Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

986 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
1e keer ging het goed, echt tevreden 2e keer bestelde ik op vrijdag voor 21.30 uur maar toen kwam die dinsdag pas, terwijl dpd wel op zaterdag bezorgd, dus dat vond ik jammer want ik had hem zaterdag verwacht dus dat viel beetje tegen.
Goede en snelle levering. Wat ik vreemd vond, was dat de bestelling van 12 flessen wijn in 2 dozen kwam: 11 flessen in een doos met 12 vakjes en 1 fles in een aparte, veel te grote doos.
17 apr 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met snelheid van de levering. Excuses voor de wijze waarop dezen zijn verstuurd. Hopelijk tot een volgende keer. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet,
Normaal snel van levering maar nu was het levering op zaterdag en dat is niet gebeurd.waarom niet niet bekent
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je levering normaal als goed ervaart. Wij hopen je in de toekomst weer op onze website te mogen verwelkomen. Excuses voor de vertraging die deze keer is ontstaan. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
10 mrt 2024
Vriendelijk en op de tijd die jullie vantevoren aangeven. Veel beter als eerst bij Post.nl.
FK
Florian K.
Zoetermeer
31 mrt 2024
Verapkking prima. Info over verzending en bezorging was niet oke.
17 apr 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de verpakking van jouw bestelling. Excuses dat verzending en bezorging niet goed zijn verlopen. Wij zullen dit met de vervoerder bespreken! Hopende je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling. Met vriendelijke groet, Marie
prima
17 apr 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
30 mrt 2024
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Marie
Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Alles wordt goed verpakt afgeleverd.

Alles wordt goed verpakt afgeleverd, maar DPD bezorging laat te wensen over. Je moet thuisblijven , omdat alcoholische dranken niet bij buren of elders mogen worden afgegeven. En het wordt op de beloofde dag van bezorging niet bezorgd, en als het dan komt dan hoefde je er schijnbaar niet eens voor thuis te blijven omdat de bezorger geen legitimatie hoefde te zien en ik geen handtekening als ontvangst bewijs hoefde te zetten.