powerplustools.nlBeoordelingen

: 5.216UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Powerplustools Nederland BV
Noorderringweg 6
9363TC Marum
Nederland
Handelsregister
Kamer van Koophandel 01144765
Gevolmachtigde
Mevr. C. Bies

Beoordelingen voor powerplustools.nl

4.63/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

71 %
24 %
3 %
1 %
1 %
5.216 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over powerplustools.nl

Filter 
(7)
5 maanden geleden
Product niet geleverd
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
5 maanden geleden
Geachte heer D. helaas heeft DPD uw pakket niet op tijd geleverd. Wij vinden dat erg vervelend. U heeft nadat u een e-mail heeft gestuurd waarbij u de aankoop annuleerde het aankoopbedrag de daaropvolgende werkdag retour ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
5 maanden geleden
beschadigd artikel ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
5 maanden geleden
Geachte heer V. Mijn excuses dat u een beschadigd product heeft ontvangen. Er is zojuist per e-mail aangeboden om het product om te laten ruilen. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
7 maanden geleden
nog niks ontvangen!
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
7 maanden geleden
Geachte heer M. Mijn excuses dat u nog niet van uw bestelling bent voorzien. Uw op 24-04 bestelde product is op 25-04 verzonden en staat voor vandaag in uitlevering. Vanwege de problematiek m.b.t. het coronavirus is momenteel erg druk bij de transportbedrijven. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
7 maanden geleden
Beste, Bestelling 82850 Tot op heden hebben wij nog maar 1 stuk in ontvangst mogen nemen daar we er 2 besteld hadden en ook betaald. Kunnen jullie me op de hoogte brengen wanneer het tweede zal geleverd worden. Alvast bedankt. Mvg, Gerald
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
7 maanden geleden
Geachte heer D. Bedankt voor uw beoordeling. Uw 2e product staat volgens de laatste beschikbare informatie vandaag in uitlevering. Mijn excuses dat beide goederen niet in 1 zending heeft ontvangen. Alvast veel gebruiksgemak van uw bestelling gewenst. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
7 maanden geleden
Nog steeds niets ontvangen, schandalig!
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
7 maanden geleden
Geachte heer S. Mijn excuses dat u nog niet van uw pakket bent voorzien. Uw pakket is op de dag van uw bestelling reeds bij het transportbedrijf aangeboden. Vanwege de grote aanvoer van pakketten gedurende de coronacrisis hebben de transportbedrijven in België een enorme vertraging opgelopen. Wij houden u op de hoogte van de status van uw pakket. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
8 maanden geleden
niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
8 maanden geleden
Geachte heer B. Mijn excuses dat u nog niet van uw bestelde product bent voorzien. Het transportbedrijf Transmission heeft zojuist per e-mail laten weten dat zij uw bestelling morgen op uw adres zullen aanbieden. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
10 maanden geleden
Bestellen en betaling ging uitstekend en heel snel. Waar ik beduidend minder over te spreken ben is de snelle levering. In de algemene voorwaarde staat voor 15u besteld de volgende werkdag geleverd.. In mijn geval bleek dat een week later. Kosten voor verzending € 7,95. Geen bericht dat mijn bestelling later zou zijn. Best wel een tegen valler.
 Geverifieerde beoordeling|
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van powerplustools.nl
10 maanden geleden
Geachte heer N. bedankt voor uw beoordeling. Helaas is de pakketbezorging rondom de feestdagen niet volgens de vooraf aan ons verstrekte planning verlopen. Wij hadden u beter moeten informeren waarvoor mijn excuses. Wij trekken lering uit deze periode om het volgend jaar in betere banen te leiden. Met vriendelijke groet, team Powerplustools