Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.34/5.00

5.077 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

de doos was doorweekt en niet sterk genoeg. er zaten meer dingen in mijn levering als op de pakbon stond. gellukig waren de producten los weer in plastic gepakt en dus onbeschadigd. op een mail over de kwaliteit van de verpakking wacht ik nog op antwoord. verder word er met DHL verstuurd en die is met stip de slechtste courier bij ons in de buurt. ook de afhaal punten wil je als normaal mens niet.

Antwoord van Klingel.nl
Ik begrijp dat dit heel vervelend voor u is. Onze excuses hiervoor. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, team Klingel.
DE LAATSE TIJD GAAT HET MIS IK GEEF DE DRUKTE DE SCHULD ROND DE FEESTDAGEN JAMMER MAAR HET GEEF NIET JULLIE ZIJN OOK MAAR MENSEN IK OOK BESTEL IK WEL WEER OPNIEUW

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Het kan inderdaad iets langer duren met de levering door de drukte van de feestdagen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik vindt het heel vervelend dat nota niet goed zijn. Dan komt er achteraf een rekening en dan kun niet zien om welke artikelen het gaat. En dat je daar dan weer achteraan moet bellen.

Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel
Nvt

Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik kan de nog niet zoo veel van zeggen wand ik heb alles nog niet ik heb een broek terug gestuurd en wat anders besteld ook 2 broeken maar ik heb ze nog niet dus kan ik nog niet beoordelen

Antwoord van Klingel.nl
Hopelijk zitten de artikelen als gegoten. Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Klingel.
heb ik al gedaan kwalteit en maaten kloppen niet voor mijn

Antwoord van Klingel.nl
Jammer dat de maten niet kloppen. Wij hebben op onze website een maattabel. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn met de juiste maat! Met vriendelijke groet, team Klingel
none

Antwoord van Klingel.nl
Toch bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Zo als het hoord

Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel
deze bestelling, JVGL059616519002137434 22-11-2019 teruggestuurd, nog steeds niet verwerkt. Sta dus nog steeds negatief op mijn rekening

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor melding We zien dat het retour inmiddels is verwerkt. Het bedrag is in mindering gebracht op uw klantrekening. Uw feedback over de lange verwerking nemen wij mee.Hier bieden wij ook onze excuses voor aan. Met vriendelijke groet, team Klingel
Er zaten vlekken in het dekservet en de stof was erg stug.

Antwoord van Klingel.nl
Onze excuses voor dit ongemak. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. U mag het dekservet uiteraard retour versturen via elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, team Klingel
kleding valt groter uit

Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
geweldige service

Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor het compliment! Met vriendelijke groet, team Klingel
Beloftes zijn mooier dan de werkelijkheid zie reactie op verjaardagsgift.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
moest veertien dagen bijna op mijn bestelling wachten.. nu komt de tweede zending er aan met de zelfde artikelen . die stuur ik terug als ik die ontvangen heb.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
2 artikelen besteld en 1 teruggestuurd. Vooruitbetaald maar tot nu toe is het bedrag nog steeds niet teruggestort.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Als u vragen heeft over uw retour kunt u altijd contact met ons opnemen via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Kleding valt iedere keer weer tegen. Niet alleen bij klingel.

Antwoord van Klingel.nl
Spijtig om te lezen dat de artikelen niet naar wens waren. Desondanks willen wij u wel bedanken voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
De levering laat een kleine week op zich wachten. Een product retour zenden is omslachtig omdat het naar een speciaal bedrijf aan huis gebracht moet worden en dit adres heeft beperkte openingstijden. Ook moeilijk te vinden op internet. Voor 4,95 bezorgkosten verwacht ik een snellere levering en en soepeler retourzending. Zeer ouderwets, maar wel zoals het op de Klingelsite staat aangegeven.

Antwoord van Klingel.nl
Wij willen u hartelijk danken voor uw feedback en beoordeling, daar hebben wij heel veel aan! Wij kunnen voor u altijd een afhaalopdracht maken voor de retouren als u deze niet zelf wilt wegbrengen. Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
producten zijn ongeveer wat ik er van verwacht dus redelijk goed.

Bedankt. Met vriendelijke groet, team Klingel
Heel weinig producten die vreselijk duur zijn. Tussen bestellen en ontvangen ligt meestal een week. Verzendkosten worden berekend dat niet meer van deze tijd is. Het reden waarom mensen bij klingel b.v. kopen is dat je maandelijkse aflossingen mag betalen,klingel b.v. weet dit ook daarom dat ze vreselijk veel voor hun artikelen vragen.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback, het staat genoteerd! Met vriendelijke groet, team Klingel.
heb de artikelen terug gestuurd viel tegen

Antwoord van Klingel.nl
Spijtig om te lezen dat de artikelen niet naar uw verwachting waren. Hopelijk in de toekomst wel. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.