Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Tot 2 x toe in 2 weken wordt mijn pakket niet bezorgd. Telkens klopt het adres niet terwijl ik in het systeem sta
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Mocht je toch nog iets missen, neem dan contact op met onze klantenservice. info@teamsportbedarf.de
7 nov 2023

Verschillende mindere ervaringen

Eerste bestelling was niet compleet. Wel rechtgezet, maar heeft bijna een maand geduurd. Nieuwe bestelling geplaatst en extra bijbetaald voor een snelle levering. Helaas hebben zij bij het verzenden geen adres op het pakket geplakt waardoor ik nu al 2 weken aan het wachten ben. Geen oplossing of terugbetaling aangeboden voor de mislukte snelle zending.
9 nov 2023
14 sep 2023

Helemaal geen aangename ervaring

Wij hebben onze bestelling prepaid moeten betalen en hebben ze helemaal niet ontvangen. Nu loopt er intern een procedure en hebben we documenten moeten invullen maar wat het resultaat hiervan zal zijn blijft ons een raadsel. Helemaal geen aangename ervaring dus.
9 nov 2023
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Nadat u het had gemeld, gingen wij direct voor u op zoek. Na korte tijd hebben wij de schade afgehandeld omdat er geen vervanging gevraagd werd. Tot slot kan ik alleen maar herhalen hoezeer het mij spijt. Ik hoop dat wij u bij een volgende bestelling weer kunnen overtuigen van onze kwaliteit. Indien er aan uw kant nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Verzenden met DHL. Grootste deel (90%) bestelling beschadigd/kwijt bij DHL. Super trage communicatie met Teamsport. Na 10 dagen en meerdere kopie berichten DHL nog steeds geen hernieuwde toezending van de al volledig betaalde goederen.
Elke dag wel weer een nieuw probleem.
LD
Lia D.
Puttershoek
Nog steeds geen zending binnen
22 aug 2023
Hallo, Het spijt ons zeer dat uw levering vertraging heeft opgelopen. Zoals we konden zien, heb je het artikel nu ontvangen. Als u vragen of suggesties heeft, kunt u per e-mail contact opnemen met onze klantenservice: info@teamsportbedarf.de
8 jun 2023
geen ideal betaling mogelijk
22 aug 2023
Hallo, het spijt ons zeer dat u een negatieve winkelervaring bij ons heeft gehad. Wij bieden talloze betalingsmogelijkheden, waaronder PayPal, bankoverschrijving of creditcard. Wij hopen u bij uw volgende bestelling te kunnen overtuigen van onze kwaliteit.
duuno