Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl
Beoordelingen:

2.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
WT
Wim t.
Gieten
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb op 14 en 15 januari een bestelling gedaan.Een deel van het bestelde binnen een week ontvangen.Prima.Heb 1 bestelling geretourneerd en van de 2e bestelling een deel.Dat was op 22 en 23.01.Heb hetgeen dat ik behouden heb alvast betaald.Wat ik besteld had was in de sale + 30% extra korting.Die extra korting vind ik niet terug op mijn account.Heb er op 25.01 gemaild.Ontvangst bevestiging mail gehad.Prima. Verder geen verwerking retouren,niks over de nog te ontvangen goederen(die op voorraad waren en binnen 2 tot 4 dagen geleverd zouden worden)en niets over de 30% extra korting die gegeven zou worden.Ik vrees dat hun fantastische aanbieding hun over de schoenen gelopen is.Dat meer klanten dan ze aankunnen gebruik hebben gemaakt van de superaanbieding.Ik wens ze sterkte en komt het weer goed.Krijgen ze van mij weer meer sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben helaas een achterstand met het verwerken van de retourzendingen, de verwerking ervan kan helaas nog enige tijd duren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben de betaling in goede orde ontvangen. De extra korting van 30% zien wij wel op de factuur staan en is verrekend. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EK
E. K.
Leiderdorp
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geef meer duidelijk over de overdracht naar BADER, waar jullie klantengegevens naar toe willen sturen. Ik wil wel bij Klingel blijven kopen, maar weet niet of ik mijn gegevens wel over wil laten zetten naar dat bedrijf dat ik helemaal niet ken. Ik heb die overdracht tot nu toe geblokkeerd, maar als jullie eens transparanter zijn naar de klant toe over “Wie is dit bedrijf” , “Waar staat het voor” “ Wat is hun werkwijze en wat zijn hun producten?”
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Traag

Ontvangst bestelling duurt de laatste tijd belachelijk lang, langer dan ik gewend was. Eén bestelling staat nu al meer dan een week als 'wordt samengevoegd' aangemerkt. Wanneer je een betaling doet, krijg je veel te laat (of niet) bericht dat je betaling is ontvangen. Dit is eng, waar is mijn geld? Het gaat soms om veel geld en het saldo blijft maar open staan in het account, terwijl ik heb betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben momenteel een enorme achterstand waardoor alles vertraging op heeft gelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen opmerking over de kwaliteit van de bestelling bij Klingel, die is uitstekend, maar belet om verder bestellingen , de bestellingen worden niet bij het opgegeven adres geleverd, maar aan de andere kant van het woonconplex bij de de deur van de huismeester, die laat het liggen, dus ga je zelf maar na een paar dagen op zoek dat is en zijn geen services van Klingel.Klachten van meerdere bewoners.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 nov 2023
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vest besteld, bleek van erbarmelijke kwaliteit. Acryl, maar zo armoedig en stug. Verderverl zorgen omslag did kunststof kleding, did uiteindelijk ook plastic soep wordt. Wol, katoen maar mondjesmaat verkrijgbaar. Vermoeden dat achter Klingel nu ook de Chinese massa industrie zit. Zal iets gauw weer iets kopen bij Klingel. Vest ook retour gezonden
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
4 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
YB
Yvonne B.
Scheveningen
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

na 3wkn nog geen levering, noodzaak is onbekend

mijn pakket heeft vanaf 29 nov bij jullie klaargestaan voor verzending na 2x een medewerker te hebben gesproken, konden ze niet zeggen waarom het niet verzonden werd, alles was gewoon op voorraad nu heb ik mijn bestelling nog steeds niet en ook nog steeds geen mail van jullie erover gehad, erg slirdig
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels opgehaald bij een DHL punt. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een verkeerde maat schoenen besteld. De goede maat schoenen werd meteen geleverd, maar in het volgende pakket, dat later bezorgd werd, zaten toch de schoenen in de verkeerde maat. Die moet nu weer retour sturen. Dat betekent extra werk en kosten, die niet nodig waren geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Dat is inderdaad onnodig geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleding wordt aangeboden met mededeling dat het binnen vier dagen geleverd kan worden, vervolgens krijg je een bericht dat het nog een paar weken kan duren Dit is mij al meermalen overkomen en dat vind ik erg lastig. Als er staat dat het direct leverbaar is, moet dat ook zo zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
29 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De leveringen verlopen erg slecht. Ik krijg geen of niet kloppende meldingen over de producten die geleverd worden. Dit heeft deels te maken met de bezorgdienst maar ook bij de Klingel. Om te beginnen zou ik graag een melding zien als het pakket naar de bezorger is gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
30 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Er zijn momenteel problemen met het verzenden van deze e-mails. Hier wordt aan gewerkt. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EV
Elisa V.
Utrecht
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gordijnen tot twee keer besteld en steeds de verkeerde kleur geleverd. Heb helaas de twee keer bestelde artikelen gelijk teruggestuurd.( geen foto gemaakt ). nummering in het magazijn hebben gemaakt of in verkeerde zak hebben gestopt. Helaas nooit opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Graag bieden wij u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, team Klingel
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging van het pakket van DHL is drie keer niks,je krijgt ondertussen drie dagen mail ,blijft thuis en er komt niemand en daarom bedenk ik mij wel of ik nog iets bestel bij jullie,heel jammer want er zijn best leuke aanbiedingen!
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bezorging niet goed loopt. Het is niet fijn om voor niets te wachten. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van mijn enkellaarzen die een maand geleden zijn besteld nog niet binnen zijn, kreeg wel een email dat het vertraagd is voor de tweede keer dus ik ben er niet zo blij mee..
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Was prima, maar nu geen service meer.

Klingel was altijd prima. Maar nu 2 jeans besteld eind november. Levering werd 3(!)x uitgesteld en nu krijg ik bericht dat ze ineens niet meer leverbaar zijn. Zwaar teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen het dat dit niet leuk is en u hierdoor zwaar teleurgesteld bent. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Langere levertijd!

Het artikel zou er 8-10 dagen overdoen, om bij mij te zijn, is rond 6 december, toen werd het 18 december en nu staat de levering op 22 december....., daar word ik niet blij van!!
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
was van de verpakking zeer teleurgesteld. had een herenjas besteld ,mooie grote doos ,de jas zelf zat in een veel te klein zakje gepropt dus kreukel die er nog niet uit zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Wij gaan uw feedback doorgeven aan ons magazijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
dat ze goed moet kijken wat voor maat ze versturen .als maat 40 voor schoenen word gevraagd moeten ze niet 41 sturen twee keer achter elkaar gebeurd vr gr annie
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
22 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AB
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Meerdere d II ngen die ik bexteld heb, nog sfeeds iet ontvangen! Kfijg mailtjes dat er aftikelen weerbinnen zijn,maar kp de site staat dan to h weer uit erkocht!
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
1 dec 2023
Dank u wel voor uw feedback. Onze welgemeende excuses hiervoor, dit is zeker niet leuk. Indien u de bestelling al had betaald, neem alstublieft contact met ons op, dan storten wij het bedrag terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Klingel
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel pakket zoek niet meer te traceren van de week gebeld 3x 20 minuten wachten . Ze wilde alles opnieuw bestellen echter dan id een gedeelte uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat een vervelende situatie dat het pakket niet meer traceerbaar is en we de bestelling helaas niet opnieuw voor u kunnen bestellen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd en maatvoering matig

De levertijd op de site (2 tot 4 werkdagen) kwam niet overeen met de praktijk. Ruim een week moeten wachten. Kleding viel daarnaast erg klein uit.
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
voor de zoveelste keer pakket vertraging moet er zelf telkens achterheen. kan moeilijk in mijn eigen account komen. pakket nog niet ontvangen.
Beoordeling melden