Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

2 okt 2023
Vest besteld, bleek van erbarmelijke kwaliteit. Acryl, maar zo armoedig en stug. Verderverl zorgen omslag did kunststof kleding, did uiteindelijk ook plastic soep wordt. Wol, katoen maar mondjesmaat verkrijgbaar. Vermoeden dat achter Klingel nu ook de Chinese massa industrie zit. Zal iets gauw weer iets kopen bij Klingel. Vest ook retour gezonden
4 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
YB
Yvonne B.
Scheveningen

na 3wkn nog geen levering, noodzaak is onbekend

mijn pakket heeft vanaf 29 nov bij jullie klaargestaan voor verzending na 2x een medewerker te hebben gesproken, konden ze niet zeggen waarom het niet verzonden werd, alles was gewoon op voorraad nu heb ik mijn bestelling nog steeds niet en ook nog steeds geen mail van jullie erover gehad, erg slirdig
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels opgehaald bij een DHL punt. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 dec 2023
Ik had een verkeerde maat schoenen besteld. De goede maat schoenen werd meteen geleverd, maar in het volgende pakket, dat later bezorgd werd, zaten toch de schoenen in de verkeerde maat. Die moet nu weer retour sturen. Dat betekent extra werk en kosten, die niet nodig waren geweest.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Dat is inderdaad onnodig geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
17 okt 2023
Kleding wordt aangeboden met mededeling dat het binnen vier dagen geleverd kan worden, vervolgens krijg je een bericht dat het nog een paar weken kan duren Dit is mij al meermalen overkomen en dat vind ik erg lastig. Als er staat dat het direct leverbaar is, moet dat ook zo zijn.
18 okt 2023
29 okt 2023
De leveringen verlopen erg slecht. Ik krijg geen of niet kloppende meldingen over de producten die geleverd worden. Dit heeft deels te maken met de bezorgdienst maar ook bij de Klingel. Om te beginnen zou ik graag een melding zien als het pakket naar de bezorger is gegaan.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Er zijn momenteel problemen met het verzenden van deze e-mails. Hier wordt aan gewerkt. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EV
Elisa V.
Utrecht
18 okt 2023
Gordijnen tot twee keer besteld en steeds de verkeerde kleur geleverd. Heb helaas de twee keer bestelde artikelen gelijk teruggestuurd.( geen foto gemaakt ). nummering in het magazijn hebben gemaakt of in verkeerde zak hebben gestopt. Helaas nooit opgelost.
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Graag bieden wij u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, team Klingel
De bezorging van het pakket van DHL is drie keer niks,je krijgt ondertussen drie dagen mail ,blijft thuis en er komt niemand en daarom bedenk ik mij wel of ik nog iets bestel bij jullie,heel jammer want er zijn best leuke aanbiedingen!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bezorging niet goed loopt. Het is niet fijn om voor niets te wachten. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 jul 2023
Ik heb met geen enkel andere winkel moeite om in de winkelwagen te komen om te betalen, maar in de klingel winkelwagen kan ik niet komen. Geen idee wat er fout gaat. En dit is niet de eerste keer. Ik geef het na uren proberen nu op.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat het niet soepel verloopt. Indien u wenst kunnen wij contact met u opnemen om samen het bestelproces te doorlopen? Met vriendelijke groet, team Klingel
5 jun 2023
Binnen een half jaar de zolen los gegaan en dus teruggestuurd naar Klingel maar hier verders niets meer over gehoord. Ik zou menen of geld terug krijgen of nieuwe te sturen maar dan geen Maandags product zoals wij dit noemen.
6 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. U heeft nog garantie op uw artikelen. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen dan kunnen wij kijken naar de status van de artikelen. Met vriendelijke groet, team Klingel
7 jul 2023
Ik krijg mijn pakketje niet binnen. Een medewerker zegt dat ik af moet wachten. Ik heb DHL ook al gebeld. Maar ik zit al vanaf dinsdag 17.00 uur thuis. Wat voor foto. Ik heb het nog niet binnen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, team Klingel
22 nov 2023
Bestelling van mijn enkellaarzen die een maand geleden zijn besteld nog niet binnen zijn, kreeg wel een email dat het vertraagd is voor de tweede keer dus ik ben er niet zo blij mee..
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Langere levertijd!

Het artikel zou er 8-10 dagen overdoen, om bij mij te zijn, is rond 6 december, toen werd het 18 december en nu staat de levering op 22 december....., daar word ik niet blij van!!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 nov 2023
was van de verpakking zeer teleurgesteld. had een herenjas besteld ,mooie grote doos ,de jas zelf zat in een veel te klein zakje gepropt dus kreukel die er nog niet uit zijn.
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Wij gaan uw feedback doorgeven aan ons magazijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AB
Meerdere d II ngen die ik bexteld heb, nog sfeeds iet ontvangen! Kfijg mailtjes dat er aftikelen weerbinnen zijn,maar kp de site staat dan to h weer uit erkocht!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback. Onze welgemeende excuses hiervoor, dit is zeker niet leuk. Indien u de bestelling al had betaald, neem alstublieft contact met ons op, dan storten wij het bedrag terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Klingel

Verkeerde kleding.

Ik krijg niet de kleding die ik besteld heb. De factuur is goed maar in de doos zit iets anders Dat is nu twee keer achtereen gebeurd. Heel vervelend.
18 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via service@klingel.nl. Met vriendelijke groet, team Klingel
5 okt 2023
leveren zoals afgesproken en artikelen niet zeggen dat ze op voorraad zijn en dan telkens de levering weer met weken uitstellen!
AM
Aad M.
Vlaardingen
Mijn bestelling van 29-11-2023 (ordernummer 100001025541615) uitvoeren, dan wel mij mededelen waarom Klingel niet levert.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@klingel.nl. Dan kunnen wij u verder van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel

Ik wacht al meer dan een maand!

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. U moet geen artikelen verkopen die u niet op voorraad hebt!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is uw pakket inmiddels bezorgd.Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MV
ik bestel ,is in voorraad ,plots bericht het is toch niet voorradig ,dan stuur ik verder ook alles terug
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel achteraf toch uitverkocht is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
24 nov 2023
Kleding wordt traag geleverd of na weken uitstel veel latergeleverd. Catalogus wordt tevaak verstuurd