www.telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

www.telstarsurf.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.140 beoordelingen in totaal

Levering ging goed. Het geleverde ook blij mee. Jammer/niet slim dat de maattabel van wetsuits bij de concurrentie moet worden geraadpleegd. En de samenwerking met trustedshops vind ik vreemd. Wordt gedaan of dat een voordeel is, terwijl je slechts een deel van je geld terugkrijgt als er iets misgaat. Als je voor het volledige bedrag verzekerd wilt zijn betaal je vet extra! Verder zoals gezegd alles prima, ook telefonisch contact was prettig🤙🏻

18 aug 2024
Ik had telefonisch gemeld dat het pakket niet aangkomen was bij service medewerker Joeri maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Daarna maar zelfs met UPS contact genomen en die koppelde later terug dat het bij mijn buren geleverd moest zijn.Even bij mijn directe buren wezen vragen maar er was geen pakket ontvangen. Nu zijn er in mijn woonplaats twee straatnamen die zeer veel op elkaar lijken en nu was het pakket dus twee straten verder op bij een ander huisnummer afgeleverd. Als ik zelf niet in die straat bij verschillende huisnummers had aangebeld om te vragen of het pakket daar was afgeleverd dan zat ik nu nog te wachten. Dat Joeri mij met een verveelde stem meld dat hij de klacht op de stapel zal leggen komt mij als nogal ongeintereseerd over

Beoordelingen voor www.telstarsurf.nl

4 okt 2024
Ik geef 4 sterren maar als ik nadenk dan zou ik er eigenlijk 3 willen geven omdat ik een giek besteld had die naar mijn gevoel niet 100%nieuw is dat vind ik jammer maar ik gaf 4 sterren omdat jullie het netjes hebben opgelost groetjes Mario
Telstar is top maar UPS die je pakket naar een verzamelpunt brengt (en niet even bij de buren aanbelt) niet.
Top, bellen zelf indien iets niet klopt en proberen alles in orde te brengen. Zoals steeds topervaring
24 sep 2024

Goede service en vriendelijk personerl

Goede service en vriendelijk personeel
8 okt 2024
Produkt zoals verwacht en snelle levering
24 sep 2024
8 okt 2024
4 okt 2024
30 sep 2024
29 sep 2024
21 sep 2024

Duotone S_Pace

Vooraf even gebeld of product echt op voorraad was of op voorraad bij leverancier zoals bij een andere aanbieder het geval bleek. Telstar had het product zelf op voorraad en binnen enkele dagen ontvangen.
2 sep 2024
Fijne site en een hele snelle levering ook in de winkel geweest erg vriendelijke medewerkers en een fijn en goed advies wat wij nodig hadden.😉
1 sep 2024
Perfecte surf store! Ruim assortiment in de winkel, deskundige en vriendelijke medewerkers. De webshop ook prima en snelle verzending.
25 aug 2024
Fantastische klantenservice bij vragen. Altijd vriendelijk en gedegen advies. Vakmensen met verstand van zaken. Snelle levering
10 sep 2024

Geweldige shop!

Geweldige shop voor al je surf gear, groot assortiment, kundig en vriendelijk personeel, prijzen ok.