uwbloemenman.nl- Logo - Beoordelingen

uwbloemenman.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2023
uwbloemenman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Bloemen zijn op tijd bezorgd. Had wat zorgen over de tijd dat U bezorgt namelijk tussen 17.00 en 22.00 uur. Uw laatste bezorging was bij een dame bij mij in het appartement. Zij is over de negentig en heeft tot vijf voor tienen moeten wachten tot de bloemen bezorgd werden. Moet nu echt opletten bij oudere mensen dat ik daar dus geen bloemen bij U moet bestellen. Misschien dat U iets kunt doen aan de tijd van bestellen, Met vriendelijke groet.

20 jul 2023
Een groot boeket besteld voor de volgende dag. Duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden op kantooruren omdat er anders niemand aanwezig is, adres ingevuld, zie ik bij het nakijken de volgende dag dat het adres half bezorgadres is half mijn eigen adres. Na zeker 10 keren gebeld te hebben werd er niet opgenomen en soms weggedrukt. Via de mail contact gezocht, wordt er gezegd dat het boeket al meegegeven is aan de bezorgdienst en zij hier verder niets mee gaan doen. De bezorgdienst gebeld, zij gaven aan omdat het vrijdag was het boeket pas op maandag bezorgd zou worden. Als het boeket nog maar mooi bleef dan!! Word ik maandagavond gebeld door de bezorger. Ik gaf aan dat er niemand meer was want het had op kantooruren bezorgd moeten worden! Geeft hij aan dat dat een vreemd detail is want zij bezorgen alleen in de avonduren of hij het voor de deur mocht neerzetten want hij wilde van het pakketje af!!! Eens maar nooit meer toch!!!

Beoordelingen voor uwbloemenman.nl

Hoeveel keer willen jullie mijn feedback waar niets mee gedaan wordt????
Boeket bloemen zijn niet bezorgd
Ik heb mijn bloemen nooit gehad
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Dat is wel heel gek, dit lossen we graag met u op. We hebben u een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Bloemen niet ontvangen.
Belachelijke service!! Het zou de eerst volgende werkdag geleverd worden, maar kreeg vervolgens een e-mail dat “het helaas niet bezorgd is” en dat de bezorging opnieuw gepland zou worden. Je zou dan denken de eerst volgende werkdag zodat de bloemen vers bezorgd zouden worden, maar dat duurde vervolgens 3 dagen dat ik een e-mail kreeg met een nieuwe datum! En wat gebeurt er vervolgens?! De dag dat de bloemen bezorgd zouden worden, kreeg ik opnieuw een bericht dat het niet bezorgd is en een nieuwe dag gepland zsm worden!! Oplichters! Weggegooid geld! Niet bestellen!!

Waren oud niet mooi en dan nog is een…

Waren oud njet mooi en dan nog is een dag na de dag dat ze binnen zouden komen te laat dus helaas was de lverassing niet gelukt. Erg teleurstellend en zal zeker dus nooit meer via hier bestellen afz mev bos
Om half 11 savonds pas bezorgen? Op de site staat tot max. 22 uur?! Proberen contact op te nemen waar ik nu na een week nog niks op heb gehoord? En dan serieus vragen wat de ervaring is?
3 mrt 2024
Tot 2 x toe een boeket een keer verkeerd en 1 x te laat bezorgd. Dus 1 3de keer komt er niet. Totaal ook geen goede reactie gehad.
Minder rozen dan dat er vermeld staat. En niet zoals op de afbeelding . En ze reageren ook niet voor een oplossing .
very bad delivery. i orderd flower on Valentines day but not deliverd at all and they took time to research delivery.
18 feb 2024
Vond het geld niet waard, waren na 2 dagen al bruin, positief wasdat de bezorger wel op tijd was.
18 feb 2024
Beste, Wat vervelend dit te zien! Wij gaan voor kwaliteit en dit is zeker niet de bedoeling. We sturen direct nieuwe naar u toe! Waarom heeft u niet even contact met ons opgenomen? Dan had u dit weekend al nieuwe gehad. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Zei dat er niemand thuis was. Dat was wel zo. En heeft de bloemen bij de buren afgeleverd.
Mijn vriendin heet de bloemen nooit gekregen. Ze moesten 5 dagen geleden geleverd worden.
JH
Joop H.
Rijswijk
Mijn bloemen zijn niet bezorgt plus 9 x de verkeerde rozen bezorgt.
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Wat vervelend dat uw boeket niet is bezorgd. Wel erg gek dat als er niets bezorgd is, dat u dan wel 9x de verkeerde rozen ontvangen heeft. We lossen dit graag met u op. Stuur ons een mailtje naar klantenservice@uwbloemenman.nl en vermeld even uw ordernummer. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Valentijns boeket savonds 10 20 uur bezorgd bestel nooit weer
JC
J.F. C.
Groningen

Bloemen besteld, maar niet afgeleverd.

Ik had bloemen besteld voor mijn hoogbejaarde oom en tante. In verband met hun nieuwe huis in Helmond. Zij bewonen een huis van Woonzorg Savant Helmond aan de Pastoor Elsenstraat. Volgens de bezorger van uwbloemenman, staat daar bedrijfspanden, geen woningen. Dus mijn bestelling is nog steeds niet afgeleverd.
Geen bloemen ontvangen. Mail gestuurd en geen antwoord gekregen. Wil heel graag mijn geld terug. Schandalig dit!
Ik had een roze boeket bloemen besteld en mijn zus heeft iets heel anders gekregen erg jammer
JH
Joop H.
Rijswijk
Bloemen besteld op 1 Februari zijn nooit aan gekomen . Pb gestuurd hoor je niets over .
Bloemetje is nooit afgeleverd. Geen reactie op mijn mailtjes