wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

17 nov 2023
Meneer belooft dat spullen geleverd worden maar deze zijn twee dagen nog steeds niet geleverd
12 nov 2023

Vooraf aangeven of het product op…

Vooraf aangeven of het product op voorraad is
2 nov 2023
Verkeerde levering. Komt afspraak niet na
25 okt 2023
product niet geleverd. als product niet te leveren is, dan van website afhalen. Laatste keer dat ik met WOVAR zake heb gedaan.
22 okt 2023
ik bestel wat , krijg te horen ( 2 dagen later ) via de mail dat het niet voorradig is , dan later , vraag of ik een alternatief wil . oeps Mail later weer dat het andere product er niet is , !!!!
4 okt 2023
Artikelen bij de bestelling op voorraad, na aankoop een week later alleen maar mailtjes niet op voorraad en levertijd onbekend
3 okt 2023

incomplete bestelling

Onderdelen ontbreken, Op de pakbon staat aangegeven dat het mist, maar krijgt geen bericht van wanneer het binnen komt, nu ondertussen 6 dagen later. Kwaliteit van de onderdelen was wel zeer goed!
26 sep 2023
Ik heb nog steeds niet mijn bestelling ontvangen.
26 sep 2023
Na 6 dagen nog mijn bestelling niet binnen, na telefonisch overleg was toevallig de order op dat moment weer uitgedraaid …..
21 sep 2023

levering volgende dag is niet waar

levering volgende dag, staat bij ieder artikel dat ik besteld heb. ik krijg echter de volgende dag niet mijn spullen, maar een berichtje 'wij gaan voor u aan de slag'. waarschijnlijk is er 1 artikel niet, en willen ze verzendkosten besparen door pas te versturen als ze het ontbrekende artikel binnen hebben.
Helaas komt Wovar zijn afspraken niet na. Al een paar keer heb ik mijn spulletjes veel later dan beloofd gekregen. Ik ga voortaan ergens anders bestellen.
12 sep 2023
Levering te laat verstuurd zonder communicatie
1 sep 2023

Wovar verzend niet optijd

Materialen op tijd besteld zodat ze dezelfde dag nog verzonden zouden worden (zoals Wovar claimt). De volgende ochtend geen verzendbevestiging, een telefoontje naar Wovar leerde dat ze de materialen de vorige dag helemaal niet verzonden hadden. Hierdoor waren de spullen niet meer op tijd binnen. We kunnen de materialen terugsturen, maar wel zelf de retourkosten betalen.
AK
Arie K.
Kapelle
29 aug 2023
Nog niets ontvangen
20 aug 2023
Eerder leveren! Nu gaan we op vakantie en hebben geen raamuitzetters in huis en worden ze natuurlijk geleverd als we er niet zijn.
13 aug 2023
Nog steeds niet binnen
HS
harrij s.
warnsveld
ik wacht nog steeds op mijn bestelling
4 aug 2023

Niets ontvangen

Ik heb tot op heden nog niets ontvangen,
1 aug 2023
Ze hebben gewoon niet wat op de site staat
28 jul 2023
simpel , als jullie vermelden vandaag besteld -morgen geleverd en na de bestelling melden dat het min. 10 dagen gaat duren is dat behoorlijk fout