Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

22 okt 2023
De kleding werd niet binnen de beloofde tijd bezorgd
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
FR
Francine R.
Hoofddorp
20 okt 2023
Tijdig melden dat het verstuurd is en dit dan ook melden in het account, betaling sneller verwerken.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
20 okt 2023
EM
E.M. M.
Zoetermeer
17 okt 2023
ik wacht al weken op een bestelling
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben de bestelling voor u nagekeken en helaas is het artikel uitverkocht. Onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MP
Minie P.
Winterswijk
17 okt 2023
16 okt 2023
De bestelling blijft veel langer weg dan beloofd. Het duurde erg lang voordat ik bericht kreeg, dat het langer ging duren.
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MV
m v.
amsterdam
16 okt 2023
wil graag dat de betaling via ideal kan en makkerijker te vinden
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Het is wel mogelijk om de betaling direct via iDeal te voldoen of achteraf via iDeal met deze link: https://www.klingel.nl/b/betalen/ Met vriendelijke groet, Team Klingel
IB
Ilonka B.
Enschede
15 okt 2023
Ik vind dat de communicatie naar de klant toe heel veel beter mag. En het duurt lang voor je het pakketje krijgt. Ik had verwacht dat ik het niet zou ontvangen. Ik heb het besteld, en er verder niets van gehoord, ook geen mail gehad.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Indien u de bestelling nog niet heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw adresgegevens naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
14 okt 2023
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Klingel
LH
Lenny H.
Leiden
14 okt 2023
Uit ervaring is mij gebleken dat vooral de goedkopere kleding ,aanbiedingen vaak niet zo mooie kwaliteit is . Verder ben ik zeer tevreden!
RV
13 okt 2023
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Klingel
6 okt 2023
In het verleden was levering sneller. Ook waren producten meteen leverbaar, nu vaak verder in de toekomst.
5 okt 2023
Vind de kwaliteit minder kan beter hoef je niet gauw terug te sturen als die verbeterd
4 okt 2023
Er is geen Nederlandse gebruiksaanwijging bij, dus puzzelen.
5 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel

lingerie

Ik had lingerie besteld, maar het model paste helaas niet. Klingel heeft het pakket keurig op tijd geleverd.
4 okt 2023
30 sep 2023
Mijn broeken zijn gelevert en zitten perfect ze passen precies alleen is er een dubbelleven bestelling gekomen in eerste instantie is dit zeer vervelend want het is lastig om iets retour te zenden maar ik wil alle 4 de broeken wel houden en ik heb het gratis geschenk niet gekregen ik doe daar niet moeilijk over maar iemand anders wel vandaar 3 sterren anders waren her er 4 geweest
29 sep 2023

Leveringstermijn niet duidelijk en beslist geen vriendelijke dames bij de klantenservice.

Termijn van leveren is bij deze webshop niet duidelijk. Levertijd is altijd al 3 tot 5 werkdagen. Maar het komt regelmatig voor dat je op de verwachtte leverdatum een mail krijgt dat het bestelde product vertraging heeft en dan maar weer afwachten wanneer het gaat worden bezorgd. Wel zijn de geleverde artikelen van goede kwaliteit. Toch is de levering voor mij de reden daar niets meer te bestellen.
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat de leveringsdatum niet duidelijk is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
24 sep 2023
De kleding is verder prima. Hebben kleding die me echt wel aanstaat.
25 sep 2023
JB
Joke B.
Oosterbeek
23 sep 2023
de pasvorm en lengte van kledingstukken aangeven
25 sep 2023
21 sep 2023
prima bedrijf nog nooit een echte klacht gehad alleen de laatste keer iets met de maat 48 veel te groot 46 leek wel 38 dus veel te klein kan dus gebeuren maak er geen punt van terug gestuurd
22 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel