Lucardi Juwelier Rijswijk

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden317 beoordelingen in totaal

4 jul 2023
heb pulsarhorloge gehad voor vaderdag. wilden datum op tijd zetten kreeg kroon niet uit.hebben van ochten in de zaak ook geprobeerd kreeg geld terug heb gelijk nieuwe duurderen pulser gekocht maar in 10 min was baterij leeg dat voor een horloge van149.99 . personeel hebben gelijk nieuwe batterij geplaast maar ge waarschuwd niet meer waterdicht ben heer mee akoort gegaan om mijn cadeau te gaan dragen alle comprimen naar winkel personeel goed gedaan ijk
TP
theo p.
Rijswijk Zh

Het is een schande! Op 5 december heb ik bij jullie een bestelling gedaan in de vorm van een ketting waarop ik namen moest schrijven. Ik was van plan om met Kerstmis een cadeau te geven aan mijn geliefde. Er werd mij beloofd dat het werk 1-2 weken zou duren, dat wil zeggen dat ik net op tijd was voor de vakantie. maar vandaag kreeg ik te horen dat de werkzaamheden 4 weken zouden duren. Het is verschrikkelijk! Mijn geschenk is verpest

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rijswijk

14 apr 2024
Leuk geholpen bij de keuze van een ring. Een ervaring om nog eens terug te gaan.
24 feb 2024
Snel en vriendelijk geholpen
21 jan 2024
Goede ervaring! We zijn goed en vlug geholpen
3 sep 2023

Goede service

Vriendelijke dame die ons geholpen heeft. Kwam wel een dame binnen die er ook werkte waarvan ik toch wel vond dat ze wat gepaste kleding mocht dragen. Shirt was iets wat te klein waardoor haar buik zichtbaar was. Vind ik niet echt gepast.
21 aug 2023
Ik heb een hele fijne beleving gehad doordat ik zeer goed ben geholpen. Samen met haar advies heb ik een hele mooie ketting gekocht. Deze winkel is zeer aan te raden. Mooie sieraden voor een leuke prijs.
26 aug 2023
Het artikel dat ik wilde hebben was een beetje zwart geworden, ze hebben dit keurig weer opgepoetst zodat ik het mooi als een kado kon geven.
FK
Flory K.
Rijswijk
4 jun 2023
Ik kwam voor een nieuwe batterij voor mijn moeders horloge. Dat hebben ze snel gedaan.
31 mei 2023
De vriendelijke en professionele hulp bij het uitzoeken van een sieraad
14 aug 2023
vriendelijke dame die hielp, rustig en nam voldoende tijd
FV
Fadia v.
Rijswijk
28 sep 2023
De dames zijn erg vriendelijk en denken goed mee.
Fijn geholpen,geen haast medewerker prettig.
TP
theo p.
Rijswijk Zh
fijne zaak vrindelijk en kundig personeel
11 jul 2023
Wij zijn goed en geduldig behandeld.
Deskundigheid personeel , vriendelijk
15 jun 2023
Vriendelijk geholpen. Goed advies
Altijd vriendelijk en correct!
19 okt 2023
Goed sieraden. En mooi.