maisonnijmegen.nl
Beoordelingen:

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Inmiddels een bestelling geplaatst op de website. Maar wat mij opviel was dat: Als klant word je op de website net zo snel beantwoord als in de winkel. En de artikelen kun je de volgende al ophalen. Of het word dezelfde dag nog verstuurd. De mensen van Maison Nijmegen zijn heel begripvol en geven je ook interieuradvies. En, de luxe artikelen worden goed verpakt en verstuurd. Ook mijn meubels zijn met professionele zorg bezorgd. Het is maar goed dat er in Nijmegen ook een Riviera Maison cq Maison Nijmegen zit. Met dit alles geef ik hun een waardering van 5 sterren. Tot de volgende aankoop dan maar! En bedankt voor alles!

Meest relevante negatieve beoordeling

18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor maisonnijmegen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(45)
(7)
Resetten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Hier weten ze nog wat service is!

Super service, beetje jammer dat Riveira Maison zelf zijn spullen niet voor elkaar heeft, maar Mijnheer van Straaten heeft echt alles gedaan om ons tevreden te stellen. Hartelijk daarvoor, wij komen zeker terug!
Beoordeling melden
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Werd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon l
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De RM Melkopschuimer is een artikel wat pas uitkomt tijdens de herfst en wintercollectie. Maar nu al te pre orderen via Maison Nijmegen zodat ik weet dat ik dit artikel ook op voorraad komt en hoef ik niets mis te lopen want de service is erg goed...Alle leveringen 'ijn snel in huis. Het personeel is zeer vriendelijk en is er iets niet goed, dan word dat snel opgelost..
Beoordeling melden
12 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maison Nijmegen is een hele fijne winkel. Henny denkt mee, reageert snel op je berichten, snelle levering en is heel vriendelijk. Daarbij heeft verkoopt hij mooie spullen. Een echte aanrader.
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Tussendoor goed op de hoogte gehouden omtrent levering. Goede communicatie. Zeer tevreden!
Beoordeling melden
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ontvangen, maar ik mag wel alvast een beoordeling geven?

Ik krijg wel binnen no time een email met de vraag om een beoordeling te geven, maar wat valt er te beoordelen als de bestelling nog niet geleverd is en ik ook nog eens geen idee heb wanneer dat gebeurt omdat ik geen bericht heb ontvangen over de verzending van mijn vooruit betaalde bestelling. Dat vind ik brutaal.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
29 mei 2024
Goedenavond mevrouw Dekker, Zoals zojuist ook telefonisch besproken, wordt het verzoek om een beoordeling automatisch verstuurd. Ik zal met Trusted Shops opnemen hoe het kan dat er al een verzoek om een beoordeling is verstuurd, terwijl de bestelling nog op "in behandeling" staat. Ik snap dat u dat als vervelend ervaart. Mijn welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten Maison Nijmegen
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling zou op donderdag 20 juni 2024 geleverd worden helaas is dit niet gebeurd. Alleen bevestiging gehad van de bestelling daarna geen e-mail meer ontvangen
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De RM Blender was uitverkocht bij Riviera Maison zelf. En komt weer op voorraad over een half haar als de zomer voorbij is. Maar bij Maison Nijmegen was de blender nog op voorraad zodat ik deze gelijk in de winkel kon ophalen. Daarnaast ben ik goed geadviseerd door een personeel. En kan ik direct aan de milkshakes. Bedankt Maison Nijmegen.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
10 mei 2024
Hartelijk dank, heer Mooij
10 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijne winkel met een persoonlijke benadering. Wij hebben deze tafeltjes online besteld. Binnen 2 dagen al werd de American Table - set van 3 stuks - ‘s avonds bij ons thuisbezorgd door een aardige chauffeur. Mooie tafeltjes, we zijn heel tevreden. Wij hadden al vaker besteld bij deze winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
29 mei 2024
Goedenavond mevrouw Moeliker, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik heb uw reactie ook besproken met de chauffeur. Hij vond het leuk om te horen. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten Maison Nijmegen
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima service

Snelle levering - niet alle producten konden in 1x geleverd worden. Er kwam een duidelijke aparte mail over met alle opties. Nu wordt een deel nog apart geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
29 mei 2024
Goedenavond. hartelijk dank voor uw bedoeling. Fijn dat u mijn email zo waardeert. Reden om het vaker zo te doen. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten Maison Nijmegen
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede service en het pakketje was netjes ingepakt.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
29 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling mevrouw Markus. We proberen inderdaad goed te verpakken om te zorgen dat uw bestelling so snel en zo goed mogelijk bij u komt. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten Maison Nijmegen 0683174517
MR
Melanie R.
Tubbergen
9 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
10 mei 2024
Hartelijk dank!
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

RM lamp met defect gekocht bij Maison Nijmegen

Lamp gekocht bij Henny, deze heeft een defect. Ik heb meerdere malen contact gehad, vanuit mijn initiatief, met Henny. Ondanks beloftes te reageren neemt Henny consequent geen contact op met mij. Hij wil het probleem niet oplossen. Conclusie: goede prijs, snelle verzending, verwacht echter GEEN service. Lamp van RM gekocht op 15 maart, dus al even geleden.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
10 mei 2024
Goedemorgen mevrouw Olverink. zoals u weet heb ik de vraag bij Riviera Maison neergelegd. Achtergrond is dat er nog slechts in drie vestigingen lampen beschikbaar zijn. Ik heb Riviera Maison gevraagd mogelijk te maken dat u de bij mij bestelde en door mij geleverde werkende lamp, waarvan het laadindicatielampje niet goed functioneert, mag omruilen in Rotterdam. Zonder toestemming van Riviera Maison kan dat niet. Dan is de enige oplossing (zoals ik u heb uitgelegd) dat u mij de lamp terug stuurt en ik die aan u crediteer. Wat ik u ook heb aangeboden. Maar dat wilde u liever niet aangezien u dan slechts een lamp heeft terwijl u er twee wenst. Ik heb bij herhaling Riviera Maison herinnerd. Ik heb u ook laten weten dat ik nog geen toestemming heb. Ik doe mijn uiterste best voor u en zal dat ook blijven doen. Ik hoop u binnenkort goed nieuws te kunnen melden. U heeft ten allen tijde de mogelijkheid om de lamp terug te sturen. Dan zal ik die ook na controle en accoord bevinding crediteren. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten