Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Matentabel

Bij mij is het vaak een gok of het wel past. Klein van stuk ( korte benen en korte armen) valt het niet mee om te slagen. maat 38 past de ene keer wel, de andere keer niet; maat 40 hetzelfde euvel.
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 nov 2023
Snellere levering, omschrijving bijv. truien is de maart slimfit of regulair etc
22 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
AJ
21 nov 2023

Bestelling bij Klingel perfect, bezorging zeer slecht

Bestelling bij Klingel perfect geregeld. Bezorging van pakket heel slecht. Is zonder aankondiging van te voren bezorgd, en bij de voordeur buiten achtergelaten. Omdat ik niet wist wie en wanneer mijn bezorging zou plaatsvinden, was ik op dat moment niet thuis.
JK
EB
Elvira B.
Middelburg
15 nov 2023
Bestelling is al dagen onderweg
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
12 nov 2023
i k heb een trui gekocht maar het is me veel te groot maar als het terug stuurt en een kleinere maat neem kost het me weer verzendkosten dus houd het maar daar zit ik niet op te wachten dus heb maar ergens anders gekeken
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
RJ
Ria J.
Hardenberg
9 nov 2023
Snellere bezorging van bestelde artikelen.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
5 nov 2023

Retourzending digitaliseren, is sterk verouderd.

Ik vind het retourneren niet meer van deze tijd. Een vreemd herroepings formulier invullen op papier in plaats van digitaal je retour aanmelden. Voor mij reden om niet zo snel meer iets daar te bestellen helaas.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U mag een retourzending ook digitaal aanmelden via service@klingel.nl. Het herroepingsformulier hoeft niet verplicht mee gestuurd te worden. Uiteraard zullen wij uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
prijr kwaolitijd
4 nov 2023
later geleverd dan was aangegeven
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
4 nov 2023
DHL ophaal punt verdwenen retouren moeten nu in andere wijk worden terug gebracht
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst een bestelling moeten retourneren, neemt u dan contact met ons op. Dan kijken we graag naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Klingel
CF
Cynthia F.
Rotterdam
weet niet
1 nov 2023
27 okt 2023
GM
25 okt 2023
Klantenservice is op dit moment niet geweldig, is wel veel beter geweest.
25 okt 2023
Als ik iets bestel is het er nooit.
24 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Zeer lange leverings tijden.

Zeer lange levering tijden.

Jammer

Bestelde een korte broekmaat (van de lange broeken) maar bleek toch veel te lang te zijn een afknapper. De levering via DHL was ook onduidelijk slechte info over de levering.