Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Kwaliteit onvoldoende

De kwaliteit van de radarmeting is ondermaats.
BH
Brigitte H.
Bocholtz
ik maar twee sterren inverband met dat jullie de levering te lang duurt en dat de betaling via paypal dat via de credit kaart gaat waar door het geld pas einde van maand afgeschreven word en mensen in de problemen komen met de bank .
CV
c. v.
heilig landstichting

teveel verpakking

Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. U kunt gerust contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag verder. info@teamsportbedarf.de
4 sep 2023
Van totale bestelling pas 1 enkel item ontvangen. Stilte omtrent de rest.
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
9 nov 2023
Hi, We regret to note your negative review of our shop. If you are still missing something, please contact our customer service. info@teamsportbedarf.de