MS ModeBeoordelingen

MS Mode - Damesmode van maat 40 t/m 54

MS Mode is dé nummer 1 op het gebied van curvy fashion. Iedere vrouw heeft haar eigen figuur, haar eigen stijl en haar eigen verhaal. En dat begrijpen wij. Al meer dan 50 jaar ontwerpen we vrouwelijke en comfortabele fashion voor vrouwen met rondingen. In de maten 40 tot en met 54. Stijlvol en betaalbaar!
MSNL B.V.

Beoordelingen voor MS Mode

4.56/5.00

7.775 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MS Mode

Besteld artikel bleek na bestelling en betaling niet leverbaar. Nu moet ik 2 weken wachten op geld retour. Dat is veel te lang.
Helaas was mijn jas niet compleet. Na e-mail gestuurd te hebben na 5 dagen maar gebeld nadat ik nog niets hoorde. Helaas is de ontbrekende kraag niet meer leverbaar. Jas hou ik wel (omdat ik niets anders meer kan vinden en toch een jas nodig heb) kreeg wel kortingscode voor 20% voor volgende aankoop.
Oké
Ik vindt wel het terug storten van het geld dat 14 dagen te lang is. Dat kan veel sneller.
Zonder dat het iemand is opgevallen heb ik een totaal andere jurk gekregen dan ik had besteld. Bij opnieuw bestellen opeens €0,50 extra betalen door voor achteraf betalen te kiezen. Stond nergens bij vermeld
Goede jas, hoor
Prima geleverd
geen
Levering prima en sneller dan verwacht. Kwaliteit van de artikelen viel een beetje tegen, maar voor de aanbiedingsprijs acceptabel. 1 artikel geretourneerd, echter geen feedback dat het retourartikel 'in behandeling' is. Die service kan derhalve iets beter.
sommige dingen vallen tegen
Geen
Spullen zouden in de winkel worden geleverd. Had al een mail dat dat zou gebeuren en kreeg toen een mail dat artikel was geretourneerd doordat de winkels dicht gingen. Moest toen opnieuw bestellen maar moest wel verzendkosten betalen. Ik had get liever na de lockdown gewoon opgehaald in de winkel.
Jurkje was niet gestrikt
ik vind het assortiment soms wat karig
Ivm met Kerstdagen denk ik, lang moeten wachten op levering verder alles uitstekend
De kleding maten zijn nooit het zelfde!
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht, wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Vriendelijke groet, MS Mode
Geen mening
Aangemeld voor nieuwsbriefkorting, maar 10% korting nooit ontvangen. Besteld en gevraagd om creditering 10%. Dat kon niet, moest bestelling opnieuw doen, maar het betreffende product was er niet meer. Dat aangegeven maar niets meer van gehoord. Niet netjes.
was te klein
ik artikel is niet het artikel wat ik besteld had