uwbloemenman.nl- Logo - Beoordelingen

uwbloemenman.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2023
uwbloemenman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Bloemen zijn op tijd bezorgd. Had wat zorgen over de tijd dat U bezorgt namelijk tussen 17.00 en 22.00 uur. Uw laatste bezorging was bij een dame bij mij in het appartement. Zij is over de negentig en heeft tot vijf voor tienen moeten wachten tot de bloemen bezorgd werden. Moet nu echt opletten bij oudere mensen dat ik daar dus geen bloemen bij U moet bestellen. Misschien dat U iets kunt doen aan de tijd van bestellen, Met vriendelijke groet.

20 jul 2023
Een groot boeket besteld voor de volgende dag. Duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden op kantooruren omdat er anders niemand aanwezig is, adres ingevuld, zie ik bij het nakijken de volgende dag dat het adres half bezorgadres is half mijn eigen adres. Na zeker 10 keren gebeld te hebben werd er niet opgenomen en soms weggedrukt. Via de mail contact gezocht, wordt er gezegd dat het boeket al meegegeven is aan de bezorgdienst en zij hier verder niets mee gaan doen. De bezorgdienst gebeld, zij gaven aan omdat het vrijdag was het boeket pas op maandag bezorgd zou worden. Als het boeket nog maar mooi bleef dan!! Word ik maandagavond gebeld door de bezorger. Ik gaf aan dat er niemand meer was want het had op kantooruren bezorgd moeten worden! Geeft hij aan dat dat een vreemd detail is want zij bezorgen alleen in de avonduren of hij het voor de deur mocht neerzetten want hij wilde van het pakketje af!!! Eens maar nooit meer toch!!!

Beoordelingen voor uwbloemenman.nl

Andere vervoerder was wenselijk geweest. Met de bloem en sich was niets mis, maar een vervoerder die tussen 17:00 en 22:30 levert had ik niet verwacht. Als ze dan ook nog eens niet op de gevraagde datum leveren is dat des te vervelender voor de ervaring.
Bezorging werd steeds later en later, uiteindelijk kwamen de bloemen pas om 22.20 aan bij mijn oudere moeder toen ze al op bed lag. Niet nice.
Ik vond dat de bloemen veelste laat bezorgd waren normaal doe ik het bij topbloemen.nl maar ik dacht probeer iets anders als ik ze daar een dag van te voren bestel dan zijn ze de volgende dag voor 14.00 bezorgt dat was bij jullie helaas niet zo gewoon jammer
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Wij geven duidelijk aan dat wij tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgen. Dit doen we omdat dan de meeste mensen thuis zijn. En wij niet voor een dichte deur staan. Hopelijk was het boeket naar wens! Met Vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
De bezorgtijd veranderen en meer overdag mijn bezorging was bij oudere mensen en die doen na 8 uur niet meer open
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Dit doen wij expres omdat wij voorheen altijd voor een dichte deur stonden. En 2x naar 1 adres is helaas niet rendabel. Dus helaas worden deze tijden niet veranderd. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Had grote bos ge vraagd vond hem karig en vond het nou niet echt verse bloemen

Helaas niet bezorgd op afgesproken datum

Bloemen werden dag voordat ze geleverd zouden moeten worden, besteld. Het motto van jullie is, voor 11.00u besteld, dezelfde dag nog geleverd. Helaas , ditgebeurde niet. Geen reden hiervoor opgegeven door jullie. Dus daar ging een geheel weekend overheen en ook op maandag geen levering. Dit terwijler gezegd worden dat bloemen gelverd worden op werkdagen in de avonduren, op maandag dus NIET! Pas die tekst dan ook aan. Ik snap ook wel dat opmaandagen bloemzaken gesloten zijn daar ze eerst naar een veiling moeten voor inkoop. Maar toch,pas die melding dan aan.
11 feb 2024

Bezorgtijd veel te laat. Prima boeket

Prima boeket, maar bloemen die bezorgd worden om 22:00 uur bij iemand die ziek is, is niet echt netjes! Helaas ook niet zelf in ontvangst kunnen nemen want ontvanger lag al op bed. Erg jammer!
De bezorging van de bloemen was 4 dagen later.en de bloemen hadden ze buiten neergelegd
Op de afgesproken datum bezorgen

Eens maar nooit meer...

20 jul 2023
Beste Melanie, Bedankt voor uw review. Zoals aangeven bezorgen wij met Trunkrs die bezorgen enkel s’avonds. Er is daarom zeker geen medewerker die dit beloofd kan hebben. Wij willen graag een nieuw boeket afsturen, alleen dit word dan wel tussen 17:00 uur en 22:00 uur bezorgd. Over de manier van bezorgen gaan wij zeker nog even contact opnemen met Trunkrs.
17 dec 2023
Mijn kaartje zat er niet bij! Erg jammer. Ik heb het aangevinkt en mijn tekst erbij gezet. Men beweerd dat ik het verkeerd gedaan heb.Teleurstellende reactie. Zij waren het gewoon vergeten.. Geen excuus niks. Ook vervelend dat ik moet melden aan degene dat de bloemen van mij waren.
De bloemen vallen al een paar dagen uit als ook de naalden al behoorlijk wat gebruikt is. Ik heb een vaas erbij gekocht maar boeket past helemaal niet . Dit is de eerste keer dat ik echt niet tevreden ben over de kwaliteit
2 aug 2023
Bloemen ruim op tijd besteld( dinsdag) en was niet aangkomen op vrijdag pas maandag ...bloemen waren mooi maar het afleveren ver onder de maat ...eigelijk beter niet reklame maken dat het snel geleverd kan worden .
2 aug 2023
Beste Elly, Wat vervelend dat het boeket te laat is bezorgd. Hier is helaas wat fout gegaan bij Trunkrs ons externe bezorg bedrijf. Wij willen u graag een waardebon sturen van het gehele aankoopbedrag. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
13 sep 2023
Luisteren naar een klacht en er iets mee doen. Ik heb aangegeven, dat de vaas, die ik bij een boeket had besteld, kapot werd afgeleverd. Beetje "van kastje naar de muur " gevoel hield ik er aan over. Groet, C. Plooy
31 okt 2023
Het boeket werd de dag na de verjaardag van mijn vriendin bezorgd . Dat was voor mij heel een nare ervaring. Ik had het goed op tijd besteld en betaald. Ik de k niet dat het weer bij u bestel.
31 aug 2023

Tegenvallend Veldboeket

Het veldboeket dat ik bestelde zag er niet uit en bevatte een aantal bloemen die zeker geen veldbloemen waren. Het bezorgde boeket leek totaal niet op de foto van de website.
31 aug 2023
Beste Corine, Wat vervelend dat u uw boeket vind tegenvallen. Als we enkel bloemen uit het veld zouden halen word het een erg treurig bosje. We hebben natuurlijk te maken met seizoens bloemen. Hierdoor kan een boeket altijd afwijken, dit word ook aangeven bij de beschrijving. Hopelijk is de ontvanger er content mee. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
3 dec 2023
Heel jammer dat de bloemen niet op de afgesproken dag werden geleverd, maar een dag later. Het sloeg de plank volledig mis....verder een mooi boeket.
Helaas moest ik zelf mededelen dat de bloemen bezorgd waren bij de buren. En was er geen kaartje oid door de brievenbus gedaan
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste Tamara, Bedankt voor uw review, Vervelend dat de bezorger van Trunkrs dit helaas is vergeten. Hier gaan wij natuurlijk melding van maken. Mocht het boeket niet naar wens geweest zijn, horen wij dit graag. Wij bezorgen dan kosteloos een nieuw boeket. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
21 aug 2023

Een domper

Boeket was heel mooi op website, maar hebben een totaal ander boeket ontvangen. Kleuren kwamen absoluut niet overeen

Boeket mooi,bezorging slecht

Boeket mooi. Bezorging is slecht. Geven boeket af bij buren, maar laten dat niet weten aan de betreffende ontvanger.
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste Elly, Bedankt voor uw review. Erg fijn dat het boeket mooi was! Echter is de bezorging ook erg belangrijk. Dit besteden wij uit aan Trunkrs en gaan hier zeker melding van maken. Om dit in het vervolg te voorkomen. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl