maisonnijmegen.nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden35 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan. 2023
maisonnijmegen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 dec. 2023
Inmiddels een bestelling geplaatst op de website. Maar wat mij opviel was dat: Als klant word je op de website net zo snel beantwoord als in de winkel. En de artikelen kun je de volgende al ophalen. Of het word dezelfde dag nog verstuurd. De mensen van Maison Nijmegen zijn heel begripvol en geven je ook interieuradvies. En, de luxe artikelen worden goed verpakt en verstuurd. Ook mijn meubels zijn met professionele zorg bezorgd. Het is maar goed dat er in Nijmegen ook een Riviera Maison cq Maison Nijmegen zit. Met dit alles geef ik hun een waardering van 5 sterren. Tot de volgende aankoop dan maar! En bedankt voor alles!

18 jan. 2024
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.

Beoordelingen voor maisonnijmegen.nl

Meest recente eerst
Snelle levering. Super goede service. Gebeld of ze product nog op voorraad kregen. Gelijk besteld en kreeg een appje dat het binnen was.
Zeer accurate en snelle levering persoonlijk contact en ze willen meedenken in het voordeel van de klant
MW
Marian W.
Zoetermeer
Super vriendelijk geholpen en het artikel zo goed en netjes verpakt
JR
5 feb. 2024
30 jan. 2024
Super snelle service!
23 jan. 2024
Snelle verzending en goed verpakt
18 jan. 2024
Super snelle levering en top service!
15 jan. 2024

Geweldig bedrijf met fantastische agenda

Snelle verzending en product heel erg netjes verpakt zodat schade voorkomen wordt. De agenda van RM ziet er bovendien fantastisch uit. Komt exact overeen met de afbeeldingen op de foto’s op de website.
7 jan. 2024

Ook het online aankopen RM servies word geleverd.

Heel fijn is dat mijn online aankoop van het RM servies bij mij thuis afgeleverd kan worden. Dus dat vind ik een grote pluspunt!
29 dec. 2023
15 nov. 2023

Top zaak goede service

Snelle verzending . Goed en leuk verpakt Doen moeite om spullen na te bestellen . En zijn erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Al met al top zaak met fijne service
8 okt. 2023

top

fijne communicatie, vlotte verzending en keurig ingepakt