Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

7 nov 2023
Er is i gebroken op mijn account en door criminelen een bestelling gedaan. Ik heb deze nog kunnen annuleren. Maar ben erg geschrokken dat er zomaar een bestelling is kunnen doen met een ander afleveradres.
8 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat een vervelende situatie is er ontstaan. Wij zien dat hier inmiddels contact over is geweest. Met vriendelijke groet, Team Klingel
25 jun 2023

Zeer slechte ervaring

, eerder communiceren dat het artikel niet leverbaar is , telefonisch de juiste informatie geven , de bezorgtijd aanhouden zoals beschreven staat op de site , het betaalde bedrag direct terugbetalen .
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat het artikel niet meer leverbaar is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
17 mei 2023
Ik heb gebeld dat ik m'n geld terug wil .ik had mijn pakketje gelijk dezelfde dag al terug gestuurd. En ze konden niet zeggen wanneer mijn geld terug gestort kon worden .. Dus ik koop daar nooit meer ..
17 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij kunnen pas de betaling terugstorten als de bestelling retour is verwerkt.Dit kan 2-3 weken duren. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JK
J K.
Den Bosch
De verpakking was totaal vernielt ,kon er helaas geen foto van maken, heb de verpakking bij het afhaalpunt achter gelaten. Zal nu wel andere verpakking nodig hebben voor een retour zending
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de verpakking niet meer intact was. Mocht de bestelling retour moeten, dan kunt u en andere stevige doos of zak gebruiken. Met vriendelijke groet, Team Klingel
3 sep 2023
Betalingen worden zeer slecht verwerkt, waardoor ten onrechte aanmaningen worden gestuurd. Probleem wordt bij de klant gelegd door de puinhoop in de debiteurenadministratie van Klingel.
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Mochten wij nog iets voor u na moeten kijken, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Team Klingel
KV
k. v.
amersfoort
Ik heb niets aan te merken op jullie kleding .Koop graag bij jullie .Maar als ik iets moet ruilen is het inleverpunt veel te ver weg .Helaas koop ik nu niet meer bij jullie .
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U kunt gerust bij ons bestellen. Mocht onverhoopt toch de bestelling geretourneerd worden, dan hebben wij voor u een oplossing. U kunt dan bellen naar onze telefonistes. Met vriendelijke groet, Team Klingel
28 sep 2023
Veel te late levering van bloembak voor op graf van kind dat precies een jaar gekeden was overleden en waar nu geen bloemstuk voor was en wel op tijd besteld schandalig !!!
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel met vertraging bij u is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
27 mei 2023
Product was ineens niet meer leverbaar. Zie dan maar’s je geld terug te krijgen… Heel slecht. Dat was eens maar nooit meer! Oh, en ik wacht nog steeds op mn geld (3 weken)
Antwoord van Klingel.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Voor meer informatie over uw terugbetaling kunt u een email sturen naar webcare@klinge.nl. We kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Het pakket met mijn bestelling werd opengesneden / gescheurd afgeleverd. Dit heb ik moeten afplakken om een van de drie bestelling terug te sturen. Kan dit beter ?
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij gaan uw feedback doorgeven aan DHL. Al onze pakketten gaan heel uit ons magazijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De levering van van loper voor de keuken duurt veel te lang voor dat het wordt geleverd. Ik zal hier dan ook niet meer bestellen. Jammer want ze hebben mooie produkten.
8 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag bieden wij u onze welgemeende excuses aan dat u de bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wanneer het artikel op voorraad is zullen wij deze zo spoedig mogelijk naar u toesturen. Met vriendelijke groet, team Klingel
MM
mia m.
Helmond
14 aug 2023
ik hebreeds tig maal aangegeven dat ik wil betalen met factuur isb10 jaar goed gegaan hetlaatste jaar moetik vooraf betalen wil ik niet ben een zeer goede betaler
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij gaan het voor u navragen en zullen u verder informeren via de e-mail. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 jun 2023
Wordt gewoon gelogen tegen een klant.zal zeker nooit meer iets bestellen.op een uitverkocht artikel 14 dagen wachten op geld terug moet ik zelf 2 x overbellen
9 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag bieden wij u onze excuses hiervoor aan. Wij gaan dit uiteraard oplossen en het geld terugstorten. Met vriendelijke groet, team Klingel
Bestelling niet ontvangen, waarschijnlijk terug gegaan naar klingel. Zou bezorgd worden maar kreeg 2 dagen vertraging melde DHL en nog steeds niet bezorgd.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Als u op dit moment uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen, wilt u dan uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@klingel.nl? Wij gaan de situatie graag voor u nakijken. Met vriendelijke groet, Team Klingel
18 nov 2023
Ik had een winterjas besteld, maar de jas was erg dun en voor de lente zou hij goed zijn, dus geretourneerd en wacht nu nog op teruggave van het geld.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Zodra de retourzending is verwerkt, storten wij de betaling automatisch retour. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Weten niks bij de klantenservice verzinnen maar wat om je tevreden te houden en hebben geen geduld voor klanten met waarschijnlijk dezelfde vragen
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u er telefonisch niet bent uitgekomen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u deze stellen via webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel.
16 nov 2023
Eerst is de bestelling klaar voor verzenden dan is er 1 item niet leverbaar maar wel voor betaald niet terug op mijn rekening dus daarom slecht
17 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat een artikel niet meer leverbaar bleek te zijn. U ontvangt uw geld terug. Met vriendelijke groet, team Klingel
6 aug 2023
Niet betrouwbaar, goederen niet overeenkomstig met de foto's, wordt geleverd door Aliexpress dus veel en veel te duur betaald. Nooit meer
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat u de goederen niet overeen vindt komen. Onze artikelen zijn echter niet van Aliexpress. Ons magazijn staat in Duitsland en onze leveranciers komen overal vandaan. Met vriendelijke groet, Team Klingel
11 jun 2023

Onterechte boeking

Staat 87.30 open op mn rekening. Is foutje van Klingel. Heb gebeld contactformulier en mail gestuurd. Geen respons geen correctie. Boos
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is momenteel erg druk waardoor er nog geen reactie op uw e-mail is geweest. Wij hebben het bedrag afgeboekt op uw klantrekening waardoor er geen saldo meer openstaat. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JB
JCC B.
HEERHUGOWAARD
15 jul 2023
Zwarte kleur van de Shirt is vaal en volgens mij ontbreken glimsteentjes. De prijs van dit Shirt is veels te duur.
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 sep 2023
Een eerlijk bedrag noemen, en niet van € 99,00 nu 27,99. Dat kan niet, ik heb me ook uitgeschreven bij Klingel,
22 sep 2023
Dank u wel voor uw review. Wij hebben u inmiddels via een aparte e-mail geinformeerd. Met vriendelijke groet, team Klingel