Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Zeer vlotte en goede levering. De prijs is meestal heel goed. Alleen misschien soms wat degelijker materiaal ook aanbieden...
groot assortiment voor een betaalbare prijs
22 apr 2024
20 apr 2024
jamer dat de betaling zo moeilijk ging twee personen hebben het geprobeert dit lukte niet toen met een over schrijving gedaan dit duurt veel langer maar krijg bericht dat de betaling binen is en twee dagen later was de besteling binnen goede produkten voor een betaal bare prijs
Goede site Redelijk snel bezorgd kan sneller maar is wel oke. Verzendkosten heb ik altijd een hekel aan😄
kwaliteit- prijs verhouding
Overzichtelijke zoekfunctie. Alleen als je in de winkelwagen wilt kijken dan kun je niet rechtstreeks terug in de oude bestelpagina waar je vandaan kwam.
De service en de prijs.
Prima
25 sep 2023
8 aug 2023
Bestellen ging redelijk, jammer dat de website onduidelijk is vwb de betaling en helderheid het leveren ging prima! Het betalen ging erg moeilijk omdat het niet via IDEAL kon. Uiteindelijk bleek dat de bank het banknummer met de ontvanger niet kon verifiëren.
1 nov 2023
Kwaliteit van het geleverde was goed, alleen kwam het bestelde in 3 aparte leveringen naar het opgegeven afleveradres. Dus alles in 1x leveren is een verbeterpunt.
22 jun 2023
Commande correspondant en tous points à ce que je désirais. Il manquait 2 mousquetons dans un article, le magasin a géré rapidement et efficacement ce problème.

Echt een aanrader

Producten zijn overeenkomstig de beschrijving, netjes ingepakt en geleverd. Super prijzen Het zou alleen misschien sneller verstuurd kunnen worden.
27 sep 2023

Aan de deur afgezet

Materialen, levertijd en informatie waren in orde. Het pakket werd echter aan de deur afgezet zonder te bellen. Wij waren nochtans thuis

In één keer afleveren in plaats van drie aparte leveringen

In één aflevering de vier pakketten aanbieden bij de besteller in plaats van in drie leveringen. Hele vreemde gang van zaken.
8 aug 2023
De levering was niet compleet, maar na een mailtje werd het netjes en snel goed in orde gemaakt. Petje af daarvoor 👍🏾
Snelle levering en goede prijs Had iets betere kwaliteit verwacht, mss betere omschrijving geven op website