maisonnijmegen.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden98 beoordelingen in totaal

Inmiddels een bestelling geplaatst op de website. Maar wat mij opviel was dat: Als klant word je op de website net zo snel beantwoord als in de winkel. En de artikelen kun je de volgende al ophalen. Of het word dezelfde dag nog verstuurd. De mensen van Maison Nijmegen zijn heel begripvol en geven je ook interieuradvies. En, de luxe artikelen worden goed verpakt en verstuurd. Ook mijn meubels zijn met professionele zorg bezorgd. Het is maar goed dat er in Nijmegen ook een Riviera Maison cq Maison Nijmegen zit. Met dit alles geef ik hun een waardering van 5 sterren. Tot de volgende aankoop dan maar! En bedankt voor alles!

18 jan 2024
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.

Beoordelingen voor maisonnijmegen.nl

Persoonlijke topservice

Ik vroeg informatie over stoelen via whatsapp en kreeg vrijwel direct antwoord. De stoelen werden voor mij gereserveerd en bij afhaling werden we zeer vriendelijk onthaald en nam de eigenaar alle tijd om ons advies en uitleg te geven. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk zijn! Een hele fijne ervaring, graag tot een volgende keer!
9 okt 2024
Hartelijk dank, mevrouw Eerens. Het was een genoegen om u en uw moeder in onze winkel te mogen ontvangen. Ik ben blij dat u tevreden bent, temeer omdat u een forse rit vanuit Belgie heeft gemaakt! Veel plezier van uw stoelen!

Fijne winkel!!

Fijne en klantvriendelijke winkel met mooie artikelen. Via webshop meubels besteld en deze stonden keurig verpakt klaar voor vervoer. Van tevoren telefonisch geïnformeerd en heel vriendelijk te woord gestaan. Zelfs na de koop werd contact gezocht of alles na wens was. Zeker een aanrader deze winkel.
5 okt 2024
Goed personeel. Alleen was de rozenvaas S niet op voorraad.Zowel de winkel als bij de leverancier. Maar is niet belangrijk.
9 okt 2024
Hartelijk dank heer Mooij. Zodra de vaas er is zullen wij die voor u controleren en zo denl mogelijk aan u overhandigen.
GS
Gaby S.
Arnhem

Aanrader, goede service, klantvriendelijk, mooie spullen

Aanrader, mooie winkel, persoonlijke serice, snelle bezorging
26 sep 2024
Mooie producten, fijne service en snelle levering!
Hartelijk dank!
Hartelijk dank, Wil van Beek
26 sep 2024
12 sep 2024
Wij werden direkt geholpen in een fijne sfeer, en hebben naar 4 jaar zoeken eindelijk een eettafel gevonden die bijna niemand heeft en die uitstekend in ons huis past, bovendien hebben ook goed zittende en bijpassende eetstoelen daarbij gekocht. De levering was korrekt op tijd, ook heeft de chauffeur even meegeholpen om een en ander in elkaar te zetten. Wij blijven kopen bij de heer Van Straaten, vanmorgen ook de authentieke houten bureau stoel besteld! Bedankt voor de smaakvolle meubelen die u ons geleverd hebt en ook nog leveren zal. Met vriendelijke groeten, Pieter Verweij.
13 sep 2024
Vriendelijke service ! Men doet graag nog een stapje meer om de klant tevreden te houden . En ook een vriendelijke en behulpzame bezorger ! Wij komen zeker nog een keertje terug!
11 sep 2024
Super sneller levering. Pakket was een dag later binnen met een leuk persoonlijk kaartje erbij :)
2 sep 2024
Vooral de snelheid en het briefje van Rita !
12 sep 2024
31 aug 2024
29 aug 2024
2 aug 2024
Zeer tevreden Een bestelling geplaatst van de nieuwe collectie. Hierover mail contact gehad met Henny, reageert altijd netjes en snel op de berichten terug. Ik heb het netjes en goed verpakt ontvangen! Ik ben blij met de aankoop. Bedankt voor de goede service Maison Nijmegen! Tot de volgende aankoop.
4 aug 2024
Persoonlijke service, duidelijkheid over de te verwachten levertijd. Afspraken nagekomen. Mooie kwaliteit, echt heel blij mee RM Nijmegen!
7 aug 2024
Zeer vriendelijk geholpen ,werd altijd meteen terug gebeld , in mijn ogen kan er niets beter gedaan worden
12 aug 2024
Snelle reactie op vragen. Mooie sale aanbieding. Top locatie.
16 aug 2024
Snelle verzending, zeer tevreden !