MS ModeBeoordelingen

MS Mode - Damesmode van maat 40 t/m 54

MS Mode is dé nummer 1 op het gebied van curvy fashion. Iedere vrouw heeft haar eigen figuur, haar eigen stijl en haar eigen verhaal. En dat begrijpen wij. Al meer dan 50 jaar ontwerpen we vrouwelijke en comfortabele fashion voor vrouwen met rondingen. In de maten 40 tot en met 54. Stijlvol en betaalbaar!
MSNL B.V.

4.56/5.00

7.775 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MS Mode

Snelle levering!
Ik heb het pakket nooit ontvangen . Is gelijk retour gegaan op afleverpunt. (afleverpunt heeft het gelijk mee terug gegeven mey bezorger )Dus ik kan hier geen beoordeling over geven
Heb al 2 mails gestuurd vanwege een foute bestelling klopt niet met wat ik heb besteld maar word niet gereageerd
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht, wij hebben gereageerd op uw mails op 18-12 en nog twee keer op 12-01. Wij hopen voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u verder een fijne dag. MS Mode
Voor deze bestelling alleen! Waar het fout gegaan is weet ik niet, maar deze bestelling is nooit aangekomen bij mij, maar wel geretourneerd. Kan ook fout van PostaNl zijn, of van MS. Het meest frustrerende is dat ik er telefonisch geen contact over kan krijgen. Nu weer opnieuw besteld in de hoop dat dat, zoals bij eerdere bestellingen, wel goed gaat. Vandaar 1 ster!
Er zat niet genoeg porto op t pakket. Moet nu 4 euro betalen
Antwoord van MS Mode
Goedendag, Bedankt voor uw bericht, wij hebben geen verzendkosten in orders boven de €20. Uw bestelling heeft wel verzendkosten omdat het aankoop bedrag is lager dan € 20. De verzendkosten zijn inbegrepen in het total van uw aankoop en kosten € 2,95. Wij hopen voldoende te hebben geïnformeerd.
Pakje nog steeds NIET ontvangen!!!!!
Een site, die er leuk uitziet. Bestel en betaal je een mooie blouse, maar een paar dagen later krijg je bericht, dat het product niet meer leerbaar is. Als het niet leverbaar is moet je het van de site halen. Dit is gewoon niet acceptabel.
Het bestelde artikel was niet meer op voorraad stond nog wel op de site
Ik geef een slechte beoordeling Omdat ik de bestelde producten niet heb ontvangen En er ook geen moeite voor gedaan is ,omdat ik toevallig de bestelling deze keer in de winkel wilde ophalen en door sluiting vd winkels door de Lock Down Dit niet mogelijk is ,terwijl ik tijdig nog heb gevraagd of deze dan alsnog naar het huisadres kon gestuurd worden ,vele mails gestuurd zonder resultaat !!!
Artikel is nog niet eens binnen en email naar klantenservice wordt niet beantwoord
Alles verloopt goed ik ben mijn artikel aan het omruilen de maten verschillen wel eens
Vindt het makelijk om in de winkel te halen. Ook daar even rond kijken en passen.
niks op aan te merken, snel geleverd, ondanks de drukte, mooie producten precies zoals ik had voorgesteld.
30e besteld en nu de 7e nog niks ontvangen
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen heb een mail naar klantenservice gestuurd en wacht op antwoord
Helaas dat de maat niet juist daarom zal ik het moeten omruilen.
12 november besteld nu nog niks gekregen er achter aan gebeld maar jullie zeggen gewoon pakket is zoek bij post nl en u krijgt u geld terug klarna en dat was het
Antwoord van MS Mode
Goedendag, het spijt ons te horen dat uw pakket niet geleverd kon worden, helaas gebeurt er weleens dat een pakje zoek raakt. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, MS Mode
Mijn pakketje is nooit aangekomen.. en heeeel moeilijk om contact te krijgen
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht. Uw pakket is geretourneerd, volgens Post NL door een onjuiste adres. Helaas kunnen wij de retour proces niet stoppen. Uw bestelling zal automatisch terugbetaald worden. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, MS Mode
Bestelling geplaatst nooit ontvangen! Ik heb twee mailtjes al gestuurd niks gehoord slechte service