Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

986 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Verzending maar verzekerd voor €100. Alles lijkt mij het minimum...
Snelle levering, alles zoals afgesproken, goede prijs
TV
6 jan 2024
Goede aanbiedingen!!! Scherpe oprijzen!
RD
Ron d.
Voorburg
Snelle levering volgens afspraak
Top service en snel geleverd.
Snel en goed verpakt
13 jan 2024
AV
Ad v.
Eindhoven
13 mei 2023
28 aug 2023
Ik heb snel een reactie gehad na dat ik contact zocht om ik een verkeerde fles had dus ik pas me sterren na 4 sterren. Ik kan hem retour sturen alleen de enige minpunt is de gratis retour optie moet ik alsnog 7 euro verzendkosten betalen , dan heb ik liever een gratis verzending code of iets en dan bestel ik de fles wel opnieuw en hou ik deze . Al werkte de gratis retour wel dan kreeg het 5 sterren. M.v.g rick
PB
Peter B.
Friesland
25 aug 2023
Snelle levering. Helaas geen track&trace gekregen. De site gaf aan dat deze er ook niet was. In de app van postnl stond ook niets, maar het werd wel, de dag na de bestelling, geleverd. Dus het was even afwachten of het wel werd geleverd. Dus dit zou wel verbeterd kunnen worden.
J'ai eu peur car la communication après la commande n'était pas idéale. Je n'ai par exemple pas reçu le numéro de suivi. Mais quand j'ai appelé (numéro en Hollande et qui ne parle pas français!!) J'ai tout de suite reçu l'information. Mon colis est arrivé le 4eme jour, les bouteilles étaient bien protégées donc au final, rien a redire, c'était très bien

Keurig verzorgd.

Snelle, correcte levering. Niets op aan te merken. Wel merkwaardig dat je wat kleins extra besteld voor gratis verzending en dan je bestelling niet in één maar in twee dozen opgestuurd krijgt. Dubbele verzendkosten voor Topdrinks, maar gratis voor mij.Onhandig.
WJ
Walther J.
Voorschoten
20 aug 2023
Goede prijs en service. Wat beter kan is dat ik geen bericht van de shop heb gehad dat het is verzonden. Ineens stond de postbode voor de deur met het pakje. Heb wel van post.nl een bericht gehad. Dat zou beter kunnen omdat je niet weet of het is verzonden.
2 okt 2023

optie leveradres duidelijker maken

Het was onduidelijk waar je factuuradres en waar leveradres in te vullen waardoor dit was misgelopen, een rechtzetting was niet mogelijk na contactname, dit is wel kunnen gebeuren via de transporteur waardoor het nog in orde is gekomen.
29 mei 2023

Gemakkelijk bestellen. Levering (door DPD) is problematisch.

Gemakkelijk bestellen. Levering door DPD is een ander paar mouwen. Zij komen niet op de overeengekomen dag en leveren dan in een Parcelshop die minder open is dan de kantooruren die ik werk. Afhalen is dus onmogelijk.
7 sep 2023
zorgen wat besteld wordt in voorraad hebben en niet achteraf tot de ontdekking komen dat het artikel niet geleverd kan worden. Verder werd de transactie keurig en vlot afgewikkeld.
17 dec 2023
Snelle levering, goede berichtgeving betreft het aankoop tot verzending. Mogelijk beter, betere/ stevige omverpakking ter verkoming van beschadiging binnen verpakking
3 sep 2023

Voordeliger dan concurrent

Bestellingen op werkdagen vóór 22u worden netjes volgende dag bezorgd! Redelijk voordeliger dan concurrent. Verpakking is ook OK. Kortom goed en veilig.