Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

WT
Wim t.
Gieten
Heb op 14 en 15 januari een bestelling gedaan.Een deel van het bestelde binnen een week ontvangen.Prima.Heb 1 bestelling geretourneerd en van de 2e bestelling een deel.Dat was op 22 en 23.01.Heb hetgeen dat ik behouden heb alvast betaald.Wat ik besteld had was in de sale + 30% extra korting.Die extra korting vind ik niet terug op mijn account.Heb er op 25.01 gemaild.Ontvangst bevestiging mail gehad.Prima. Verder geen verwerking retouren,niks over de nog te ontvangen goederen(die op voorraad waren en binnen 2 tot 4 dagen geleverd zouden worden)en niets over de 30% extra korting die gegeven zou worden.Ik vrees dat hun fantastische aanbieding hun over de schoenen gelopen is.Dat meer klanten dan ze aankunnen gebruik hebben gemaakt van de superaanbieding.Ik wens ze sterkte en komt het weer goed.Krijgen ze van mij weer meer sterren.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben helaas een achterstand met het verwerken van de retourzendingen, de verwerking ervan kan helaas nog enige tijd duren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben de betaling in goede orde ontvangen. De extra korting van 30% zien wij wel op de factuur staan en is verrekend. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Traag

Ontvangst bestelling duurt de laatste tijd belachelijk lang, langer dan ik gewend was. Eén bestelling staat nu al meer dan een week als 'wordt samengevoegd' aangemerkt. Wanneer je een betaling doet, krijg je veel te laat (of niet) bericht dat je betaling is ontvangen. Dit is eng, waar is mijn geld? Het gaat soms om veel geld en het saldo blijft maar open staan in het account, terwijl ik heb betaald.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben momenteel een enorme achterstand waardoor alles vertraging op heeft gelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Levertijd en maatvoering matig

De levertijd op de site (2 tot 4 werkdagen) kwam niet overeen met de praktijk. Ruim een week moeten wachten. Kleding viel daarnaast erg klein uit.
4 feb 2024
voor de zoveelste keer pakket vertraging moet er zelf telkens achterheen. kan moeilijk in mijn eigen account komen. pakket nog niet ontvangen.
2-3 en 5 -6 dagen levertijd besteld op 23 Jan. 1 artikel ontvangen. De rest van de artikelen hoor of zie ik niks van.
MJ
Maria J.
Ambacht
Krijg een aanmaning terwijl ik de 2 art heb teruggestuurd wil ik op mijn account kijken heb ik die niet meer
Op de site 3 tot 6 werkdagen levering. Wacht al 2 weken
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas hebben wij een achterstand met het verwerken van de bestellingen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Komen niet na wat ze beloven
EK
E. K.
Leiderdorp
Geef meer duidelijk over de overdracht naar BADER, waar jullie klantengegevens naar toe willen sturen. Ik wil wel bij Klingel blijven kopen, maar weet niet of ik mijn gegevens wel over wil laten zetten naar dat bedrijf dat ik helemaal niet ken. Ik heb die overdracht tot nu toe geblokkeerd, maar als jullie eens transparanter zijn naar de klant toe over “Wie is dit bedrijf” , “Waar staat het voor” “ Wat is hun werkwijze en wat zijn hun producten?”
30 dec 2023

Was prima, maar nu geen service meer.

Klingel was altijd prima. Maar nu 2 jeans besteld eind november. Levering werd 3(!)x uitgesteld en nu krijg ik bericht dat ze ineens niet meer leverbaar zijn. Zwaar teleurgesteld.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen het dat dit niet leuk is en u hierdoor zwaar teleurgesteld bent. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 jan 2024
dat ze goed moet kijken wat voor maat ze versturen .als maat 40 voor schoenen word gevraagd moeten ze niet 41 sturen twee keer achter elkaar gebeurd vr gr annie
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Heel pakket zoek niet meer te traceren van de week gebeld 3x 20 minuten wachten . Ze wilde alles opnieuw bestellen echter dan id een gedeelte uitverkocht
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat een vervelende situatie dat het pakket niet meer traceerbaar is en we de bestelling helaas niet opnieuw voor u kunnen bestellen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 dec 2023
De bestelling van 15 dec is nog steeds niet bezorgd, ik wil hem ook niet meer en vind dat ik de verzendkosten niet hoef te betalen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de late levering. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels in uw bezit. U mag het uiteraard retourneren, kosteloos via DHL. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Niet georganiseerd.. bestellingen die er daarna niet voorradig zijn.. gebeurt alleen bij klingel
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LD
Leo d.
Oisterwijk
Heb op 16 dec iets besteld gebeld nog niets gehoord of ontvangen
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@klingel.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Klingel
LK
Lies K.
Lippenhuizen
Bestelling kwam erg laat!maat H schoenen te krap.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Ten eerste goede dozen gebruiken deze vallen van ellende uit elkaar

Ten eerste goede d
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
YB
Yvonne B.
Scheveningen

na 3wkn nog geen levering, noodzaak is onbekend

mijn pakket heeft vanaf 29 nov bij jullie klaargestaan voor verzending na 2x een medewerker te hebben gesproken, konden ze niet zeggen waarom het niet verzonden werd, alles was gewoon op voorraad nu heb ik mijn bestelling nog steeds niet en ook nog steeds geen mail van jullie erover gehad, erg slirdig
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels opgehaald bij een DHL punt. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 dec 2023
Ik had een verkeerde maat schoenen besteld. De goede maat schoenen werd meteen geleverd, maar in het volgende pakket, dat later bezorgd werd, zaten toch de schoenen in de verkeerde maat. Die moet nu weer retour sturen. Dat betekent extra werk en kosten, die niet nodig waren geweest.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Dat is inderdaad onnodig geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De bezorging van het pakket van DHL is drie keer niks,je krijgt ondertussen drie dagen mail ,blijft thuis en er komt niemand en daarom bedenk ik mij wel of ik nog iets bestel bij jullie,heel jammer want er zijn best leuke aanbiedingen!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bezorging niet goed loopt. Het is niet fijn om voor niets te wachten. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel