Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.34/5.00

5.041 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

1 dag geleden
ik bestel 2 artrikelen maar ik krijg maar 1 artikel gelverd. En voor de rest hoor ik helemaal niks van jullie waar mijn niet gelverde artikel is gebleven of het nog opgestuurd wordt, raar.

Antwoord van Klingel.nl
Één artikel was niet voorradig op moment van bestellen, dus is deze vooruit besteld voor u. Als u meer informatie over uw bestelling wilt, kunt u ons even bellen via 010 - 447 98 00. Wij leggen het graag aan u uit! Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 dag geleden
Product nog steeds niet binnen.

Antwoord van Klingel.nl
Het artikel was niet voorradig op moment van bestellen, dus is deze vooruit besteld voor u. Het artikel komt op 05.04 bij ons binnen. Vanaf die dag wordt het zo snel mogelijk naar u opgestuurd. Meer info? Dan kunt u contact opnemen met ons via 010 - 447 98 00 of via service@klingel.nl. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Bestelling is nog niet binnen dus kan nog niets beoordelen

Antwoord van Klingel.nl
De artikelen waren niet voorradig op moment van bestellen, dus zijn deze vooruit besteld voor u. De levertijd is per artikel aangegeven in uw winkelmand en bestelbevestiging. Als u meer info over de de bestelling wilt, kunt u contact opnemen via 010 - 447 98 00 of via service@klingel.nl. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ben al weken aan het wachten op mijn bestelling...kreeg een bestelling van een ander binnen..gebeld..ik hoefde het alleen retour te sturen...en alles zou goed komen maar zie nog steeds niks verschijnen..dus ben er klaar mee..

Antwoord van Klingel.nl
U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via 010 - 447 98 00 of via service@klingel.nl. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
De zending wordt niet afgeleverd op de afgesproken locatie!!

1 week geleden
Volgens onze gegevens is het pakket afgeleverd bij een DHL punt, maar niet opgehaald door de ontvanger. Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit verder met u af te handelen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Nog steeds niets ontvangen

1 week geleden
Nog niets ontvangen en geen bericht gehad binnen welke termijn ikmhetbkan verwachten.

2 weken geleden
Ik heb nog niets ontvangen

2 weken geleden
In uw bestelbevestiging is aangegeven dat de levering langer duurt dan normaal. Het klopt daarom ook dat u nog niets heeft ontvangen. Zodra uw bestelling op voorraad is, wordt u per mail op de hoogte gehouden van de levering. Met vriendelijke groet, team Klingel
heb vorige week maandag gebeld wanneer mijn bestelling komt. binnen 8 dagen, heb nog steeds niks gezien of gehoord. zal maar weer bellen. gr th

4 weken geleden
In uw bevestiging is aangegeven dat de levering langer is dan de standaard levering van ons. Helaas heeft de bestelling vertraging opgenomen omdat het niet eerder geleverd kan worden. Deze informatie kunt u terugvinden via Mijn Account of u kunt inderdaad contact opnemen met onze klantenservice. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
Mega lange tijd voor levering. Een bestelling duurt 4 weken. En de andere wordt zelfs had mei!!!!!?????

Antwoord van Klingel.nl
Als een product niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het product vooruit te bestellen, de levertijd is dan langer dan onze standaard 3-5 werkdagen. De levertijd wordt aangegeven in de winkelmand en in uw bestelbevestiging. Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik heb 17 februari 2 artikelen besteld en tot op heden 2 maart niets ontvangen!

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Onze medewerksters kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ze zijn retour gegaan

Antwoord van Klingel.nl
We vinden het minder prettig om te zien dat u niet tevreden bent maar geen toelichting hierover geeft. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel
Besteld betaald en dan 2 tot 8 weken wachten op je bestelling.

Antwoord van Klingel.nl
Het artikel was niet voorradig op moment van bestellen, dus is deze vooruit besteld voor u. De levertijd kan dan langer duren dan de standaard 5 werkdagen. Wij bieden onze excuses aan voor de lange levertijd. U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via 010-4779800 of mail naar service@klingel.nl. Met vriendelijke groet, team Klingel.
bestelling is niet afgeleverd

Antwoord van Klingel.nl
Omdat u volgens onze gegevens heeft gekozen voor geen deellevering, is de bestelling on hold gehouden totdat alles op voorraad was. U heeft zelf al een aantal artikelen geannuleerd, de artikelen die op voorraad zijn hebben wij meteen vrijgegeven en worden z.s.m. naar u opgestuurd. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik heb nooit iets ontvangen.

Antwoord van Klingel.nl
Omdat u heeft gekozen voor geen deellevering, is uw bestelling on hold gehouden totdat alles op voorraad was. Wij hebben de artikelen die wel op voorraad zijn nu voor u vrijgegeven. Deze worden zo snel mogelijk naar u opgestuurd. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
levering nog steeds niet binnen

Antwoord van Klingel.nl
Volgens onze gegevens heeft u gekozen voor geen deellevering. De blazer was niet voorradig op moment van bestellen, dus is de rest van de bestelling ook on hold gehouden totdat de blazer op voorraad is. Wij hebben de rest van de artikelen nu voor u vrijgegeven en die worden zo snel mogelijk naar u opgestuurd. Met vriendelijke groet, team Klingel.
nog steeds de goederen niet ontvangen, levering laat veel te lang op zich wachten

Antwoord van Klingel.nl
Het sweatshirt in wit/marine was niet op voorraad toen u bestelde. Omdat u volgens onze gegevens heeft gekozen voor geen deellevering, wordt de trui in lichtblauw ook on hold gehouden. Wij hebben de trui in lichtblauw meteen voor u vrijgegeven en deze wordt zo spoedig mogelijk naar u opgestuurd. Het sweatshirt ontvangt u binnen een week. Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, team Klingel.
Ik heb nog niets ontvangen. Dus kan geen beoordeling doen.

Antwoord van Klingel.nl
U heeft aangegeven de bestelling in één keer te willen ontvangen, omdat er één artikel nog niet op voorraad is, klopt het dat u nog niks heeft ontvangen. Via Mijn Account kunt u de verwachte levertijd zien. Ook wordt u per mail op de hoogte gehouden zodra de bestelling ons magazijn verlaat. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik zit nog te wachten op levering van 2 truien die ik ruim 2 weken geleden besteld heb. Waarom duurt dit zo lang? Bon Prix levert altijd 1-2 werkdagen later.

Antwoord van Klingel.nl
in uw bevestiging is aangegeven dat één artikel een langere levertijd heeft. We bieden de mogelijkheid om alvast voorruit te bestellen. Zodra het artikel ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
Verwarrende communicatie, een service medewerker geeft aan dat terugbetaald zal worden i.v.m. extreem lange levertijd (3 maanden) maar via Trusted Shop e horen gekregen dat ik GEEN terugbetaling ga ontvangen 23/1/20: ".... Ik heb de bestelling voor u geannuleerd. Wij betalen het betreffende bedrag binnen tien werkdagen aan u terug."

Antwoord van Klingel.nl
We kunnen ons voorstellen dat dit verwarrend is. We hebben gereageerd op uw mail. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, team Klingel