telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

telstarsurf.nl

334 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2019
telstarsurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling ging vlot, de levering was echter niet zoals voorzien. Ik had de dag van levering door UPS een dag verlof genomen en was de ganse dag thuis. De levering ging gebeuren tussen 11 en 15u. Ik heb een deurbel waar ik ook op mijn smartphone zie wie er aanbelt. Er is dus die dag niet aangebeld geweest, maar ik kreeg dan later op de middag een bericht dat het pakket kon afgehaald worden in een afhaalpunt van UPS. Dus ik veronderstel dat de courier niet is langs geweest en het pakket rechtsteeks afleverde in het afhaalpunt. Dus ben ik er dan zelf nog mogen om rijden.

Verzending was snel maar ik kon geen levering kiezen in een ophaalpunt welke niet in de buurt was van mijn facturatieadres (welke voor mij totaal niet handig is…). Mijn bestelling ging over 2 dezelfde artikelen maar in een verschillende maat. Het 1ste artikel in was de juiste maat en is op het gekozen afhaalpunt toegekomen, maar het 2de artikel is zowel niet de juiste maat en niet verzonden naar het gevraagde afhaalpunt… Gelukkige was de klantendienst erg behulpzaam en spoedig in zijn reacties en is alles in orde gekomen. Het heeft mij wel tijd gekost…

Beoordelingen voor telstarsurf.nl

Snel maar slordig verzending...

8 okt 2023
Er werd niet aangebeld, terwijl dat ik thuis was. Het pakket is bij de zijdeur gelegd zonder een bericht achter te laten. Nou wonen wij in een redelijk veilige buurt, maar dit is niet verstandig! Verder zag het pakket er prima uit!
23 mei 2023
ik heb een neopreen hesje besteld maar toen ik het hesje ontving was het geen neopreen hesje. maar stond wel bij de neopreen hesjes op de site. Ondertussen wel een neopreen hesje besteld maar die is nog niet binnen.
20 jul 2023

De levertijd via ups is wat lang helaas

Ik vind dat ups er vaak lang over doet. Dit zal nu eenmaal de afspraak zijn maar het is wel eens jammer dat je iets niet de volgende al dag in huis kunt hebben.
18 aug 2023
Hoodie besteld met aangegeven 1-2 dagen levertijd, kwam na 5 dagen pas en na gebeld te hebben werd hij pas verzonden en kregen ik eindelijk de track n trace

Beetje teleurstellend

Prima spullen geleverd. Maar wel jammer dat er prijskaartjes aan hangen met een fors lagere prijs erop dan ik betaald heb…..
27 mei 2023

Snelle levering, slordig ingepakt

Snelle levering. Maar erg slordig, spullen los in de doos gegooid en kapotte zakjes
26 jul 2023
Alles goed maar niet via ups geef dan maar post.nl Was 3 keer zo lang onderweg 😔
12 jul 2023
Order incompleet geleverd; geen melding van deellevering
18 jun 2023
Ik had verwacht dat ze van leer zouden zijn
26 aug 2023
SD