uwbloemenman.nl- Logo - Beoordelingen

uwbloemenman.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2023
uwbloemenman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Bloemen zijn op tijd bezorgd. Had wat zorgen over de tijd dat U bezorgt namelijk tussen 17.00 en 22.00 uur. Uw laatste bezorging was bij een dame bij mij in het appartement. Zij is over de negentig en heeft tot vijf voor tienen moeten wachten tot de bloemen bezorgd werden. Moet nu echt opletten bij oudere mensen dat ik daar dus geen bloemen bij U moet bestellen. Misschien dat U iets kunt doen aan de tijd van bestellen, Met vriendelijke groet.

20 jul 2023
Een groot boeket besteld voor de volgende dag. Duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden op kantooruren omdat er anders niemand aanwezig is, adres ingevuld, zie ik bij het nakijken de volgende dag dat het adres half bezorgadres is half mijn eigen adres. Na zeker 10 keren gebeld te hebben werd er niet opgenomen en soms weggedrukt. Via de mail contact gezocht, wordt er gezegd dat het boeket al meegegeven is aan de bezorgdienst en zij hier verder niets mee gaan doen. De bezorgdienst gebeld, zij gaven aan omdat het vrijdag was het boeket pas op maandag bezorgd zou worden. Als het boeket nog maar mooi bleef dan!! Word ik maandagavond gebeld door de bezorger. Ik gaf aan dat er niemand meer was want het had op kantooruren bezorgd moeten worden! Geeft hij aan dat dat een vreemd detail is want zij bezorgen alleen in de avonduren of hij het voor de deur mocht neerzetten want hij wilde van het pakketje af!!! Eens maar nooit meer toch!!!

Beoordelingen voor uwbloemenman.nl

MO
M O.
Klazienaveen
In principe was het boeket mooi en het bestellen makkelijk. Daar in tegen was de bezorging slecht. Zou mooi op tijd komen maar de bezorger trof niemand thuis (huis zat vol visite) en de buren waren ook niet thuis wat ook niet klopte. De volgende dag zou hij terug komen. Niet geweest pas de dag daarna kwamen de bloemen aan verlept en het papier om de stelen verdroogt. Heel jammer
23 mrt 2024
De bloemen beter verpakken en een betere bezorgdienst inhuren
Ik weet niet waar het allemaal zo verkeerd ging maar in ieder geval Is onze ervaring. Dinsdag werd eindelijk het bouqet bezorgt. Dan wordt er woensdagavond telefonisch gebeld op ons adres in Harderwijk! dat het nummer niet klopt. Weet totaal niet wat die bedoelde tot wij vragen stelde. Waar sta je eigenlijk? stond die in Veenendaal met een bouqet voor Ciska. Zeer slordig!
De bestelling is keurig te volgen, alleen lijken de boeketten niet altijd op de bestelde bloemen. Het hoeft geen 1 op 1 gelijkenis te zijn, maar een plukboeket is soms een bij elkaar geraapt zooitje. Dat kan beter.
Het kaartje dat ik digitaal had geschreven was niet bijgevoegd, waardoor de ontvanger geen idee had van wie het boeket kwam. Het ging om de moeder van een overleden familielid, ik vond het heel vervelend.
De bezorger was niet echt vriendelijk was aan het bellen terwijl hij de bloemen kwam bezorgen. Een beetje onbeschoft.
3 mrt 2024
Uiteindelijk werd er een volgens ontvanger mooie bos geleverd, maar wel 2 dagen te laat.
3 mrt 2024
Bloemen niet bezorgd op aangegeven dag. Verjaardag gemist
Vrijdag bloemen ontvangen maar nu al verlept
Beetje late levering voor Valentijnsdag
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Wij bezorgen zoals aangegeven tussen 17:00 en 22;00 uur. Dit doen wij om te voorkomen dat wij voor een dichte deur staan. Ook met Valentijn is het erg druk, en kan het dus uitlopen. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Rozen waren niet helemaal vers meer
Werdt pas bezorgt na 21.15

Prachtige bloemen

Wat ik goed vond? De bloemen waren prachtig! Helaas niet tevreden over de bezorging. De bloemen werden beneden bij de flat neergezet, en niet eens aangebeld. Deze bloemen waren voor mijn dochter die ziek is. Nu moest zij, helemaal naar beneden, want ik kreeg een berichtje dat het was afgeleverd. Erg jammer dit...
De logistiek. Mijn bloemen zijn een dag later aangekomen dus ook een dag minder plezier ervan. Ookal waren het tulpen ook deze staan dan een dag minder leuk in de vaas. De klantenservice was hierin vrij laconiek.

Bezorging

Boeketten altijd prachtig en super vers! Echter deze keer bestelling niet afgeleverd op de datum die we hadden afgesproken. Oorzaak was onduidelijk . Prima opgelost toen we er achter aan hebben gebeld.

Bezorging Boeket Joy

L.S. Ik had de opdracht gegeven om op 5 dec. j.l. het boeket Joy aan het adres van mijn zus in A'dam te brengen, zij is alleenstaand en gaat uiterlijk 22 uur naar bed, de eerste keer kreeg ik (de zender) een bericht dat het boeket NIET afgeleverd was, dat was natuurlijk erg jammer, maar er werd ook niet aan mij of het bezorgadres doorgegeven of het aan mij lag of aan de bezorging, ook kregen we de latere bezorgtijd niet te horen, na een telefoontje aan de Bloemenman is het uiteindelijk wel gebracht, en gelukkig op tijd! groeten van S. Bruning-Westenberg

Op de site vond ik het boeket rijkelijk voor het budget. Zelf heb ik niet gezien wat er geleverd is.

De levering was prima alleen in het boeket was al een bloem lelijk die heeft de ontvanger eruit gehaald geen idee hoe lang t heeft gestaan dat heb ik niet meer gehoord. Ze was wel blij verrast door de bloemen ze keek een paar keer op het kaartje of t echt voor haar was.
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste José, Wat fijn te zien dat u tevreden bent over uw boeket! Echter kan het helaas gebeuren dat er een bloem breekt of beschadigd raakt bij het transport, helaas zijn bloemen erg kwetsbaar. We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
26 aug 2023
Was bloemen voor een verjaardag. Het is geen pakket van Bol.com. Verrassing element zit hem in vroege bezorging, heb je de rest van de dag een mooi gevoel. Om 19.55 afleveren , kan je 2 uur later naar bed
26 aug 2023
Beste, Wij geven duidelijk aan dat wij avond bezorgingen doen. Het is vervelend dat u dit niet is opgevallen. Wij bezorgen juist met Trunkrs in de avond omdat dan juist de mensen thuis zijn. We kunnen natuurlijk niet 2/3x aan de deur komen om te kijken of er al iemand thuis is. P.s. Ze kunnen de hele week nog genieten van de bloemen 😉 Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl

Mooi boeket, bezorging slecht

Mooi boeket. Maar de bezorging is beneden alle peil. Leggen boeket zomaar op de gallerij. En geven dan aan dat ze het boeket succesvol hebben bezorgd. Bloemenman reageren niet op klachten hierover.
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste Elly, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dit te lezen, wij gaan melding maken bij Trunkrs ons externe bezorgdienst. Als dit vaker gebeurd horen wij dit graag. Onze excuses voor deze negatieve ervaring met onze bezorgdienst. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
26 nov 2023
Het verschil van de site foto is mijnsinziens te groot helaas. Als de juiste bloemen niet leverbaar zijn dan aan te vullen met een alternatief?