telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

telstarsurf.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.071 beoordelingen in totaal

31 jul 2023
De bestelling ging vlot, de levering was echter niet zoals voorzien. Ik had de dag van levering door UPS een dag verlof genomen en was de ganse dag thuis. De levering ging gebeuren tussen 11 en 15u. Ik heb een deurbel waar ik ook op mijn smartphone zie wie er aanbelt. Er is dus die dag niet aangebeld geweest, maar ik kreeg dan later op de middag een bericht dat het pakket kon afgehaald worden in een afhaalpunt van UPS. Dus ik veronderstel dat de courier niet is langs geweest en het pakket rechtsteeks afleverde in het afhaalpunt. Dus ben ik er dan zelf nog mogen om rijden.

9 okt 2023
Verzending was snel maar ik kon geen levering kiezen in een ophaalpunt welke niet in de buurt was van mijn facturatieadres (welke voor mij totaal niet handig is…). Mijn bestelling ging over 2 dezelfde artikelen maar in een verschillende maat. Het 1ste artikel in was de juiste maat en is op het gekozen afhaalpunt toegekomen, maar het 2de artikel is zowel niet de juiste maat en niet verzonden naar het gevraagde afhaalpunt… Gelukkige was de klantendienst erg behulpzaam en spoedig in zijn reacties en is alles in orde gekomen. Het heeft mij wel tijd gekost…

Beoordelingen voor telstarsurf.nl

Fijne snelle en uitgebreide service van medewerkers om tot juiste keuze te komen voor mijn nieuwe sup (next level
28 jun 2024
Topservice. Goede producten en juiste prijzen.
Snel geleverd en goede kwaliteit en prijs

Zeer betrouwbaar

Snel en overzichtelijke site en shop e
23 jun 2024
Snelle bezorging, keurig geleverd
24 jun 2024
Snel geregeld tegen prima prijs!
Snelle en correcte levering
28 jun 2024
26 jun 2024
25 jun 2024
23 jun 2024
Een nieuwe vin besteld met beschadiging ontvangen. Door mijn vertrek naar mijn vakantie had ik niet de mogelijkheid te reclameren. Maar valt wel vies tegen.
MS
Marc S.
Nijmegen
23 mei 2024
Laatst een hele nieuwe set gekocht , was lekker druk die dag en toch perfect geholpen , goed advies. Ook hele goede aftersales , Telstar surf heeft er een nieuwe vaste klant bij😁