powerplustools.nlBeoordelingen

Mevr. C. Bies

Beoordelingen voor powerplustools.nl

4.63/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over powerplustools.nl

Product niet geleverd
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer D. helaas heeft DPD uw pakket niet op tijd geleverd. Wij vinden dat erg vervelend. U heeft nadat u een e-mail heeft gestuurd waarbij u de aankoop annuleerde het aankoopbedrag de daaropvolgende werkdag retour ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
beschadigd artikel ontvangen
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer V. Mijn excuses dat u een beschadigd product heeft ontvangen. Er is zojuist per e-mail aangeboden om het product om te laten ruilen. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
nog niks ontvangen!
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer M. Mijn excuses dat u nog niet van uw bestelling bent voorzien. Uw op 24-04 bestelde product is op 25-04 verzonden en staat voor vandaag in uitlevering. Vanwege de problematiek m.b.t. het coronavirus is momenteel erg druk bij de transportbedrijven. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
Beste, Bestelling 82850 Tot op heden hebben wij nog maar 1 stuk in ontvangst mogen nemen daar we er 2 besteld hadden en ook betaald. Kunnen jullie me op de hoogte brengen wanneer het tweede zal geleverd worden. Alvast bedankt. Mvg, Gerald
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer D. Bedankt voor uw beoordeling. Uw 2e product staat volgens de laatste beschikbare informatie vandaag in uitlevering. Mijn excuses dat beide goederen niet in 1 zending heeft ontvangen. Alvast veel gebruiksgemak van uw bestelling gewenst. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
Nog steeds niets ontvangen, schandalig!
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer S. Mijn excuses dat u nog niet van uw pakket bent voorzien. Uw pakket is op de dag van uw bestelling reeds bij het transportbedrijf aangeboden. Vanwege de grote aanvoer van pakketten gedurende de coronacrisis hebben de transportbedrijven in België een enorme vertraging opgelopen. Wij houden u op de hoogte van de status van uw pakket. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
niets ontvangen
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer B. Mijn excuses dat u nog niet van uw bestelde product bent voorzien. Het transportbedrijf Transmission heeft zojuist per e-mail laten weten dat zij uw bestelling morgen op uw adres zullen aanbieden. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
Bestellen en betaling ging uitstekend en heel snel. Waar ik beduidend minder over te spreken ben is de snelle levering. In de algemene voorwaarde staat voor 15u besteld de volgende werkdag geleverd.. In mijn geval bleek dat een week later. Kosten voor verzending € 7,95. Geen bericht dat mijn bestelling later zou zijn. Best wel een tegen valler.
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer N. bedankt voor uw beoordeling. Helaas is de pakketbezorging rondom de feestdagen niet volgens de vooraf aan ons verstrekte planning verlopen. Wij hadden u beter moeten informeren waarvoor mijn excuses. Wij trekken lering uit deze periode om het volgend jaar in betere banen te leiden. Met vriendelijke groet, team Powerplustools