RVS Products- Logo - Beoordelingen

RVS Products

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2024
RVS Products voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Echt een fijn bedrijf met goede producten, hoewel er tijdens de bestelling iets bij hun fout ging werd er meteen geschakeld, we kregen notabene een set sidebars voor onze Opel Movano volledig voor niets omdat we zo lang moesten wachten, wij vonden dat overdreven en hebben toen nog een front Bull-bar erbij besteld. Onze monteurs rijden nu in een hele dikke bedrijfswagen rond. Kortom top service bij dit bedrijf

Bestellen gaat goed duidelijke website. Ook de leverings condities zijn goed. Maar ik mis een aantal acties. Zoals als iets niet op voorraad is wordt de bestelling vast gehouden. Als ik om vraag of iets met voorrang verstuurd kan worden. Hoor ik niets meer. Jammer.

Beoordelingen voor RVS Products

27 apr 2024
keurige afhandeling van de bestelling. Levertijd liep iets uit, dat was jammer, maar niet onoverkomelijk
1 mei 2024
Dank u voor uw review. Fijn dat u toch heel tevreden bent over de order. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
BD
Barry d.
Terneuzen
Ruim assortiment en nette prijzen. Het leveren en info erover kan zeker beter
4 mei 2024
Goede kwaliteit voor een lage prijs. Levertijd iets langer dan gepland.
Goed produkt ,alleen de leveringstermijn nogal tamelijk lang
2 mei 2024
Netjes te woord gestaan en toch nog snel geleverd.
3 mei 2024
Dank u voor deze mooie review. M.v.g. Het RVS-Products Team
29 apr 2024
Levertijd is vrij lang!
1 mei 2024
Goedemiddag, Vervelend dat u de levertijd als vrij lang heeft ervaren. Wij doen ons beste om onze klanten zo snel mogelijk te leveren. Op onze site staat de levertijd vermeld. Mocht u in de toekomst een exactere datum nodig hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst van het RVS-Products team Dank u voor uw reactie.
21 apr 2024
1 mei 2024
Dank u wel voor deze mooie review. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
30 mrt 2024
Ik had iets besteld wat niet meer leverbaar was. Daar ben ik direct van op de hoogte gesteld en er is een creditnota gemaakt welke de volgende dag afgehandeld werd. Het door mij bestelde artikel hebben ze ook direct van de website gehaald.
Goed product, manier van bestellen prima op een overzichtelijke site. Alleen jammer dat het volgens de site op voorraad was en je er vervolgens toch nog wat dagen langer moest wachten.
product is prima. wat wel fijn is om te weten is wanneer het product word geleverd. i.p.v u ontvangt een mail als het product wordt verzonden. (is dat 1 dag of 1 maand??)
AO
A O.
Maurik
Openheid in afhandeling retour zending
30 mrt 2024
20 mrt 2024
RD
Ron D.
Oost souburg

RVS materiaal boot

Het geleverde RVS materiaal is van uitstekende kwaliteit
Correcte levering conform bestelde producten
Snel geleverd, goede kwaliteit klinknagels
17 mrt 2024
correcte levering conform bestelling