telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

telstarsurf.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.003 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2019
telstarsurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling ging vlot, de levering was echter niet zoals voorzien. Ik had de dag van levering door UPS een dag verlof genomen en was de ganse dag thuis. De levering ging gebeuren tussen 11 en 15u. Ik heb een deurbel waar ik ook op mijn smartphone zie wie er aanbelt. Er is dus die dag niet aangebeld geweest, maar ik kreeg dan later op de middag een bericht dat het pakket kon afgehaald worden in een afhaalpunt van UPS. Dus ik veronderstel dat de courier niet is langs geweest en het pakket rechtsteeks afleverde in het afhaalpunt. Dus ben ik er dan zelf nog mogen om rijden.

Verzending was snel maar ik kon geen levering kiezen in een ophaalpunt welke niet in de buurt was van mijn facturatieadres (welke voor mij totaal niet handig is…). Mijn bestelling ging over 2 dezelfde artikelen maar in een verschillende maat. Het 1ste artikel in was de juiste maat en is op het gekozen afhaalpunt toegekomen, maar het 2de artikel is zowel niet de juiste maat en niet verzonden naar het gevraagde afhaalpunt… Gelukkige was de klantendienst erg behulpzaam en spoedig in zijn reacties en is alles in orde gekomen. Het heeft mij wel tijd gekost…

Beoordelingen voor telstarsurf.nl

Ik was eerst sceptisch, dus opgezocht op trustpilot. Wat ik zag kwam betrouwbaar over. Dus bestelling geplaatst. Trustpilot had gelijk! Prima op tijd binnen. Dus je kan zorgeloos een bestelling plaatsen!
Uitstekend snelle service; artikel zoals omschreven / verwacht
Reactie via de mail op vragen was goed, snel en adequaat.
Super snelle levering, thanks!
7 apr 2024
30 mrt 2024

Bijna uitstekend!

Levering ging goed. Het geleverde ook blij mee. Jammer/niet slim dat de maattabel van wetsuits bij de concurrentie moet worden geraadpleegd. En de samenwerking met trustedshops vind ik vreemd. Wordt gedaan of dat een voordeel is, terwijl je slechts een deel van je geld terugkrijgt als er iets misgaat. Als je voor het volledige bedrag verzekerd wilt zijn betaal je vet extra! Verder zoals gezegd alles prima, ook telefonisch contact was prettig🤙🏻
JH
Jobie H.
Amersfoort
9 mrt 2024
Prima winkel. Alleen versturen met ups is ruk. Ups zegt dat ze langs zijn geweest. Wat niet waar is. Nu naar ups afhaalpunt, 7 km van mijn huis! En alleen open in de avond uren. Ups is zeer slecht bedrijf
Goede spulen tegen goede prijzen en snel geleverd.Langs gaan in de winkel is leuker natuurlijk :-)