Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden632 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

21 jan 2024

Vlotte bestelprocedure en dito leveringp

Vlotte bestelprocedure en dito levering
28 jan 2024
Snelle levering en prima klantendienst

Snelle en goede levering

Besteld en snel bezorgd
Snelle levering, goede kwaliteit en scherpe prijzen. Ik had een afvalbak besteld, die was goed ingepakt. Moest die even in elkaar zetten, maar dat was zo gedaan. Er was een duidelijke instructie en zelfs video instructie toegevoegd. Blij mee!
Tot dusver enkel positieve ervaringen. Prijs, kwaliteit en leveringstermijn zijn OK. Het zou wel handig zijn als je bij bestelling van meerdere producten tussentijds makkelijker de inhoud van je winkelwagen zou kunnen bekijken.
WH
9 nov 2023
De Nederlandse postcode controle iets uitbreiden. Het voor u gewenste formaat 1234AB noemen op de pagina. Dat voorkomt latere foutmeldingen.
12 sep 2023
Producten werden snel geleverd. Prima op de hoogte gehouden over het verloop van het verwerkingsproces. Product voldoet aan omschrijving.
30 jun 2023
Top kwaliteit van materiaal en aan een heel democratische prijs Heel veel keuze voor verschillende doeleinden. Echt top👌
11 jul 2023
Geen opmerkingen. Het materiaal wat jullie bieden is top en de leveringen zijn altijd op tijd. Blijf zo verder doen!!!
6 sep 2023

vriendelijke prijs en znel geleverd

vriendelijke prijs en snel geleverd prima bedrijf ik heb bij dit bedrijf eerder bestelling gedaan met tevredenheid
23 nov 2023
De juiste prijs/kwaliteit verhouding. Zonder problemen en binnen korte tijd de bestelling mogen ontvangen.
4 sep 2023
Kon nu op factuur betalen voor bedrijven. Daarnaast goede verzorging en snelle reacties op mijn vragen.
2 okt 2023
Prijs , kwaliteit en snelle service. Alleen iets sneller informeren wanneer shipment wordt geleverd.
DT
Dikk'n T.
Oudenaken
25 okt 2023
Zoals steeds correcte levering! De aangekochte producten zijn en meerwaarde voor onze club.
24 sep 2023
Zeer snelle en correcte service, alleen jammer van de zeer hoge verzendkosten (13 euro)
CR
Carlo R.
Gerdingen
15 okt 2023

Topsite mettopmateriaal

Topsite met topmateriaal en dit voor een geweldige prijs. Ook de levering is zeer vlot.
21 aug 2023
Zeer goede service. Ik beveel jullie ook altijd aan bij collega trainers.
20 aug 2023

Overzichtelijke website en netjes bezorgd op de datum die beloofd was
CR
Carlo R.
Gerdingen
26 jun 2023

Super goed materiaal

Zo als steeds een snelle levering van kwalitatief zeer goed materiaal
3 aug 2023
Snelle verzending! En kreeg snel reactie op mijn vraag super fijn!