Darmenhelen.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22 beoordelingen in totaal

Redelijk

22 sep 2023
Ik ben heel blij met deze methode en voel mij al fitter na enkele dagen de adviezen te hebben opgevolgd. Ik kon na mijn bestelling vrijwel direct los, dat waardeer ik! Ik ga er zeker mee door en raad het iedereen aan. Bedankt!

22 sep 2023
ik heb 11 september.j.l. darmenhelen het pakket voor €7,00 besteld.Is het bedrag ook bij mij afgeschreven.Er stond ook 11 september dat het verwerken ervan klaar is,maar waarom kan ik het dan nog steeds niet aan de E-books? ik heb geen link oid dat ik kan aanklikken dus€ 7,00 naar de kat zijn....en het is dat ik een ster moest geven maar ik had het liefst NIKS aangeklikt ,want ik heb niks ontvangen dus 7,00 in het kanaal gegooit .Ben ik niet gewend van Jesse heb al meerdere dingen bij hem besteld steeds ging het goed ,amar op insta zelfs geen berichtje -als ik een chatbericht stuur- dus vind het ronduit vervelend en weet niet of ik nog ooit iets bestel als dit niet opgelost wordt.Ik heb niks ontvangen!!!

Beoordelingen voor Darmenhelen.nl

Super methode!!

HP
Harma P.
Hellenthal
22 sep 2023

Uitgebreid en verhelderend verhaal.

Het hele proces van hoe darmen horen te werken, tot een zieke darm ( slecht microbyoom, en leaky gut) wordt zeer verhelderend beschreven. Ook wat je kunt doen om je darmen te helen. Veel tips en fijne recepten.
22 sep 2023
Snelle reactie. Je krijgt wat je hebt besteld.
Snelle bezorging
SJ
3 okt 2023
Alles okee!
Antwoord van Darmenhelen.nl
Beste Marie Josee, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!