Darmenhelen.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22 beoordelingen in totaal

Redelijk

22 sep 2023
Ik ben heel blij met deze methode en voel mij al fitter na enkele dagen de adviezen te hebben opgevolgd. Ik kon na mijn bestelling vrijwel direct los, dat waardeer ik! Ik ga er zeker mee door en raad het iedereen aan. Bedankt!

22 sep 2023
ik heb 11 september.j.l. darmenhelen het pakket voor €7,00 besteld.Is het bedrag ook bij mij afgeschreven.Er stond ook 11 september dat het verwerken ervan klaar is,maar waarom kan ik het dan nog steeds niet aan de E-books? ik heb geen link oid dat ik kan aanklikken dus€ 7,00 naar de kat zijn....en het is dat ik een ster moest geven maar ik had het liefst NIKS aangeklikt ,want ik heb niks ontvangen dus 7,00 in het kanaal gegooit .Ben ik niet gewend van Jesse heb al meerdere dingen bij hem besteld steeds ging het goed ,amar op insta zelfs geen berichtje -als ik een chatbericht stuur- dus vind het ronduit vervelend en weet niet of ik nog ooit iets bestel als dit niet opgelost wordt.Ik heb niks ontvangen!!!

Beoordelingen voor Darmenhelen.nl

22 sep 2023

Concept Darmen Helen goed maar uitleg tijdens gebruik mist - community niet echt aanwezig

Nadat je cursus gekocht hebt voor een lage prijs - dus interessant - mag je binnen 20 minuten bestellen of je een aangeraden supplement voor een voordelige maar wel hoog aankoop bedrag gaat kopen. Deze verkooptruc - zoa zie ik dat - niet eerder meegemaakt. Doordat ik redelijk ingevoerd ben in de materie gekocht en geen spijt maar vindt het geen prettige verkoopmethode. Ook wordt er gezegd dat er een community is maar die community is meer voor vragen er wordt weinig tot niets door deelnemers uitgewisseld. Deze community mis ik als begeleiding bij de hoeveelheid goede informatie. Ik heb andere ervaringen met goed werkende communities die toegevoegde waarde hebben voor mij.
22 sep 2023
Ik ervaar veel pushberichten, alles kost veel geld en uiteindelijk gaat het vooral over kopen en niet over kennis delen
22 sep 2023
Het was niet duidelijk voor mij of dat ik nou een boek thuis krijg of dat het on line is . Dus toen ik ontdekte dat het on line is wilde ik mijn geld terughalen . Dat is dan zo ingewikkeld dat je teleurgesteld bent en dat nooit meer gaat doen . MVG

Super methode!!

HP
Harma P.
Hellenthal
22 sep 2023

Uitgebreid en verhelderend verhaal.

Het hele proces van hoe darmen horen te werken, tot een zieke darm ( slecht microbyoom, en leaky gut) wordt zeer verhelderend beschreven. Ook wat je kunt doen om je darmen te helen. Veel tips en fijne recepten.
8 okt 2023

Te moeilijke computer omgeving voor digibeten.

Ik ben 65 plus en een kluns op de computer. Ik kan met huddle en al die technische online snufjes mijn weg niet vinden. Ik weet niet meer hoe ik bij de lessen kom. Dus, interessant fysiek boek en dat was het.
Antwoord van Darmenhelen.nl
Beste Yola, Bedankt voor je review en feedback. Hier leren wij ook weer van. Ik zie dan ook dat we hier ook persoonlijk contact over hebben gehad!
2 okt 2023

Ik heb €7 betaald voor informatie…en 2 bussen poeder gekocht voor €149

Ik heb €7 betaald voor informatie Darmenhelen. Hoe krijg ik die nu?
22 sep 2023
Heel interssant boek! Zeker die moeite waard! Een aanrader.
22 sep 2023
Snelle reactie. Je krijgt wat je hebt besteld.
Snelle bezorging
SJ
3 okt 2023
Alles okee!
Antwoord van Darmenhelen.nl
Beste Marie Josee, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
2 okt 2023
Mooi boek
Antwoord van Darmenhelen.nl
Beste Marianne, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling!
22 sep 2023

Na betaling niets ontvangen en misleidende info

Ik heb na betaling helaas niets ontvangen. Het was mij ook niet duidelijk op welke wijze ik iets zou gaan ontvangen trouwens. Verder vond ik het erg teleurstellend dat NADAT ik het zwaar geadviseerde had besteld (het advies deed voorkomen dat mijn darmen zouden helen met mijn bestelling van 7,00), mij ineens verteld werd, dat ik om het gewenste resultaat te bereiken nog een ander product moest bestellen (dat aanzienlijk meer kostte dan 7,-). Tamelijk schandelijk.
22 sep 2023

Betalen voor een boek dat je niet zomaar krijgt.

Je besteld en betaald voor een boek, vervolgens krijg je die niet en moet je eerst allemaal accounts aanmaken en is het allemaal moeilijk moeilijk. Ik heb na meerdere mails nog steeds geen boek binnen waar ik voor betaald heb.
1 okt 2023

Super onduidelijk en niet geleverd

Tot op de dag van vandaag heb ik geen idee hoe ik bij de app / info moet komen. Ik krijg wel allerlei mails, maar niet hetgeen waarvoor ik betaald heb. Op de website kom ik er niet uit hoe je bij de app moet komen, reactie op contactformulier blijft ook uit. Scam?
22 sep 2023
Jesse vd Velden heeft weer een nieuw vehikeltje verzonnen om mensen op te lichten
LD
Lynn d.
HEERLEN
27 sep 2023
Flauwekul allemaal. En de inbox wordt overspoeld van mails!
24 sep 2023
Ik heb iets gekocht en weet niet waar ik het kan vinden.
24 sep 2023
Snap niet hoe ik bij mijn product kom