Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

De levertijd is lang. Bij andere leveranciers krijg je je bestelling vaak al de volgende dag. De instructies om goederen retour te zenden, zijn zo ongelooflijk en nodeloos ingewikkeld. Een doorsnee mens snapt daar toch geen zak van. Maak een duidelijke instructie. Voor mij een reden om niet bij K te bestellen
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De jas ziet er goed uit. De levering duurde wel wat lang.
Antwoord van Klingel.nl
bezorging tijd is 5uur ga naar 2uur!!
Antwoord van Klingel.nl
ik vond het niet goed dat een bestelling zogenaamd eerder is verzonden dan dat ik besteld had op een bepaalde datum. dat heeft voor veel verwarring gezorgd en daarom heb ik meerdere keren het zelfde besteld terwijl ik 1 exemplaar wilden van een paar. ik heb voor 1 paartje creolen betaald hier mee aangeven dat ik dit ook maar 1 keer dien te ontvangen deze bestelling.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vreemd dat er meerdere bestellingen zijn geplaatst. Voor nu staat er één bestelling open. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De levering duur erg lang soms voor de rest goede kwaliteit kleding .
JV
JP V.
Krimpen aan den IJssel

Goede kwaliteit

Iets vlotter afhandelen, verder prima
LH
Lydia H.
Steenbergen nb
Op tijd leveren
Antwoord van Klingel.nl
Niet goed aangegeven levertijden: Op 24/11 bestelling geplaatst. Bij alle artikel stond op voorraad en levertijd 2-4 dagen. Pas na plaatsing bestelling, stond verwachte datum 3 dec. Daarover gemaild. Uiteindelijk pas levering op 7 dec. Dus g
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Goed is de snelheid waarmee er geleverd wordt
CD
Ik vind dat de levertijden bij Klingel in deze tijd lang zijn. Het is niet meer van deze tijd om een levertijd van ruim 14 dagen aan te houden.
Wacht nog steeds op een deel van de bestelling van 21-11-2023
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Zodra het pakket wordt overgedragen aan DHL, wordt u hierover geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
3 dec 2023
Ik kreeg een verkeerd artikel binnen, retour gestuurd dit is netjes verwerkt. Vervolgens zou het juiste artikel worden verstuurd, maar hier wacht ik al ruim 2 weken op.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JR
Jannie R.
WAGENINGEN
het is kleding voor wat meer oudere dames, op een enkele uitzondering na, voldoet dus prima aan die doelgroep
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Het product is prima, ik heb alleen moeite met de portokosten, daardoor wordt het artikel nog duurder
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Vestje pluis heel erg naar twee keer aan te hebben gehad
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over het artikel.Met vriendelijke groet, Team Klingel
24 nov 2023
er is op mijn naam een order geplaatst met een ander afleveradres.. mijn verzoek is om ook het afleveradres in de gaten te houden...zodat er een alarmbelletje gaat rinkelen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens via webcare@klingel.nl zodat wij dit kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team Klingel