Klingel.nl

Online dames- en herenmode, schoenen en meer...

Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE  Capelle aan den IJssel

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.32 / 5.00

3.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 3.486 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Klingel.nl

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen helaas en kan dus geen beoordeling geven Ik hoop dat de bestelling snel binnenkomst. Vriendelijke groet, Wanda Heskes

Nog niet geleverd , dus kan geen beoordeling geven

ERG JAMMER

1 week geleden
Spijtig om te lezen dat u dit vind. Toch bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
Kan helaas geen mening geven, omdat ik nog niets heb ontvangen .

1 week geleden
In uw bestelbevestiging is aangegeven dat de levertijd langer is dan de standaard levertijd. U kunt dit ook terug vinden via Mijn Account. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een mail van ons met Track & Trace code om het pakket te volgen. Met vriendelijke groet, team Klingel
ik vind het zelf heel goed verzorgd mijn dank Marga...

3 weken geleden
Jammer, maar deze bestelling heb ik niet ontvangen en kan dus ook geen beoordeling geven.

de levering duurt te en DHL komt niet op de afgesproken tijd.

2 weken geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
PRODUCTEN WORDEN PAS BEGIN DECEMBER GELEVERD. DUS KAN NU NOG NIETS MELDEN.

3 weken geleden
Fijn dat u de levertijd van uw bestelling heeft gezien. Onze leverancier heeft aangegeven het niet eerder te kunnen leveren, onze excuses voor het ongemak. U ontvangt een e-mail zodra uw pakket ons magazijn verlaat. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Is nog niet geleverd

3 weken geleden
De levertijd van uw bestelling is 4 weken. De leverancier heeft aangegeven het artikel niet eerder te kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. U ontvangt een e-mail zodra uw pakket ons magazijn verlaat. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
Omdat ik word gediscrimineerd. Ik heb nog nooit één cent betalingsachterstand gehad en nu ik iets wil bestellen moet ik van te voren betalen. Om mijn part gaan jullie failliet.

3 weken geleden
Er zijn verschillende redenen waarom er om een vooruitbetaling gevraagd kan worden. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via service@klingel.nl of via 010-4479800. Dan lichten wij de redenen graag aan u toe. Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
Drie weken wachten is geen service

3 weken geleden
Indien artikelen niet op voorraad zijn, bieden wij de service aan om alvast vooruit te bestellen. Meerdere keren maken wij op de website kenbaar dat de levertijd langer is dan onze standaard levertijd. Met vriendelijke groet, team Klingel
Nog geen levering ontvangen

3 weken geleden
Wij hebben u hierover gemaild. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
waardeloos heb nog steeds niet mijn bestelling binnen heb 24/10 besteld het is inmiddels 7/11 dit was mijn eerste bestelling maar ook tevens mijn laatste

4 weken geleden
Wij hebben u gemaild hierover. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Bestel hier waarschijnlijk niet weer. Volgens site voor 11.30 uur besteld, de volgende dag in huis, duurde vervolgens 3 werkdagen voor het verstuurd werd. Had verder een verkeerde maat besteld en hierover een aantal mailtjes gestuurd. Zonder enige reactie. Na een paar dagen weer een mail gestuurd, kreeg pas na 4 dagen antwoord.

4 weken geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel.
schoenen bestel duurde 6 werkdaen is inmiddels 4 weken geleden

Antwoord van Klingel.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat er een langere levertijd van toepassing is. Er stond volgens onze gegevens 6 weken in de bevestiging. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
van dag al weer bestel niks meer bestelt broeken dat al binnen weer vandag weer 16 10 2019 ik struut weer naar klingel geen mooie broeken

Antwoord van Klingel.nl
Wij vinden de score minder leuk om te zien. Op 16-10 zijn de broeken geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Indien de broeken niet naar wens zijn mag u deze kosteloos retourneren via elk DHL punt bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, team klingel
Na een week pas bericht dat artikel niet voorradig is

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel.
ik heb muiltjes besteld maar is nooit aangekomen bij mij adres....en nu moet ik maar wachten en wachten totdat ze meer weten waar het pakket gebleven is.....en ik kan nog geen ander bestellen....

Ik heb een bestelling lopen, maar nog niet ontvangen. En ik heb nog een bestelling lopen die wordt 21 okt. geleverd. Die eerste bestelling is op 27 sept besteld dus dat duurt lang. (het is nu 11 okt.)

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! U wordt op de hoogte gehouden per e-mail wanneer uw bestelling wordt geleverd. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Verkeerde kleur van artikel ontvangen..Artikel is teruggestuurd

Antwoord van Klingel.nl
Jammer om te lezen! Met vriendelijke groet, team Klingel.