Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl
Beoordelingen:

2.216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben u verder geïnformeerd via een aparte e-mail. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LT
Leo t.
Maassluis
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat moet ik met een nummer. Getracht mijn laatste bestellingen te doorzoeken en kom 100001024809939 niet tegen. Waardeloos ict systeem hebben jullie. Krijg geen mail wanneer bestellingen worden verzonden en moet zoals nu alles handmatig opzoeken om thuis te kunnen zijn als DHL komt. Dan Bol.com . Keurige terugkoppeling via mail als bestelling is geplaatst, wanneer bestelling wordt verzonden (ook door partners) en dan nog wanneer bezorger onderweg is/gaat. Ben dus tegenwoordig niet altijd meer thuis bij leveringen en als ik wel thuis ben propt DHL pakjes in de brievenbus met als resultaat gekreukte kleding, verfrommelde nota's etc. Het zou al een hele verbetering zij als alles in een kartonnen doos geleverd wordt. Past niet in de brievenbus en beter voor het milieu (geen plastic).
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
16 nov 2023
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Graag bieden wij onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Indien een bestelling klein is sturen wij deze per plastic zak in plaats van een kartonnen doos. Dan hoeft u ook niet hiervoor thuis te blijven. Met vriendelijke groet, team Klingel
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is weer eens een overgang in het computersysteem. Een bestelling van 29 januari , het is nu 12 februari, heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoewel het bedrag wel op mijn account in het rood staat. Nu, na de overgang, heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik heb mij zelfs opnieuw geregistreerd. Dat is al meer dan een week geleden. Ik kreeg van DHL bericht dat het pakkeje in de brievenbus was bezorgd, maar daar lag niets. Bij navraag bij DHL bleek de adressering niet te kloppen en was, volgens hun zeggen, het pakketje retour afzender gezonden. Nu, na een dikke week, heb ik nog steeds geen toegang tot mijn account. Ik vind dit hoogst irritant.
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vreslijke webshop. Kleding die ik besteld heb is het grootste gedeelte niet te leveren. Uitverkocht, hier klopt niets van de kleding was na mijn bestelling nog dagenlang bestelbaar. Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben. Gebeld en naar mijn mening g zouden ze de hele bestelling annuleren maar tot nu toe nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Inloggen op de site is erg onduidelijk daar is geen touw aan vast te knopen hoe en wat. Dus voor mij waardeloos!
Beoordeling melden
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Als je kleding bestelt en er wordt aangegeven dat het met 5-7 in huis is, moet je daarna niet met een bericht komen dat het 20 dagen later aankomt ( als het.mee zit) dit ondervind ik ditmaal met een dames pantalon en is nu al meerderen malen voorgekomen. Dus als je begin december denkt wat te kunnen bestellen voor de feestdagen, dan kom je bedonderd uit. Ik had nu ook onder het bericht geschreven: hoe voorspelbaar, dus ik ben wel klaar met Klingel
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
21 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat sommige artikelen later worden bezorgd dan is aangegeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retour Klingel? Een ramp.

Ik heb 2 weken erover gedaan om een retour te verwerken. Het retour label was fout. Telefonisch waren jullie NIET! te bereiken. Verschillende pogingen gedaan. Meerdere keren per mail doorgegeven, GEEN respons! Bij 4 verschillende DHL afgeefpunten geprobeerd het pakket in te leveren. Nooit meer Klingel voor mij. Nu afwachten of ik mijn geld terugontvang. Alles is in originele verpakking terug gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het niet makkelijk is geweest om de bestelling via DHL te retourneren. De bestelling is inmiddels retour verwerkt en de terugbetaling naar u onderweg. Met vriendelijke groet, Team Klingel
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn per telefoon niet bereikbaar. Blijven aanmaningen sturen terwijl ik al betaald heb.
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket met bestel datum van 17 december is nooit aangekomen.2 maal gebeld omdat DHL het pakket zoek was werd door klingel aan de telefoon afgepoeierd als of ik een ongeduldige klant die niet goed bij zijn hoofd is en moest maar wachten tot het pakket bezorgd was volgens klingel nog steeds onderweg Nu zie ik dat mijn pakket door DHL retour is gestuurd zie DHL verzend gegevens
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u dit gevoel heeft gekregen aan ons contact met onze klantenservice. Dit is uiteraard niet het gevoel wat wij u mee willen geven.Onze welgemeende excuses hiervoor. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inderdaad geretourneerd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LE
Lianne E.
VEENENDAAL
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onduidelijkheid levering

6 november jl. heb ik een kaarsenstandaard besteld en ook betaald. Deze zou diezelfde week geleverd worden. Tot vandaag heb ik nog steeds niks ontvangen en krijg ik het idee, 4 telefoontjes verder, dat ik aan het lijntje gehouden word en de kaarsenstandaard gewoon niet leverbaar is. Graag zou ik duidelijkheid willen omtrent de levering of mijn geld teruggestort krijgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
5 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan dit uitzoeken en als het artikel niet meer leverbaar is, dan krijgt u uw geld terug. Met vriendelijke groet, team Klingel
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakketje weg

pakketje is al 2 weken onderweg en heb al 5x van DHL een mail gehad dat het geleverd zou gaan worden. Helaas. De klantenservice van Klingel geeft aan dat ze er ook niets aan kunnen doen. Als ze me toen meteen een nieuw pakket hadden gestuurd, had ik er misschien nog wat aan gehad. Nu zijn de meeste artikelen uitverkocht en kan ik ook geen nieuwe bestelling meer doen....
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
1 dec 2023
Dank u wel voor uw feedback. Onze welgemeende excuses hiervoor, dit is zeker niet leuk. Indien u de bestelling al had betaald, neem alstublieft contact met ons op, dan storten wij het bedrag terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Klingel
HN
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb sneakers besteld zwart en rood, krijg ik grijs en zilver. Op de doos zat wel het goede bestelnr op. Ik heb ze gehouden, omdat ze wel passen, en retour doen 10 km van ons af is. Ben teleurgesteld in Klingel. Ben al jaren klant geweest, dat was altijd tot volle tevredenheid. Nu weet ik het niet meer of ik nog wel wil bestellen. Een geteleurgestelde klant.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
9 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Uw e-mail is in behandeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
RL
Rene L.
Haarlem
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de vesten die ik gekocht heb zijn slecht. Het is net een stukje "vitrage " die ik in mijn handen krijg. Ik had gedacht dat Klingl kwaliteit kleding hebben maar helaas is dat niet het geval. En de prijs van de kledingstukken zijn veel te duur voor de kwaliteit. Conclusie : we zullen nooit meer bij jullie iets bestellen. Slechte reclame dit !
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
1 dec 2023
Dank u wel voor uw feedback. Jammer dat u ontevreden bent over onze kwaliteit. Met vriendelijke groet, team Klingel
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Foutief artikel

De bestelde badmat met afmeting 60x90cm met het juiste bijbehorende bestelnummer was bij aflevering een badmat van 50x50cm. Jammer dat er ook nog verzendkosten 5,95euro wordt berekend voor een foutieve zebdung. Wilt u er ook voor zorgen dat mijn emailadres wordt verwijderd in de cookies en de reclame van klingel wil ik niet meer ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
29 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het verkeerde artikel is bezorgd. Onze welgemeende excuses hiervoor. De verzendkosten zijn niet berekend. Na het retourneren zijn de verzendkosten ook afgeboekt. Uw e-mailadres heb ik verwijderd uit ons systeem. De cookies zult u zelf via uw browser moeten wissen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Medewerker klantenservice onbeleefd

Medewerker klantenservice was heel onbeleefd, deed moeilijk over de annulering van een artikel en gooide de hoorn erop. Daarna een aardigere medewerker gesproken die kon vertellen of de bestelling was geannuleerd. Terugbetaling van het geld duurt ook heel lang.. nog steeds niets retour ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. De terugbetaling is volgens onze gegevens inmiddels verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb 16 december kleding besteld en betaald met visa , de levertijd zou 3 tot max 5 werkdagen bedragen. nu tot 31 december nog niets ontvangen , zonder geen enkel bericht omtrent de redenen hiervan te hebben mogen ontvangen . ter verbetering stel ik voor... gewoon doen wat je belooft
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de late levering en dat hier geen berichtgeving over is geweest. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels in uw bezit. Met vriendelijke groet, Team Klingel
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na 2 weken nog niks ontvangen

2 weken geleden wat besteld en kort daarna besteld, maar status blijft nog staan op dat ik niet betaald heb. Producten dus nog niet ontvangen. Per mail en telefonisch niet te bereiken. Mailen niet terug en telefonisch een kwartier in de wacht gestaan en uiteindelijk niemand gesproken
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd en dat u nog geen antwoord heeft ontvangen. Volgens DHL is het pakket inmiddels in uw bezit. Wij hopen dat de bestelling helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klingel.
AV
Anneke v.
BERGEN OP ZOOM
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Opsturen wat er besteld is en niet zelf terugtrekken zonder duidelijke communicatie erover Zit ik voor niks te wachten en had allang ergens anders kunnen slagen. Daarna nog eromheen draaien, zeg liegen. Alleen aan de telefoon wel een aardig iemand die andere website doorgaf.
Beoordeling melden
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld op 17 januari en nu nog niks bekend. Nog steeds melding samenvoegen. proberen af te zeggen maar kon niet volgens deame want het was al door gegeven aan DHL .Hoe dan??????? eerst doorgeven aan vervoerder en dan maar hoopen dat het ooit een keer goed komt? belachelijk
Beoordeling melden
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hele slechte service

Bestelling gedaan op 14 januari. De 24e nog niets ontvangen, dus gebeld. Dame gaf aan dat bepaalde artikelen niet op voorraad waren, gedeelte van de bestelling geannuleerd. Zou nieuw bestelformulier krijgen en de aanwezige artikelen zouden op gestuurd worden. Helaas!!
Beoordeling melden
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product nog niet ontvangen, 5 dec. besteld. Bij nabellen vorige week kreeg ik de boodschap: "Bel maar weer als het er volgende week nog niet is". Status blijft staan op "wordt samengevoegd" (geen idee wat er valt samen te voegen). Dus nu maar weer bellen...
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
20 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Klingel