Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.575 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

30 dec 2023
Levering gedeelte kwam te laat en dan ophalen bij een afhaalpunt die slecht te vinden was. Snap niet dat ze zaken doen met post nl
Snelle levering.
25 dec 2023
Goed ingepakt. Leeftijdscontrole
23 dec 2023

Le colis est endommagé (modif il a été remboursé)

Le bouchon est abîmé Un des verres est cassé

Keurig verzorgd.

Snelle, correcte levering. Niets op aan te merken. Wel merkwaardig dat je wat kleins extra besteld voor gratis verzending en dan je bestelling niet in één maar in twee dozen opgestuurd krijgt. Dubbele verzendkosten voor Topdrinks, maar gratis voor mij.Onhandig.
Perfecte service, goede communicatie, snelle levering
ga zo door
Goed assortiment. Beter: bij bezorgen zelf een dag kunnen kiezen.
AB
Anja B.
Kollum
Sneller en beter reageren op problemen en beter bereikbaar zijn vooral telefonisch
We zijn tevreden over de levering, de inhoud moeten we nog proeven.
Veel keus
17 dec 2023
Snelle levering, goede berichtgeving betreft het aankoop tot verzending. Mogelijk beter, betere/ stevige omverpakking ter verkoming van beschadiging binnen verpakking
stipy te levering
Goed verpakt en snelle levering
Ik vind het niet goed en raar dat jullie de flessen niet in de originele dozen verzenden. Zoveel meer papier/ Karton vervuiling.
Alles ging goed
Goede service