Lucardi Juwelier Rijswijk

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden317 beoordelingen in totaal

4 jul 2023
heb pulsarhorloge gehad voor vaderdag. wilden datum op tijd zetten kreeg kroon niet uit.hebben van ochten in de zaak ook geprobeerd kreeg geld terug heb gelijk nieuwe duurderen pulser gekocht maar in 10 min was baterij leeg dat voor een horloge van149.99 . personeel hebben gelijk nieuwe batterij geplaast maar ge waarschuwd niet meer waterdicht ben heer mee akoort gegaan om mijn cadeau te gaan dragen alle comprimen naar winkel personeel goed gedaan ijk
TP
theo p.
Rijswijk Zh

Het is een schande! Op 5 december heb ik bij jullie een bestelling gedaan in de vorm van een ketting waarop ik namen moest schrijven. Ik was van plan om met Kerstmis een cadeau te geven aan mijn geliefde. Er werd mij beloofd dat het werk 1-2 weken zou duren, dat wil zeggen dat ik net op tijd was voor de vakantie. maar vandaag kreeg ik te horen dat de werkzaamheden 4 weken zouden duren. Het is verschrikkelijk! Mijn geschenk is verpest

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rijswijk

teleurgesteld