Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen.
Ad van de Kerkhof
Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks.
De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.
Topdrinks heeft een nieuwe naam van mij gekregen: Flopdrinks.
Op de website valt te lezen "voor 21.30 uur besteld, de volgende dag in huis" Dat gold dus voor 2 van de 8 flssen die ik besteld heb, de rest zit ik al 9 dagen op te wachten. Na veel heen en weer gemail bleek mijn tweede pakket niet voor de tweede keer gescand te zijn. Kan gebeuren natuurlijk en men beloofde mij met een passende oplossing te komen. Die kwam in de vorm van een formulier die ik in moest vullen met Word en toen ik aangaf geen Word te hebben kwam er een mail met "dan kunnen wij u verder niet helpen." En dan denken ze zeker ook nog dat ik ze de waarde van de bestelling 116 euro laat houden? Ze zijn nog niet klaar met mij en ik raadt een ieder aan om niet met dit malafide bedrijf in zee te gaan!
Beoordeling melden
13 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakket zou geleverd worden. Ze hebben niet een aangebeld pakket is de zelfde dag meteen retour naar topdrinks verzonden. Misschien een andere leverings bedrijf zoeken betaal je wel iets meer, maar dan geen je tenminste service aan de klanten. Ook geen ontvangst mail ontvangen vanuit hun kan is wel zo netjes dat ze dit uit hunzelf doen.
Nog nóóit zoiets meegemaakt!!!!
Vorige week zouden op vrijdag bezorgen,maar niets, nada noppa...
Steeds mailtjes gestuurd..
Ze beloven mijn geld terug te storten, nou ik hoop het...
Bah....nooooooit meer!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
10 apr 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review.Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Wij bieden u onze oprechte excuses aan! Wij zien dat je inmiddels een terugbetaling hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Marie
Bezorgdienst had bestelling weer mee terug genomen ivm lekkage, moest uiteindelijk zelf bellen over - hoe nu verder. Wilde graag alsnog de bestelling ontvangen, was goed. Paar minuten later mail met :we bezorgen niet maar doenn terugstorting. Deze nog niet ontvangen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
1 mrt 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Een terugbetaling is inmiddels doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten. Met vriendelijke groet, Marie
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Een volledige bestelling besteld, kom er maar 1/10 de aan. Vermelden ze dat de rest kapot is gegaan tijdens de reis. Ze geven wel een kortingscode voor een nieuwe bestelling, maar verder helpen ze je niet en weet je niet was je terug krijgt van je vorige bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
6 mrt 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet volledig hebt ontvangen wegens beschadiging tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat de ontbrekende producten inmiddels aan jou zijn vergoed. Met vriendelijke groet, Marie
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Echt slecht bestelling tot 2 x niet aangekomen. Ze neem geen contact met je op. En zijn ook moeilijk tot niet te bereiken. Weinig top aan tot nu toe.
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
8 mrt 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat er inmiddels contact is en een terugbetaling is aangeboden. Met vriendelijke groet, Marie
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Notre dernière commande n'a jamais été livrée par DPD post ! Comment allez-vous régler ce problème ?
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
6 mrt 2024
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre commande. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous en discuterons avec le transporteur. Nous constatons que vous êtes maintenant en contact avec l'un de nos collègues et que vous avez trouvé une solution. Cordialement, Carla
28 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Product was different from picture.
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
1 mrt 2024
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that your order did not match the image you saw on our website. Our sincere apologies! We would like to ask you to contact us by e-mail and one of our colleagues will help you to solve this as soon as possible. Kind regards, Marie
18 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering beschadigd. Krijg kortingsbon voor nieuwe bestelling met melding dat beschadigde items niet kunnen vervangen worden. Alles terugsturen en wordt terugbetaald is de finale oplossing. Wie heeft hier zin in? Ik niet. Kreeg wel snel antwoord op mijn klacht.
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
19 feb 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Helaas is het voor onze collega's soms niet mogelijk om bepaalde producten na te sturen. In dat soort gevallen kan er enkel een kortingscode aangeboden worden. Of inderdaad retourneren met terugbetaling. Met vriendelijke groet, Marie
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.