Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.575 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

20 aug 2023
WJ
Walther J.
Voorschoten
20 aug 2023
Goede prijs en service. Wat beter kan is dat ik geen bericht van de shop heb gehad dat het is verzonden. Ineens stond de postbode voor de deur met het pakje. Heb wel van post.nl een bericht gehad. Dat zou beter kunnen omdat je niet weet of het is verzonden.
11 aug 2023
Gewoon goed !,
Ondanks het probleem van de niet geleverde zending, is het over het algemeen goed verzorgd. Probleem blijf wel, vind ik, de late reactie op klachten.
Jenever van Bols is gewoon jenever van Bols meer niet. de bezorging laat vaak te wensen over, ze liegen en bedriegen
RS
Robin S.
Alkmaar
27 jul 2023

aanbod

Goede diversiteit in het aanbod
29 mei 2023

Gemakkelijk bestellen. Levering (door DPD) is problematisch.

Gemakkelijk bestellen. Levering door DPD is een ander paar mouwen. Zij komen niet op de overeengekomen dag en leveren dan in een Parcelshop die minder open is dan de kantooruren die ik werk. Afhalen is dus onmogelijk.
28 mei 2023
Goede service en altijd antwoord op vragen!
28 mei 2023
Betere tijd van bezorging
25 mei 2023
?? Franstalik !!
AV
23 mei 2023
22 mei 2023
Snelle levering en goed verpakt.
21 mei 2023
Op tijd geleverd, een duidelijke communicatie
19 mei 2023

TOP!!

Goed verpakt, prima levering, had volgens mij alleen sneller gekund :)
18 mei 2023
Paar keer wat besteld prima ga zeker wel vaker bestellen,,