powerplustools.nlBeoordelingen

Mevr. C. Bies

Beoordelingen voor powerplustools.nl

4.62/5.00

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over powerplustools.nl

Bij aflevering aangegeven dat pakket onder de carport op kist moest de eerste keer is dat gedaan . Tweede keer bij de buren afgeleverd het net als de eerste keer ook op kist gemoeten. Kon niet zien in bericht wat was afgesproken.
..... Rttyu
De producten lijken van redelijk goede kwaliteit, als ik ze heb gebruikt weet ik het pas zeker. De bezorging verliep goed, ik had liever een andere bezorgdienst gekozen omdat het met deze niet altijd vlekkeloos verloopt.
Bijgeleverde bevestigingsmateriaal is waardeloos. Product op zich is ok
Late levering
Ik heb een muurbeugel voor mijn ATB besteld Maar mijn ATB past hier niet op. Ik vindt dat een verkeerde voorlichting in de product omschrijving mvgr Leo Loos 06-48492079
Mooie kwaliteit,en snelle levering
Levering 1 dag te laat ondanks redelijk hoog bedrag.
Niks mis mee
Doos beschadigd bij levering . Prijs. Kwaliteit. Oke
Twee dagen later geleverd dan was aangegeven. Intussentijd was niet duidelijk waar het pakketje was
Pakket is via DPD 3x teruggegaan naar depot., ontvanger was niet thuis bull shit zijn nooit geweest
Levering duurde langer dan opgegeven. Met de service nog geen contact gehad dus moeilijk te beoordelen
Koerier zet pakje bij de buren af zonder een bericht te laten terwijl ik thuis was en DPD kan je niet bereiken voor vragen
Versturen met DPD ging niet soepel
Product ( een beugel om de fiets op te hangen ) werd tijdig geleverd. Echter de verpakking was kletsnat. Hierdoor waren de schroeven verroest.
Kreeg niet de bankschroef die ik bestelde. Voor de rest tevreden
Betere kwaliteit verwacht. Statief staat gewoon wankel.
Levering pas na 8 dagen ná de betaling en geen reaktie op mail... Zelfs in corona-tijd is dit niet echt top te noemen. Het product zelf wordt vandaag getest.
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer R. bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is op dezelfde dag door ons verzonden. Het zijn bijzondere tijden waarbij de leveringen in België door grenscontroles, overvolle depots en andere belemmeringen meer tijd in beslag nemen. Hopelijk is alle snel weer zoals wij gewend waren. Veel gebruiksgemak van uw bestelling gewenst. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
prima