utp-kabel.nl

442 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.537 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2020
utp-kabel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Ik moest eerst de verschillen weten van de soorten utp kabels, op hun site stond alles netjes en duidelijk aangegeven, met tekeningen erbij hoe de kabel eruit ziet van binnen. en snelheden en alles. dus dat was wel prettig. moest wel echt moeite doen om het te snappen. dus heb uiteindelijk cat6a gekocht. en mooie prijzen ook. ik had tijd terug al gekeken en dan betaal je 20+ euro voor 1 kabel op een andere site. en mooie kleuren kabel. als de prijzen zo blijven dan is het een goede winkel :)

Universele ac/dc adapter besteld. Wegens info op de website, specifiek deze besteld. Bleek na ontvangst de verkeerde Ampère te leveren dus had er niks aan. Volgens hun eigen regels nemen ze het product dan terug en vergoeden alle kosten. Desondanks een mail terug gekregen dat de verzendkosten voor mijzelf waren of dat ik genoegen moest nemen met ongeveer 45% van de aankoopsom (excl. Verzendkosten). Na veel mailtjes heen en weer en na het citeren van hun eigen regels en productomschrijving, een mail gekregen waarin ze zeggen dat ik niks terug hoef te sturen en men gaat kijken of ik het volledige bedrag terug krijg. Ieder andere die er niet zoveel moeite voor had gedaan was blijven zitten met de kosten. Tip welke ik altijd aanhoud: Lees de retour-regels en voorwaarden ff kort door.

Beoordelingen voor utp-kabel.nl

Op,merkinbreuk op bestelling wel lezen

Perfect

Snelle levering en goede service.

Makkelijk en snel te bestellen.

Makkelijke website en snel kunnen vinden wat ik zocht. Ook de levering verliep soepel. 1 Verbeterpuntje wel. Ik zocht naar een platte cat 7 UTP kabel. Met de omschrijving en de foto, waarop een platte kabel te zien was heb ik besteld. Ik kreeg een ronde kabel binnen. Deze heb ik aangesloten en werkt perfect.

Duidelijke informatie, correcte levering

De website is informatief en duidelijk zodat ik goed wist welke kabel ik nodig had en welk bijbehorende materiaal. Alles is ook correct en op de gemelde dag geleverd.
Goede levering Goede verpakking
11 feb 2024
Duidelijk uitleg over soorten materiaal en installaties. Dat maakt keuzes in de aankoop een heel stuk makkelijker. Een voorbeeld voor andere websites.
20 jan 2024

Snel geleverd

Goed verpakt snel geleverd Kwaliteit hoeft niet duur te zijn
Snel geleverd, redelijke prijzen
7 jan 2024
alles is naar wens verlopen
6 jan 2024
Goede kabel, snel verstuurd
Prijs en verzending OK
19 aug 2023
De bestelde RJ45 cat 6a zijn prima, werkt heel goed. De geleverde strip/lsa-tool is niet best (mesje floept zelfs bij snijden eruit), beter iets meer kwaliteit aanbieden. Snelle levering, prima op orde.
Antwoord van utp-kabel.nl
28 aug 2023
Bedankt voor je review. We hebben je advies intern doorgestuurd.
EV
Erik v.
Apeldoorn
16 sep 2023
Alle kabels zijn van prima kwaliteit en waren binnen een dag binnen. Enige minpuntje ( als je het al erg vindt) de 1 meter kabels(wit) hadden een andere kleur connector dan alle andere lengtes
8 nov 2023

Fijne webshop

De laatste tijd behoorlijk wat besteld bij UTP kabel. Keuze mogelijkheden zijn goed en de prijs concurrerend. Snelle levering
31 okt 2023
Voor die prijs een kabel van 20 meter werking noch even wachten tot nu toe ziet het er goed uit ben er tevreden mee.