utp-kabel.nl

442 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.537 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2020
utp-kabel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Ik moest eerst de verschillen weten van de soorten utp kabels, op hun site stond alles netjes en duidelijk aangegeven, met tekeningen erbij hoe de kabel eruit ziet van binnen. en snelheden en alles. dus dat was wel prettig. moest wel echt moeite doen om het te snappen. dus heb uiteindelijk cat6a gekocht. en mooie prijzen ook. ik had tijd terug al gekeken en dan betaal je 20+ euro voor 1 kabel op een andere site. en mooie kleuren kabel. als de prijzen zo blijven dan is het een goede winkel :)

Universele ac/dc adapter besteld. Wegens info op de website, specifiek deze besteld. Bleek na ontvangst de verkeerde Ampère te leveren dus had er niks aan. Volgens hun eigen regels nemen ze het product dan terug en vergoeden alle kosten. Desondanks een mail terug gekregen dat de verzendkosten voor mijzelf waren of dat ik genoegen moest nemen met ongeveer 45% van de aankoopsom (excl. Verzendkosten). Na veel mailtjes heen en weer en na het citeren van hun eigen regels en productomschrijving, een mail gekregen waarin ze zeggen dat ik niks terug hoef te sturen en men gaat kijken of ik het volledige bedrag terug krijg. Ieder andere die er niet zoveel moeite voor had gedaan was blijven zitten met de kosten. Tip welke ik altijd aanhoud: Lees de retour-regels en voorwaarden ff kort door.

Beoordelingen voor utp-kabel.nl

19 mrt 2024
DJ
Dirk J.
Warburg
29 sep 2023
Bedrijf is op zich Ok maar ze verzenden via PostNL, dit bedrijf heeft mensen die zeer lui van aard zijn en vertikken om te werken via de door het bedrijf opgestelde regels. In mijn geval had ik de dag vrij genomen waarop het pakket zou worden afgeleverd, kreeg netjes een mail dat er tussen 16:35 en 18:35 uur het pakket zou worden afgeleverd... wat schets mijn verbazing krijg ik om 15:47 uur een mail dat ik niet thuis zou zijn geweest en pakket niet kon worden bezorgd. Waarom dan vrij nemen als PostNL bezorger toch zijn eigen plan trekt ;-(
TC
Tony C.
Kester
18 aug 2023
De leverancier Post NL had ons verwittigd om zaterdag langs te komen. Wij hebben de hele dag iemand laten wachten om de bestelling in ontvangst te nemen, maar hebben niemand gezien. Dit is niet de eerste keer dat Post NL ons dit lapt. Ze zouden beter meteen zeggen dat ze op zaterdag niet leveren en dit meteen op maandag organiseren. Qua geleverd materiaal zijn wij zeer tevreden.
Antwoord van utp-kabel.nl
28 aug 2023
Vervelend dat PostNL de afspraak niet is nagekomen. Dit zullen we intern bespreken. We zijn wel blij dat de geleverde producten naar tevredenheid zijn!
11 sep 2023

bestelling zonder aanbellen achtergelaten op straat

positief: uitstekende kabels, goed afwerkt en zoals beschreven op de site; goed verpakt. negatief: het pakket werd door postnl zomaar op straat onder de brievenbus van mijn vrijstaande woning achtergelaten zonder aanbellen.. dit is ongehoord!
21 sep 2023