangen en kun je starten met de klus. Verder zijn we blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijzen en het uitgebreide assortiment ;-) Tot een volgende bestelling dan maar! Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl

1 minpunt

Bestelling te laat geleverd(zoals bijna overal), verder alles keurig in orde. En netjes opgelost door Onlineverf.nl
24 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
verkeerde verf, wel een snelle herstel aktie, maar zaterdag's wordt er door de transporteur (post NL) niet geleverd
6 okt 2023

Traag

Mijn 1ste pot (bestelling) was er de dag nadien al , nu nog 2de pot besteld en nog steeds niet ontvangen?
Als bij een bestelling aangegeven word dat op een bepaalde dag word geleverd moet dat wel gebeuren.
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. De bestelling is op zaterdag 13 januari gereed gemaakt en vervolgens verzonden. PostNL heeft vervolgens op de afgesproken leverdatum, 15 januari, je pakket aangeboden. Helaas geven zij aan dat de bezorging bij je gewenste adres niet gelukt is. Om die reden hebben dezelfde dat je pakket niet afgegeven bij een PickUp Point bij je in de buurt. Daar ligt je bestelling klaar om afgehaald te worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
De verzending is erg jammer, maar dit ligt voornamelijk ook aan PostNL…
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de verzending niet gelopen is als verwacht. Wij gaan dit uiteraard melden bij PostNL en hopen dat de leveringen in de toekomst beter zullen zijn. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
21 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
iets anders op jullie site zetten dan jullie leveren is niet netjes.
22 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk voor het plaatsen van je review. In je order zien wij dat de St. Marc Verfreiniger is besteld. Wij horen graag van je wat je precies van ons hebt ontvangen zodat wij wellicht iets voor je kunnen betekenen. Je kunt contact opnemen via: 📧 klantenservice@onlineverf.nl 📞 085 112 02 02 Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Pakje nog niet ontvangen, wordt steeds met 1 dag opgeschoven.
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je de bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Wij kijken dan ook graag even met je mee. Zou je contact willen opnemen met mijn collega's van de klantenservice via 085 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl? Dan kunnen zij met je meedenken wat betreft de juiste oplossing. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
4 jul 2023

Ga zo door! 👍🏾

Helaas, ik oordeel niet over anderen of ik geef geen mening!
Levertijden kloppen helaas niet
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. In je bestelling zit een product van Painting the Past. Op onze website hebben wij aangegeven dat dit product een levertijd kan hebben van 3-5 werkdagen. Aan de hand van de Track&trace zien wij dat je je bestelling op de 5e dag in ontvangst hebt genomen. Als wij iets beters kunnen doen aan onze leverindicatie horen wij het graag. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
15 jun 2023

Tevreden klant

26 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze service 😊 Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
2 aug 2023
goede service