utp-kabel.nl

433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2020
utp-kabel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Ik moest eerst de verschillen weten van de soorten utp kabels, op hun site stond alles netjes en duidelijk aangegeven, met tekeningen erbij hoe de kabel eruit ziet van binnen. en snelheden en alles. dus dat was wel prettig. moest wel echt moeite doen om het te snappen. dus heb uiteindelijk cat6a gekocht. en mooie prijzen ook. ik had tijd terug al gekeken en dan betaal je 20+ euro voor 1 kabel op een andere site. en mooie kleuren kabel. als de prijzen zo blijven dan is het een goede winkel :)

Universele ac/dc adapter besteld. Wegens info op de website, specifiek deze besteld. Bleek na ontvangst de verkeerde Ampère te leveren dus had er niks aan. Volgens hun eigen regels nemen ze het product dan terug en vergoeden alle kosten. Desondanks een mail terug gekregen dat de verzendkosten voor mijzelf waren of dat ik genoegen moest nemen met ongeveer 45% van de aankoopsom (excl. Verzendkosten). Na veel mailtjes heen en weer en na het citeren van hun eigen regels en productomschrijving, een mail gekregen waarin ze zeggen dat ik niks terug hoef te sturen en men gaat kijken of ik het volledige bedrag terug krijg. Ieder andere die er niet zoveel moeite voor had gedaan was blijven zitten met de kosten. Tip welke ik altijd aanhoud: Lees de retour-regels en voorwaarden ff kort door.

Beoordelingen voor utp-kabel.nl

20m utp cat6 grondkabel voor laadpaal

20m utp cat6 grondkabel besteld. Om als datakabel naast de elektriciteitskabel voor een laadpaal te leggen. Vlotte levering, inclusief al gemonteerde connectoren, tegen een goede prijs.
Vakkundig advies en meedenkend en meekijkend op hun site zodat ik direct de juiste producten in mijn mandje stopte. Snelle levering.
goede service, toen de kabel die ik wilde er niet was werd er gebeld en gevraagd of ik een andere wilde.
Prima site met kwalitatief goede kabels en binnen 2 dagen in huis
Nette prijzen, goede kwaliteit en snelle levering
Prima webshop, snel geleverd. Zal u aanbevelen

Prima

Alles keurig verpakt, volgende dag binnen.
Snelle verzending en goede kwaliteit kabels
zeer ruime keuze en goede kwaliteit kabels
HD
Hans D.
Amstelveen
Snelle levering. Kabels zijn uitstekent
Snelle levering! Top kwaliteit product
Op,merkinbreuk op bestelling wel lezen

Snelle levering en duidelijke webshop.

Snelle levering, duidelijke webshop.
Prima site / Prijs snelle levering

Perfect

Snelle levering en goede service.
snelle levering, grote aanbod
Prima advies en begeleiding.
MB
M. B.