Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Communicatie en acceptabele levertijd Witkalk kar staat nog ingepakt en wordt op later tijdstip gemonteerd en gebruikt
Vlotte levering
RV
Remco V.
Albergen
17 apr 2024
super tevreden
14 apr 2024
Bij ons was er een onderdeel te kort. Wij stuurden hiervoor een mail en enkele dagen later werd het onderdeel al thuis geleverd. Prima service dus!!!
Prima levering en producten voldoen aan de verwachtingen.
19 mrt 2024
Snelle levering, prima kwaliteit handel.
24 mrt 2024

Goed materiaal voor een goede prijs

Materiaal en prijs ok, misschien nog een clubkorting?
EV
Erik V.
Beemte-Broekland
Snel geleverd, nette prijzen.
Snel service.
24 feb 2024
xx
Tot dusver enkel positieve ervaringen. Prijs, kwaliteit en leveringstermijn zijn OK. Het zou wel handig zijn als je bij bestelling van meerdere producten tussentijds makkelijker de inhoud van je winkelwagen zou kunnen bekijken.
21 jan 2024
Goed produkt en zeer correcte afhandeling. Echte "Deutsche gründlichkeit" Helaas geen Ideal.
21 jan 2024

Vlotte bestelprocedure en dito leveringp

Vlotte bestelprocedure en dito levering
28 jan 2024
Snelle levering en prima klantendienst

Snelle en goede levering

Besteld en snel bezorgd