Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

IG

Tevreden

Ik heb mijn laarzen geretourneerd gewoon gedaan wat ik volgens de beschrijving had moeten doen ,en een paar dagen later kreeg bericht dat ze de geretourneerde laars hebben ontvangen en nu wachten wanneer ik mijn bedrag terug zal krijgen. Dus tot nu tot ging erg vlot.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. De terugbetaling kunt u binnen enkele werkdagen verwachten. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 jul 2023

Dat ik de schoenen vrij snel had. Ze waren niet wijdte K maar daarin was weinig keuze en voor deze maat worden veel tutschoenen gemaakt. Dus daarom de iets smallere wijdte gekozen omdat de schoen leuk was en de prijs ook.
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
24 jul 2023
Jaren bestelde ik via de bestelbon .Niets aan de hand. de laatste 2 jaar kwam er niets binnen van wat ik bestelt had dus hop naar Mona. Die is net zo goed. Eindelijk durf ik met de computer en is het weer net zo goed.
25 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
De produkten zijn prima maar de levering met DHL laat nog al eens te wensen over. Het is meerdere malen voorgekomen dat ze gewoon voorbijrijden en melden dat ze me gemist hadden. Dit heb ik ook al gemeld bij Klingel.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat DHL te wensen overlaat. Wij zullen uw feedback ook nogmaals doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MP
Margreet P.
Hazerswoude-Rijndijk
25 sep 2023

De telefonische afhandeling kan (nog) beter

De telefonische afhandeling kan beter. Ze konden in systeem niet zien welke kortingscode ik aangeboden had gekregen (via bestelform in boekje) Maar de zeer vriendelijke medewerkster heeft dit wel in orde gemaakt!
27 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AS
Anna S.
EINDHOVEN
10 jun 2023

Maten

De laatste tijd komen mijn bestellingen binnen en dan is de maat niet goed. Het zou fijn zijn als er bij de artikelen staat valt klei uit of valt groot. Dan weet je dat je een maat groter of kleiner moet nemen.
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
24 nov 2023
Ongeveer 20 jaar ben ik klant van Klingel voorheen Termeulen. Met beiden was en ben ik tevreden. Bij hen vond ik mijn perfecte passende garderobe. Dank u voor deze geweldige ervaring in de afgelopen 20 jaar.
Mooie beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Klingel
13 aug 2023
ik zoek duurzame stoffen zoals linnen en katoen en zuiver zijde en en lycocel gecomibineert met hele lage synthesiese toevoeging. Niet half om half percentage. . Bij linnen wil ik ook zuiver linnen stof.
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven aan onze afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, Team Klingel
5 mei 2023
Ik heb een shirt bestel en die was uitverkocht en kreeg netjes een mail dat er een paar weer beschikbaar waren. Gelijk besteld maar moet er wel ruim 7 weken op wachten. Beetje jammer want hij is zo mooi.
8 mei 2023
18 okt 2023
Was verkeerd geleverd, bovenstuk pyama mt. 40 pantalon mt. 44.slecht verpakt, Met klantenservice kontakt opgenomen. Direct het goede besteld en DHL. het oude laten ophalen. Heel goede service.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback en uw score. Met vriendelijke groet, team Klingel
8 aug 2023

Verjaardag

Als je net voor 90 euro hebt besteld krijg je een kado bon voor je verjaardag wil ik nog een vest bestellen gaat dat niet want voorde bon moet je voor 45 euro bestellen dat vind ik nu zo flauw.
10 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Er is inderdaad een minimale bestelwaarde bij een waardebon en is niet te gebruiken op een bestelling die al eerder is geplaatst. De waardebon is vanaf ontvangst twee maanden geldig. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 okt 2023
Fijne website voor een maatje meer, met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Alleen slecht te bereiken en als je een contactformulier invult duurt het te lang voor je een reactie krijgt
25 okt 2023
Nu ik niet meer zo makkelijk de deur uit kan ben ik heel blij om te kunnen kopen bij Klingel. Goede kwaliteit en veel variatie. Alles is netjes verpakt maar vindt de dozen wel veel te groot.
QM
Quality M.
Anna Paulowna
12 okt 2023

Artikelen worden netjes verpakt verzonden

De artikelen zien er goed uit en worden goed en netjes verpakt. De mogelijkheid om te kunnen retourneren is ook aanwezig en je weet precies hoe dat moet. Ik ben zeker tevreden over Klingel.
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
HW
Henk W.
groesbeek
29 jun 2023

De artikelen van Klingel zijn …prima

De artikelen van Klingel zijn prima Maar de bezorging van DHL is schandalig pakje opengemaakt, Door de brievenbus geduwd terwijl dat niet kan beschadigde artikelen.
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw feedback zullen wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
6 sep 2023
Alles wat ik gehad heb tot nu toe was goed alleen de schoenen dat was niets ik heb maat 9 en ik kreeg maat drie enhalf wat moet ik met die kinderschoentjes du S heb ik ze terug gestuurd
7 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag via webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
HB
Hedy B.
Lelystad
26 nov 2023

prima kwaliteit

Bestelling was snel geleverd product is van goede kwaliteit en maat. Jammer genoeg is de kleur afwijkend van de voorgestelde kleur op de foto nu draagt mijn dochter het met veel plezier
7 jul 2023
Wist wat ik had besteld, had er al eerder één gekocht. Alleen jammer dat je hem niet open kan maken om de batterij te vervangen. (als dit wel had gekund had ik geen 2de hoeven te kopen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U kunt contact met ons opnemen via service@klingel.nl dan kunnen wij u hiermee helpen. Met vriendelijke groet, team Klingel
15 sep 2023
Mooie producten, snelle levering. De originele prijs vond ik te hoog, gezien dat het model heel erg simpel is en makkelijk te maken is. Wel in de uitverkoop is de prijs meer relevant
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AS
A. S.
Hoogeloon
8 aug 2023

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijke foto's en het product komt overeen met de getoonde informatie. De verwerking/bezorging neemt wel meer tijd in beslag dan tegenwoordig gebruikelijk. In dit geval een week.
9 aug 2023