Klingel.nlBeoordelingen

: 6.308GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
Nederland
Handelsregister
KvK 24269166
Gevolmachtigde
A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.35/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

4.939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
39 %
6 %
1 %
2 %
6.308 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

2 dagen geleden
ik kan niets beoordelen omdat ik nog niets ontving.
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Bestelling geplaatst, tot nu toe geen bestellingbevestiging ontvangen evenals de producten!! En dan deze beoordeling wel sturen!?!?
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
26 juni nieuwe folder ontvangen. Dezelfde dag wat besteld uit de folder, dus vers van de pers. Na 14 dagen nog niets te hebben ontvangen geinformeerd hoe het stond met de bestelling en kreeg ik te horen dat dit product besteld was en nog wel 3 weken kon duren. Besteld Klingel zijn producten in China alleen als er voldoende belangstelling is? Het lijkt er wel op.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
3 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze catalogi worden een paar maanden van te voren gedrukt. Op dat moment hebben wij nog genoeg voorraad van alle artikelen. Soms komt het voor dat artikelen populairder zijn dat wij dachten en hierdoor sneller uitverkocht raken. Hierdoor kan het voorkomen dat u een catalogus ontvangt met een artikel daarin wat al is uitverkocht. Met vriendelijk groet, Team Klingel
9 dagen geleden
Ik wacht nu al een paar weken op mijn pakketje! DHL schijnt het teruggestuurd te hebben, ruim een week geleden. Eerst had de koerier het te laat ontvangen, daarna was het blijkbaar beschadigd en geretourneerd. Nu hoop ik, dat het deze week komt, maar hoe lang moet ik nog wachten? Het zint me ook niet, dat ik inmiddels al 4x weer een reclame aanbieding heb gehad, ik ga me afmelden.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
8 dagen geleden
Wij willen onze excuses aanbieden voor de manier van levering, we gaan hier meteen een melding van maken bij DHL. Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit verder aan u toe te lichten. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
10 dagen geleden
ik heb nog niets ontvangen dus geen mening
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
9 dagen geleden
Indien artikelen niet voorradig zijn, kunnen ze een langere levertijd hebben dan onze standaard vijf werkdagen. We bieden onze excuses aan voor het ongemak. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
10 dagen geleden
Ik kan nu nog geen beoordeling geven! Mijn bestelling wordt pas eind juli verwacht!
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor uw geduld en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
12 dagen geleden
laten wachten op je bestelling even bellen is onderweg dan een week niks horen en dan opeens zonder bericht krijg je geld terug gestoord.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
10 dagen geleden
We hebben dit meteen voor u uitgezocht en u een mail verstuurd met een toelichting hierover. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, team Klingel
16 dagen geleden
Sorry .maar wij hebben 15 juni besteld maar niets ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
16 dagen geleden
U kunt hier het beste contact voor opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Klingel.
17 dagen geleden
Bestelling van 27-5-2020 nog niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
16 dagen geleden
Hiervoor kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Klingel.
22 dagen geleden
Voor de verjaardag van mijn vrouw een halsketting besteld (nr 212546). Eerst een verkeerde levering gehad, toen een week na haar verjaardag alsnog de ketting. De stenen vielen qua grootte tegen maar dat namen we voor lief. Na een maand begon de ketting niet meer mooi recht te hangen. Als rijgsnoer bleek een simpel touwtje te zijn gebruikt. Na twee maanden gebroken. Weg geld. Ketting was €100,--.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
20 dagen geleden
U kunt het beste hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, onze medewerkers kijken graag na of ze iets voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
25 dagen geleden
Alles betaald. Levering is ver weg
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
24 dagen geleden
Door de coronacrisis is het uitleveren van artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst.We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
1 maand geleden
2 besteld en zonder op de hoogte te zijn maar 1 ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Onze welgemende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
Ik heb op 17 maart al een jasje besteld en betaald natuurlijk. Na 2 keer bellen nog steeds niets ontvangen. Ik heb voor het eerst bij jullie besteld, maar dat is meteen ook de laatste keer. Ik wacht nu al 10 weken op mijn jasje en wordt elke keer aan het lijntje gehouden. Zeer slechte service. Nog geen mailtje met een excuus. Sorry, volgende keer weer gewoon naar miss etam.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren, vanwege de drukte kunnen de levertijden afwijken. Onze welgemende excuses hiervoor! Wij hebben u een e-mail gestuurd met verdere toelichting. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
Goed . 8
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Heel erg bedankt Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
laatste bestelling is nog niet geleverd
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Jammer om te lezen! Als u hier meer informantie over wilt kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
Nou zal jullie morgen bellen want wacht al 3 weken op mijn bestellingen. Want wil geld terug hoor niks zie niks. was mijn eerste keer dat ik wat bestelde ook de laatste keer. Vrienden wouden ook al bestellen zei niet doen want je hoort niks weer. Zag nu een telefoon nummer staan zal ik morgen bellen Gr els
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Jammer om te lezen! U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor al uw vragen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
Duurt wel erg lang voor bestelling komt... 4 weken wachten !!
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Zodra het sneller wordt verstuurd ontvangt u hier een e-mail over. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel
1 maand geleden
Eerst kon ik via een acceptgiro betalen, 1 produkt was eerst wel en later niedan krijg ik 3 dg later bericht eerst betalen, zou een wanbetaler op mijn adres gewoond hebben, ik woon er inmiddels 6 jaar, zelf betaald, een week later gebeld waar blijven mn spullen? Al met al te lange levertijd, te grote maten, ben benieuwd hoe lang het duurt dat ik mn geld terug krijg, van de terug gestuurde art.etc.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via 010 - 447 98 00 of via service@klingel.nl. Dan kijken wij de situatie graag voor u na. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
Wij hebben tot nu toe ,helemaal onze bestelling nog niet ontvangen, Bestelling no.100001001600393 van 29 Mei 2020. .Levering zou binnen 5 weken zijn. Tot nu toe ,niks ontvangen en ook nog niets gehoord over de bestelling. kan dus geen oordeel vellen, hoop spoedig bericht van u te ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit verder aan u toe te lichten. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 maand geleden
Er valt niets te beoordelen want ik heb nog steeds niets ontvangen en ook van Klingel niets gehoord, zou toch op zijn minst een mail van ze ontvangen over een vertraging. Dit had ik niet van Klingel verwacht.
 Geverifieerde beoordeling|
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
Klingel.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Klingel.nl
1 maand geleden
De levertijd kunt u per artikel terug zien in uw bestelbevestiging. Op dit moment is uw bestelling onderweg naar u. Wij hebben u een e-mail gestuurd met toelichting hierover. Met vriendelijke groet, team Klingel.