Carldenig.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44 beoordelingen in totaal

Ik kwam binnen met een Arc’teryx jas die ik op internet gekocht had maar niet wist of het een originele zou zijn. Binnen 3 secondes wist de meneer achter de kassa dat hij nep was. Na wat kletsen en met de vraag of hij dan wel een jas zou hebben Heb ik na veel jassen passen en proberen een Arc’teryx jas gekocht! Veel hulp gekregen met passen en advies over alle specs. Ook voor de verzorging / onderhoud veel tips gekregen! Aanrader dus!!!

24 feb 2024
Had 2 caps besteld. Kreeg er maar 1 geleverd. Mail gestuurd, gebeld, vaak niet opgenomen. Paul antwoordde sat ik de volgende dag bericht zou krijgen. Niets gehoord. Weer gebeld en goed te woord geetaan door Yoeri. Hij zegde toe meteen extra zending te verzorgen waar ik nu op wacht. Behalve Yoeri erg lakse, slordige en klantonvriendelijke behandeling ervaren. En nu nog hopen dat het goedkomt.

Beoordelingen voor Carldenig.nl

Uitstekende winkel met veel kennis!

16 apr 2024
Ruime keuze en betaalbare prijzen voor goede kwaliteit. Online bestellen gaat zeer vlot
23 apr 2024
19 apr 2024
7 apr 2024
Goed in contact maken en blij met de waardebon!
16 mrt 2024
Goede prijs en snelle levering.
Keurig en snel geleverd!

Goed contact

Ik werd netjes gebeld over het feit dat mijn tent een showroom model was. En de levering was snel.
Rustige service, ze denken goed met je mee
Great customer service and fast shipping
Snelle service. Goede prijs!

Snelle levering en retour

Twee maten besteld van een jas. Snelle levering en na terugzenden van de maat die niet goed paste, geld snel retour.
Goede service en helder advies.
Nette snelle bezorging
10 aug 2023

Top service/aftersale

Vriendelijk te woord gestaan over een verkeerd ontvangen artikel ,het bestelde artikel was helaas niet meer op voorraad.Uiteindelijk naar ieders tevredenheid opgelost. Carl Denig zou trots op zijn opvolgers geweest zijn. Top service.

Grote korting op mooi product

Een groot verschil zat er tussen de prijzen van andere sites dus even spannend of het product wel echt aan kwam. En ja dus.

Prima service bij bestellen, snelle levering

Prima service bij bestellen, via chat direct antwoord. Snelle verzending en aankomst pakjet binnen afgesproken termijn.
Snelle en foutloze bezorging, prima!
12 aug 2023
Duidelijke website, snelle levering