Carldenig.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44 beoordelingen in totaal

Ik kwam binnen met een Arc’teryx jas die ik op internet gekocht had maar niet wist of het een originele zou zijn. Binnen 3 secondes wist de meneer achter de kassa dat hij nep was. Na wat kletsen en met de vraag of hij dan wel een jas zou hebben Heb ik na veel jassen passen en proberen een Arc’teryx jas gekocht! Veel hulp gekregen met passen en advies over alle specs. Ook voor de verzorging / onderhoud veel tips gekregen! Aanrader dus!!!

24 feb 2024
Had 2 caps besteld. Kreeg er maar 1 geleverd. Mail gestuurd, gebeld, vaak niet opgenomen. Paul antwoordde sat ik de volgende dag bericht zou krijgen. Niets gehoord. Weer gebeld en goed te woord geetaan door Yoeri. Hij zegde toe meteen extra zending te verzorgen waar ik nu op wacht. Behalve Yoeri erg lakse, slordige en klantonvriendelijke behandeling ervaren. En nu nog hopen dat het goedkomt.

Beoordelingen voor Carldenig.nl

23 apr 2024

Voorraad op website klopt niet.

Voorraad op website klopt blijkbaar niet. Dus product niet kunnen aanschaffen. Kreeg geld terug en later pas een bericht hierover. Vreemde gang van zaken.
24 feb 2024
19 sep 2023

Waardeloos artikel

Ik heb alle vier de zuignap-haken meerdere malen geprobeerd te bevestigen op het tegelwerk van de badkamer maar bij alle pogingen lag de zuignap-haak binnen een halve minuut op de vloer, zonder dat er nog maar iets aan het haakje was opgehangen. Ongelooflijk dat voor zo’n prut-artikel € 5,99 per stuk plus € 4,50 verzendkosten betaald moet worden!

Slechte communicatie

Geen antwoord op vragen over de levertijd via de mail. Bezorging had ik verzet naar een andere dag, pakje toch eerder bezorgd
25 sep 2023
2 artikelen in de webshop met flinke korting. maar beide niet beschikbaar. is niet de eerste keer