powerplustools.nlBeoordelingen

Mevr. C. Bies

Beoordelingen voor powerplustools.nl

4.62/5.00

860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over powerplustools.nl

De laatste order die ik heb geplaatst was er een van enkele tientjes, op de website wordt aangegeven dat de bestelling de volgende dag bezorgd zal worden. De bestelling was van 9 sept. de levering was op 14 sept.!, de bestelling werd niet aangeboden, maar stiekem voor de deur neergezet! De eerste order van bijna 1000 euro werd wel de dag na de bestelling geleverd ordergrootte discriminatie?
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer B.L., bedankt voor uw beoordeling. Uw grote bestelling is door onze vervoerder Parts Express verzonden. Uw andere bestelling had u voor het weekend via de transporteur DPD mogen verwachten. Helaas heeft de aflevering (pas) op maandag plaats gevonden waarvoor mijn excuses voor het ongemak. Veel gebruiksgemak van beide bestelling gewenst. Team Powerplustools
Product
Bij de levering v.h. bestelde product een retourslabel met info bijvoegen! :-( Meer en betere uitleg/info v.h. artikel op de website! :-(
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer C. Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben ondertussen per e-mail contact met u opgenomen. Hopelijk kunnen wij u toekomstig weer tot dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
Schuurmachine is oke maar zonder bijbestelde schuurmiddelen (nog niet geleverd) is wat minder. Ik begrijp dat het extra druk is, maar ik wil graag schuren.
Antwoord van powerplustools.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij verkopen geen schuurmiddelen. De bestelling die u bij Powerplustools op vrijdag 15-5 heeft geplaatst is maandag 18-5 geleverd. Neem gerust contact met onze klantenservice op indien u ergens mee van dienst kunnen zijn. 0594-231040 / info@powerplustools.nl
8 prima object
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer of mevrouw J. Bedankt voor uw beoordeling. Het lijkt dat er met het toekennen van het aantal sterren iets mis is gegaan. Veel gebruiksgemak van uw geleverde fietstrainer gewenst. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
Belastbaarheid is minder dan op de site aangegeven misleidend!!
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer K. Mijn excuses voor de ontstane verwarring door de vermelding van een afwijkend maximaal toelaatbaar gewicht op de pakbon t.o.v. de informatie op onze website. De werkplaatskruk is volgens de fabrikant veilig tot 125 kg te gebruiken. Ook voor dit product zijn reserve onderdelen verkrijgbaar wanneer er onverhoopt iets stuk zal gaan. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
Na 7 dagen mailen en bellen is eindelijk het pakket afgeleverd. Toen ik mijn ongenoegen uitte in de laatste mail, werd er geantwoord dat het ook aan mij lag !? De communicatie : 3 verschillende personen en aan tel. nog een andere. Ik heb me bij de bestelling geregistreerd, en direct betaald op 17 feb , levering 25 feb, foutief leveradres doorgegeven aan de transporteur is de oorzaak , hoe ??
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer P. bedankt voor uw beoordeling. Mijn excuses dat uw pakket met vertraging geleverd is. De communicatie betreffende de levering van uw pakket had beter gemoeten. Het is ondertussen intern besproken. Neem gerust contact op wanneer u verder nog vragen heeft. Dat kan telefonisch op +31594231040 of per e-mail op klantenservice@powerplustools.nl. Met vriendelijke groet, Powerplustools
Toen ik het spatbord bevestigde brak deze gelijk af. De schroefbevestiging aan de bagagedrager bleek even kort vastgesoldeerd, of eerder gelijmd. Benieuwd hoe ze hier nu mee om gaan.
Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer R. Mijn excuses dat u een niet deugdelijk product heeft ontvangen. Er is u zojuist per e-mail aangeboden om het product om te laten ruilen. Vanzelfsprekend had u een goed product mogen verwachten. Met vriendelijke groet, team Powerplustools