Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.33 / 5.00

4.363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

nog steeds de goederen niet ontvangen, levering laat veel te lang op zich wachten

1 week geleden
Ik heb nog niets ontvangen. Dus kan geen beoordeling doen.

Antwoord van Klingel.nl
U heeft aangegeven de bestelling in één keer te willen ontvangen, omdat er één artikel nog niet op voorraad is, klopt het dat u nog niks heeft ontvangen. Via Mijn Account kunt u de verwachte levertijd zien. Ook wordt u per mail op de hoogte gehouden zodra de bestelling ons magazijn verlaat. Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
Ik zit nog te wachten op levering van 2 truien die ik ruim 2 weken geleden besteld heb. Waarom duurt dit zo lang? Bon Prix levert altijd 1-2 werkdagen later.

1 week geleden
in uw bevestiging is aangegeven dat één artikel een langere levertijd heeft. We bieden de mogelijkheid om alvast voorruit te bestellen. Zodra het artikel ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
Verwarrende communicatie, een service medewerker geeft aan dat terugbetaald zal worden i.v.m. extreem lange levertijd (3 maanden) maar via Trusted Shop e horen gekregen dat ik GEEN terugbetaling ga ontvangen 23/1/20: ".... Ik heb de bestelling voor u geannuleerd. Wij betalen het betreffende bedrag binnen tien werkdagen aan u terug."

1 week geleden
We kunnen ons voorstellen dat dit verwarrend is. We hebben gereageerd op uw mail. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
Wij hebben de bestelling nog steeds niet ontvangen Graag willen wij bericht hierover, de afspraak was dat alles binnen 10 tot 12 dagen geleverd werd.

1 week geleden
Voor vragen over uw bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen via verschillende kanalen zoals telefonisch, per mail, chat of Facebook. Wegens vertraging heeft u de bestelling nog niet ontvangen. Onze excuses hiervoor. Per mail wordt u op de hoogte gehouden. Met vriendelijke groet, team Klingel
4 weken geleden
Ik kan geen oordeel geven, want ik mijn bestellling -nog steeds niet ontvangen en wel betaald, slordig hoor

4 weken geleden
De bestelling wordt verwerkt. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging inclusief Track & Trace code om het pakket te volgen. Zodra er een bezorgmoment bekend is ontvangt u ook een mail. Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik vind dat er veel fouten zijn gemaakt maar ben wel door de mevrouw aan de telefoon goed geholpen

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Nog steeds niets ontvangen.

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800 dan kunnen ze het even nakijken voor u. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik heb mijn bestelling van 15-12-2019 nog niet ontvangen, dus kan ik daar ook geen beoordeling over geven

Antwoord van Klingel.nl
Ik begrjip dat u uw bestelling al graag had willen ontvangen. U kunt hiervoor navraag doen bij onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
bestelde artikelen bij bestellen en bevestiging van de order 2 maal bevestigd alles is op voorraad binnen 3-5 dagen geleverd,, geen deel leveringen gekozen, bij verzenden order blijkt ineens dat delen niet geleverd zullen worden, daar geen bericht over gehad, helaas zijn bepaalde items uitverkocht of niet meer leverbaar, door zelf te bellen met klantenservice kom ik daar pas achter, slecht dus

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel.
We wachten nog steeds op bericht over onze bestelling van 1-12, daarom (nog) geen beoordeling. Anders altijd tevreden.

Antwoord van Klingel.nl
Zodra de bestelling wordt verstuurd ontvangt u van ons een e-mail met een track en trace code om het pakket te volgen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Bericht van DHL was verkeerd gesorteerd.

Antwoord van Klingel.nl
Zodra het pakket is gesorteerd zal er een tijd zichtbaar staan. U kunt hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice: 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen helaas en kan dus geen beoordeling geven Ik hoop dat de bestelling snel binnenkomst. Vriendelijke groet, Wanda Heskes

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! Zodra de bestelling uit ons magazijn gaat, ontvangt u van ons een e-mail met een track en trace code om het pakket te volgen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Nog niet geleverd , dus kan geen beoordeling geven

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! Zodra de bestelling verstuurd wordt ontvangt u een e-mail met een track en trace code om het pakket te volgen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
ERG JAMMER

Antwoord van Klingel.nl
Spijtig om te lezen dat u dit vind. Toch bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Kan helaas geen mening geven, omdat ik nog niets heb ontvangen .

Antwoord van Klingel.nl
In uw bestelbevestiging is aangegeven dat de levertijd langer is dan de standaard levertijd. U kunt dit ook terug vinden via Mijn Account. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een mail van ons met Track & Trace code om het pakket te volgen. Met vriendelijke groet, team Klingel
ik vind het zelf heel goed verzorgd mijn dank Marga...

Jammer, maar deze bestelling heb ik niet ontvangen en kan dus ook geen beoordeling geven.

de levering duurt te en DHL komt niet op de afgesproken tijd.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
PRODUCTEN WORDEN PAS BEGIN DECEMBER GELEVERD. DUS KAN NU NOG NIETS MELDEN.

Antwoord van Klingel.nl
Fijn dat u de levertijd van uw bestelling heeft gezien. Onze leverancier heeft aangegeven het niet eerder te kunnen leveren, onze excuses voor het ongemak. U ontvangt een e-mail zodra uw pakket ons magazijn verlaat. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, team Klingel.